Voor de vrouwen...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Volgende keer als je naar je schoonouders moet, zeg je tja al me onderbroeken liggen in de was en ga echt niet in jou string erheen hoor! ga maar alleen
    Een dag niet getraind...

Comment

hahahahah
      Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Originally posted by frankey View Post
        Volgende keer als je naar je schoonouders moet, zeg je tja al me onderbroeken liggen in de was en ga echt niet in jou string erheen hoor! ga maar alleen
        Hehe, andersom werkt dat niet, week chagrijnig en 2 weken geen sex.
        Zeggen dat "kim" al 4 kilo is afgevallen omdat je broer/zus/kamaraad een strandfeest geeft . En alle vrouwtjes ook uitgenodigd zijn.
        Mind is everything.

Comment

Ik wil dr tieten wel voor haar vasthouden tijdens het trainen, geen probleem hoor
          BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by Gus View Post
            Ik wil dr tieten wel voor haar vasthouden tijdens het trainen, geen probleem hoor
            laat bregje dat maar niet lezen

Comment

Originally posted by Gus View Post
              Neem je dan een ladder mee

Comment

Originally posted by quibus View Post
                Neem je dan een ladder mee
                Kan jij die van jouw niet meenemen? Of staat die te stevig in Maarten zn reet geparkeerd?
                BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Guus wat heb je toch een praatjes man op het internet.
                  herriner me je nog op de meet met je fluisterstemmetje, en hier altijd zoveel praatjes...totaal misplaatst.
                  Maarten en ik zijn vrienden, ik heb respect voor zijn fysiek maar hoef niet bij hem te slijmen hoor.
                  daarbij ben ik een kop groter en heb ik totaal geen ladder nodig.

Comment

Je kan altijd goed uitdelen als het je uitkomt Q maar kan zelf heel weinig hebben.
                    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Ahhh het morele compas is wakker.
                      als jij mijn pists gewoon negeert zoals ik bij jou doe kunnen we het voor de rest gezellig houden.

daarbij mag iedereen zeggen wat hij wilt hoor, maar beetje te ehero dit imo.

Comment

Originally posted by quibus View Post
                        Ahhh het morele compas is wakker.
                        als jij mijn pists gewoon negeert zoals ik bij jou doe kunnen we het voor de rest gezellig houden.

daarbij mag iedereen zeggen wat hij wilt hoor, maar beetje te ehero dit imo.
                        Dat blijkt hieruit allemaal weer inderdaad.

Comment

Kunnen jullie eens ophouden met dat geruzie? Het voegt totaal niets toe. Gebruik die energie voor je trainingen in de sportschool of iets dergelijks.
                          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                          - Dave Tate

Comment

Om alsnog maar even braaf OT te reageren: ik zou ook niet in een strapless bh trainen, das gewoon kut. En de meeste push up bh's zitten dusdanig strak bij die verticale bandjes, dat het kut is met oefeningen zoals op de latpully. Het is zo gênant als je tepel ineens ónder je bh zit.

Maargoed, er zijn altijd wel mogelijkheden als je wil trainen
                            Originally posted by pescatore View Post
                            Je kan altijd goed uitdelen als het je uitkomt Q maar kan zelf heel weinig hebben.
                            Er zijn sowieso weinig mensen die nog veel van je kunnen hebben, simpelweg omdat de meeste leden je uitkosten.
                            Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by pescatore View Post
                              Haha flikker toch op man Als er één is die gelijk op zijn achterste poten staat ben jij het wel. Behalve als het om iemand anders gaat. Dan moet het opeens niet zo serieus genomen worden.

Originally posted by Patriciaaa View Post
                              Om alsnog maar even braaf OT te reageren: ik zou ook niet in een strapless bh trainen, das gewoon kut. En de meeste push up bh's zitten dusdanig strak bij die verticale bandjes, dat het kut is met oefeningen zoals op de latpully. Het is zo gênant als je tepel ineens ónder je bh zit.

Maargoed, er zijn altijd wel mogelijkheden als je wil trainen
                              En een maatje groter nemen helpt ook niet? Of valt alles er dan uit.
                              Mind is everything.

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
                                Er zijn sowieso weinig mensen die nog veel van je kunnen hebben, simpelweg omdat de meeste leden je uitkosten.
                                Onderzoek gedaan ?
                                Last edited by pescatore; 20-05-2014, 11:45.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X