Tommy de Bruijn

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik heb mezelf in alle correctheid verdedigd. Meer woorden moet ik er niet aan spenderen. En toen ik gisteren dit topic zag ben ik hier gebleven ja omdat ik mezelf niet moet laten belachelijk maken door iemand die mij niet is. Is dat nu zo moeilijk voor je om te begrijpen. En deze avond vroeg met iemand om misschien dan ook eens iets te posten en dat wil ik best doen.ik heb nooit aangegeven hier te willen blijven zoals je zegt maar ik ben op andere fora wel actief soms dus waarom kan dat niet hier ook.

Maar ik ben een vastbijter kerel .ook in mijn werk en in de sport en ik zal niet opgeven. Daar zal je aan moeten wennen. Die achterlijke gladiool die die terecht geblokt is dat was ik niet laat dat gewoon duidelijk zijn. En je mag reageren geen probleem maar je maakt me uit zonder de feiten goed gecheckt te hebben voor leugenaar en daar hou ik niet van.

Comment

Originally posted by Tommydebruijn73 View Post
      En je mag reageren geen probleem maar je maakt me uit zonder de feiten goed gecheckt te hebben voor leugenaar en daar hou ik niet van.
      Zullen we die feiten samen nog eens op een rijtje zetten dan? Gaan we:

- Vlaamse Reus maakt voorsteltopic en een topic dat uit de hand loopt door zijn rascistische uitspraken. Als gevolg daarvan krijgt hij een ban.
      - Dan kom jij op dubieuze wijze bij dat dode voorsteltopic terecht. En ja, het is dubieus want waarom zou je feitjes over jezelf zoeken op google met als zoektermen "Tommy de Bruijn Highlander Games". Je hebt informatie over jezelf toch wel bij de hand?
      - Stel, jij bent ook Vlaamse Reus dan heb je er belang bij om hier lid te blijven. En verdraaid! Dat is nou net wat je zelf voorstelt.

Wat een toeval allemaal.

Wees gewoon een vent en accepteer dat sommige uitspraken consequenties hebben.
      Ik doe een gok

Comment

Vent laat het gaan joh, wat kan het jou nou schelen of ze dezelfde personen zijn.

Comment

JEZUS !l jij lijkt er zelf wel belang bij te hebben om dit in een negatief daglicht te stellen.. Kerel toch.. En wees een vent ? Denk dat ik dat genoeg ben.

En feiten op een rij ; nee, ik heb niet alle info bij de hand. Soms op een wedstrijd vraag ik nog info aan onze secretaris van de HGF. En ik google af en toe op mijn naam ivm artikelen die verschijnen waar ik nog geen weet van heb. Dat is toch zo vreemd niet ? Je mag het nog zelfverheerlijking noemen. Die kritiek kan ik nog hebben. En welk belang heb ik om hier te blijven ? Ik kan perfect vooruitgang boeken zonder hier aanwezig te zijn maar ik schaad ook niks om te blijven maar wat je wilt..

Maar je valt zelf ook door de mand als een ander lid aangeeft dat mijn verhaal wel ergens waarheid heeft of toch ergens iets raakt. Maar echt kerel.. Ik heb hier totaal geen belang bij jou tevreden te stellen. Ik probeer enkel iets bij te dragen.

Echt vermoeiend dit.. Jij bent gewoon voor geen enkele rede vatbaar. Wat ik ook zeg.. Waarheid of niet dus is dit overbodig. Je mag me een pm sturen en ik zal je morgen mijn telefoonnummer sturen en dan wil ik het je persoonlijk nog wel uitleggen.

Comment

Mmm,..waarom zou je hier zo graag willen blijven als mensen je niet geloven?
            Het is niet toevallig zo dat je problemen hebt of bang bent dat je ze krijgt met eventuele opdrachtgevers die jouw naam googlen?
            En dat je daarom doet alsof een ander onder jouw naam heeft ingelogd?
            Ik persoonlijk zou als organisatie niet in zee willen gaan met iemand die openlijk zo racistisch is.
            Of denk ik nou helemaal verkeerd?
            DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rainman View Post
              Mmm,..waarom zou je hier zo graag willen blijven als mensen je niet geloven?
              Het is niet toevallig zo dat je problemen hebt of bang bent dat je ze krijgt met eventuele opdrachtgevers die jouw naam googlen?
              En dat je daarom doet alsof een ander onder jouw naam heeft ingelogd?
              Ik persoonlijk zou als organisatie niet in zee willen gaan met iemand die openlijk zo racistisch is.
              Of denk ik nou helemaal verkeerd?
              Precies!
              Ik doe een gok

Comment

Blablabla zoveel blablabla de laatste tijd op bodynet grrr..
                SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

Ja Rainman, dat denk je verkeerd. En ik zie ook geen reden om te blijven meer. Zeker na deze reacties allemaal maar een vraag dan. Moest ik dit dan toen ik dit gisteren tegenkwam dan maar genegeerd hebben ? En iemand gewoon zo bezig laten ​?

Ik heb geen enkel probleem mijn klanten en opdrachtgevers. Die weten gelukkig wel wie ik ben.

Comment

Ik geef het op. Er zullen mensen zijn die sceptisch blijven en ik wil aannemen dat toeval kan lijken maar bestaan doet het niet. Maar ik ben en was die Vlaamse Reus NIET. Dat zweer ik op de ogen van mijn twee kinderen. En daarmee is voor mij de kous af. Ik zal het forum enkel nog opvolgen om dit te voorkomen maar zin om iets te posten is helaas voorbij.

Comment

Zoals gezegd via pm zegt zweren tegenwoordig niks meer,zelfs niet op het bloed van je kinderen, maar ik geloof het wel.
                      Maar het is allemaal erg vreemd uiteraard en is wel klote als het inderdaad zo blijkt te zijn.
                      Het is wel erg vaag allemaal
                      Zonde allemaal.
                      Last edited by rain; 25-05-2014, 23:21.
                      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Ik ben van de generatie waar dat nog wel voor telt maar ik begrijp je. En bedankt voor de reactie via PM.

Comment

Als dit Vlaamse Reus is (wat ik nog steeds denk) zal hij snel genoeg weer een ban krijgen.
                          Of hij leert zich te gedragen, en dan ben je wat mij betreft gewoon welkom.

Comment

Wat een warm welkom voor Tommy. Welkom Tommy!

Comment

Ik lees dit topic nu voor het eerst, en ik geloof Tommy.
                              De persoon die zich voor hem uitgaf was niet zo uitleg gevend en nogal snel op zn pik getrapt alsof hij teveel meuk in zn lijf had. En nogal behoorlijk arrogant te noemen in zaken die hij door een ander zijn strot wilde duwen. Zo is 99% van de sportende medemens niet.
                              Deze man probeert nu al een ruime hoeveelheid posten op een fatsoenlijke manier de situatie uit te leggen, zonder opmerkingen die nogal ruw zijn te noemen. Er zijn malloten zat die zich voor een ander uitgeven, al is het maar voor de sensatie en het geven van een minder mooie naam aan de werkelijke mens erachter.
                              Ik geloof idd dat dit de werkelijke (sportman) Tommy de Bruin is.

Daarom zeg ik, welkom Tommy.

Comment

Welkom Tommy!

Was je eigenlijk bij de highlandgames in de kurenpolder afgelopen jaar? (interessevraag )

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X