Ik hou wel van je pescatore
Voor de vrouwen...
Collapse
X
-
Zo jammer weer he, dat een best leuk onderwerp weer gaat ontsporen in nutteloos moddergooien.
Al vind ik wel dat als je een speldeprikje uitdeelt, je een breinaald kan terugverwachten.
Zou het heel lastig zijn voor bepaalde personen om elkaar te negeren en niet meer te reageren?DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by quibus View PostGuus wat heb je toch een praatjes man op het internet.
herriner me je nog op de meet met je fluisterstemmetje, en hier altijd zoveel praatjes...totaal misplaatst.
Maarten en ik zijn vrienden, ik heb respect voor zijn fysiek maar hoef niet bij hem te slijmen hoor.
daarbij ben ik een kop groter en heb ik totaal geen ladder nodig.BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Ja dat zei je vorige keer ook gus..niet zo serieus nemen maar toch blijf je opmerkingen maken dan neem ik ze vanzelf serieus.
maar enfin ik vind je een relaxte gast en je hoeft niet te schreeuwen , mijn excuys voor me flauwe opmerkingen.
wordt alleen moet van dat geroep dat ik in maarten ze reet zit.
als iemand leip is van rippetoe/etc dan is er niks mis mee.
dat ik fan/vriend ben van maarten is ineens kontlikken dat ittiteert me.
dus vielen jou opmerkingen verkeerd maar je zal ze idd niet bedoelen.
excuses voor mijn felle reactie(s). (Richting jou)
Comment
-
Originally posted by quibus View PostJa dat zei je vorige keer ook gus..niet zo serieus nemen maar toch blijf je opmerkingen maken dan neem ik ze vanzelf serieus.
maar enfin ik vind je een relaxte gast en je hoeft niet te schreeuwen , mijn excuys voor me flauwe opmerkingen.
wordt alleen moet van dat geroep dat ik in maarten ze reet zit.
als iemand leip is van rippetoe/etc dan is er niks mis mee.
dat ik fan/vriend ben van maarten is ineens kontlikken dat ittiteert me.
dus vielen jou opmerkingen verkeerd maar je zal ze idd niet bedoelen.
excuses voor mijn felle reactie(s). (Richting jou)BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment