Lijkt mij dat de owner toch je ip even kan controleren? Dan is deze discussie zo ten einde en is alles uit de wereld!
Tommy de Bruijn
Collapse
X
-
Originally posted by Protasius View Postniet zelfde ip
wat zijn de verdere doelen op het forum? =)
Wel triest als je zo moet trollen.
Zou het een bekende van je zijn die je wilt narren of heeft diegene gewoon wat informatie/filmpjes van internet geplukt?
Het zou leuk zijn als je hier regelmatig gaat posten en reageren.
Klopte de informatie wel dat je je 'carriere'aan het afbouwen bent?DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Ik kan wel een bepaalde constante vinden. Hij haalt heel veel mijn Facebook.
ik zal trachten wat zaken te posten die interessant zijn. Het klopt dat ik aan mijn laatste jaren op hoger niveau bezig ben. Dit jaar doe ik mee aan het WK masters in Schotland en ben daar volop voor in voorbereiding. Dan ga ik wel afbouwen op wedstrijdniveau maar blijf wel doortrainen. Op dat niveau begin ik mijn slechte rechterknie wel te voelen en ik moet nog langer mee :-)
Daarnaast blijf ik voorzitter van de Highlandgames Federatie voor de sport uit te dragen en nieuwe jongens te coachen..Last edited by Tommydebruijn73; 25-05-2014, 20:53.
Comment
-
IP is makkelijk te omzeilen... Just saying.
STEL dat Vlaamse Reus en Tommy dezelfde persoon is, dan zou het hem wel heel goed uitkomen. Zo zou hij immers zijn ban 'omzeilen' en toch niet hoeven te liegen over zijn identiteit. Past perfect in elkaar
Daarnaast vraag ik mij af hoe je in godsnaam bij dat oude topic kwam? Vlaamse Reus was al een tijdje banned (ik gok een maandje) en nu kom jij ineens bij zijn voorsteltopic?
Is toch wel heel toevallig allemaal, he?Ik doe een gok
Comment
-
Originally posted by rainman View PostOf het toevallig is of niet,of hij nou wel Tommy was en is of niet,iedereen verdient een 2e kans(als het wel zo is).
Lekker laten gaan en hopelijk volgen er leuke en leerzame discussies.Ik doe een gok
Comment
-
Beste Pren, een hele simpele en heldere uitleg voor de laatste keer hoop ik. Ik zocht iets van mezelf en simpelweg via Google mijn eigen naam in te tikken kwam ik op dit oude topic uit waarin hij zichzelf voorstelde. Niet meer en niet minder. Was op zoekpagina 3.
Het duurt toch even voor ik je kan overtuigen wie ik zelf ben.. Je mag me altijd een pm sturen als je nog vragen hebt. Maar ik ga me echt niet blijven verdedigen hier. Dat moet je ook begrijpen. En een IP adres omzeilen ? Jezus.. Ik ben niet van de vereniging Martijn.. Ik heb niks te verbergen dus waarom ?
Comment
-
Originally posted by Pren View PostVertel dat maar aan Dexie en Nocer Zij hebben minder erge dingen gezegd dan die rascisistische uitlatingen van Vlaamse Reus.
Maar zolang je het niet hard kan maken,is er altijd zoiets al'het voordeel van de twijfel' imo.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by Tommydebruijn73 View PostBeste Pren, een hele simpele en heldere uitleg voor de laatste keer hoop ik. Ik zocht iets van mezelf en simpelweg via Google mijn eigen naam in te tikken kwam ik op dit oude topic uit waarin hij zichzelf voorstelde. Niet meer en niet minder. Was op zoekpagina 3.
Je hebt je net vastgeluld in je eigen leugenIk doe een gok
Comment
-
Originally posted by Pren View PostIk heb je naam ook gegoogled (al voor ik deze uitspraken deed, omdat ik me afvroeg hoe je hier terecht kwam) en ik kan op de eerste 10 pagina's geen bodynet-topic vinden. Alleen deze (op blz. 2) en die heb je zelf gestart. Hoe verklaar je dat dan? Zeker ook toeval?
Je hebt je net vastgeluld in je eigen leugen
Tommy de Bruijn stelt zich voor - Pagina 3 - Bodynet.nl ...
forum.bodynet.nl › Algemene forums › Even voorstellen...
23 apr. 2014 - 10 berichten - 5 auteurs
Later kwam ik in contact met Wout Zijlstra, die ik uit het Strongmen circuit kende. Hij haalde me over om aan de Highland Games deel te nemen ...
Comment
-
@ FitnessEcto: Daar heb je een punt, maar het lijkt er toch sterk op dat dezelfde persoon achter beide accounts zit. Immers: waarom zou hij hier komen vertellen dat iemand zich voordeed als hem en dan ineens hier willen blijven, terwijl hij zelf in dat topic aangaf dat hij onvriendelijk benaderd werd. Makes no sense. Mijn verklaring is dan veel logischer.
@ Tommy: als je je niet wilt/kunt verdedigen zijn we uitgepraat toch? Dan is het duidelijk. En dit is gewoon een forum dus iedereen mag hier reageren. Ik ook en ik doe dat op een nette manierIk doe een gok
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
4 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment