Ik heb mezelf in alle correctheid verdedigd. Meer woorden moet ik er niet aan spenderen. En toen ik gisteren dit topic zag ben ik hier gebleven ja omdat ik mezelf niet moet laten belachelijk maken door iemand die mij niet is. Is dat nu zo moeilijk voor je om te begrijpen. En deze avond vroeg met iemand om misschien dan ook eens iets te posten en dat wil ik best doen.ik heb nooit aangegeven hier te willen blijven zoals je zegt maar ik ben op andere fora wel actief soms dus waarom kan dat niet hier ook.
Maar ik ben een vastbijter kerel .ook in mijn werk en in de sport en ik zal niet opgeven. Daar zal je aan moeten wennen. Die achterlijke gladiool die die terecht geblokt is dat was ik niet laat dat gewoon duidelijk zijn. En je mag reageren geen probleem maar je maakt me uit zonder de feiten goed gecheckt te hebben voor leugenaar en daar hou ik niet van.
Maar ik ben een vastbijter kerel .ook in mijn werk en in de sport en ik zal niet opgeven. Daar zal je aan moeten wennen. Die achterlijke gladiool die die terecht geblokt is dat was ik niet laat dat gewoon duidelijk zijn. En je mag reageren geen probleem maar je maakt me uit zonder de feiten goed gecheckt te hebben voor leugenaar en daar hou ik niet van.
Comment