Nu Nederland 3 over anabolen!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Kevster View Post
    Wat een flikkers. Ze vroegen Bibi of ze een openminded documentaire mochten maken om de sport eens in een positiever daglicht te zetten. Vieze kankerlijers zijn het ook. Ze plakken alle drama op een hoop en hangen wat de ramptoerist uit. Had gehoopt dat Benjamin em werkelijk de tanden uit zijn smoel had geslagen.
    Goed taalgebruik als Mod zijnde klasse.

Originally posted by Iron Mind View Post
    Wat hadden die lui anders verwacht. Dat iedereen op zo'n wedstrijd vrolijk voor de camera zijn middelen gebruik gaat toegeven dat uitgezonden wordt op nationale tv?

Ik denk dat die mannen genoeg nieuws hadden kunnen krijgen tijdens een interview, maar ga niet op een wedstrijd lopen bitchen over middelengebruik. Dat is namelijk wel het laatste waar die atleten aan zitten te denken op de showdag.

Wat betreft schijnheilig gedoe. Het is illegaal, wie gaat dat dan met zijn bakkes op nationale tv zitten bekennen? Is dat niet een beetje je eigen ramen ingooien? Plus je moet gewoon rekening houden dat je op een wedstrijd staat en meedoet bij een wedstrijd van een bepaalde organisatie. Je moet dan ook gewoon op je woorden letten wat je zegt als atleet. Zeker, omdat de media vaak een handje heeft van zaken van 1 kant belichten.

Als de meeste het doen en dat wordt ook bevestigd door menig persoon, waarom moet je het dan per se horen uit de mond van een atleet die daar rondloopt?

Verder zijn er wel leuke dingetjes gezegd, maar die presentator is ook een dwaas dat hij na 6-7 weken cutten al gaat denken aan middelen om het minder zwaar te maken. Waar wordt het minder zwaar dan?

Die hele gedachtegang achter het middelengebruik is wel erg scheef weergegeven in dit programma en dat is jammer. Ik wil het niet helemaal de grond in trappen, want er zijn ook goede dingen gezegd, maar het had wat beter gekund.
    Wie gaat er op nationale tv verkondigen dat die je tanden eruit gaat slaan? Ook een stukje eigen ramen ingooien lijkt me. En als 'atleet' heb je te maken met de media en daar zitten leuke en minder leuke vragen tussen. Daar ben je atleet voor of je het nou wil of niet.

Verder een beetje kort door de bocht die hele documentaire. Stukje van die Johan vond ik overigens wel leuk om te zien.
    Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

Men dient ook te begrijpen dat er frustratie opdoemt als men te horen krijgt dat er een open minded documentaire wordt gemaakt over bodybuilding en dan blijkt het vooral in het daglicht te staan van AAS gebruikers de grond intrappen en enkel de risico's aanhalen. Men komt vooral met de misbruik verhalen op en niet met de gebruik verhalen.

Net zoals dat die persoon overleden is, dat is verschrikkelijk, maar wie zegt dat het komt door enkel de AAS en niet door zijn eigen onjuist handelen. Ga jij even meer dan 6-10 paracetamol eten per dag, dan wordt het toxisch. Ben je dan een dwaas als je paracetamol gebruikt? Afschaffen die zooi dan maar?

Zulke gevallen aanhalen zonder de juiste zaken erbij te betrekken om zoiets in perspectief te kunnen plaatsen is in mijn ogen puur zwartmakerij van dat AAS enkel slecht zijn.

Dat voelt voor sommigen als "genaaid" worden en dat wekt frustratie op. Een niet geheel onmenselijke reactie is het niet?
      Last edited by Iron Mind; 30-10-2014, 11:02.
      "Straight outta gym"

Comment

En dan kan je als persoon niet het fatsoen opbrengen om daar normaal op te reageren? Ach zal dan wel een normen en waarden kwestie zijn waar we in verschillen. Maakt verder niet uit.
        Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

Dat soort reacties zijn toch alleen maar bevestiging van hét stereotype bodybuilder..

Wat verwacht men van open minded dan, dat ze gebruik door 19 jarige knulletjes die bij de eerste herftststorm wegwaaien aanmoedigen?
          Last edited by akito; 30-10-2014, 11:06.

Comment

Originally posted by Iron Mind View Post
            Men dient ook te begrijpen dat er frustratie opdoemt als men te horen krijgt dat er een open minded documentaire wordt gemaakt over bodybuilding en dan blijkt het vooral in het daglicht te staan van AAS gebruikers de grond intrappen en enkel de risico's aanhalen.

Dat voelt voor sommigen als "genaaid" worden en dat wekt frustratie op. Een niet geheel onmenselijke reactie is het niet?
            Kom op zeg, lees eens terug wat je typt.
            Inderdaad een naaistreek, maar is dat een reden om ze kankerlijers te noemen?
            Verschillende leden hebben direct of indirect te maken (gehad) met deze ziekte, dus redelijk respectloos.
            Ik ben het ook niet van Kevster gewend, maar het mag wel gemeld worden.

Gefrustreerd prima ,maar dan liever reacties zonder 'kanker'.
            Waar gaat het om?
            Er is niemand vermoord ofzo.
            DIVIDE ET IMPERA

Comment

Dit stukje gaat over de persoon in kwestie waarmee de journalist spreekt en niet over Kevin.

Inderdaad niet handig om zulke uitlatingen te doen, maar enkel het gedrag afkeuren zonder het idee erachter te zien is ook niet handig. Je mist dan gewoon waardevolle informatie.

Tuurlijk moet je proberen de eer aan jezelf te houden, maar hey. Sommige journalisten doen het erom en het was ook geen dreigement. Hij sprak in het algemeen. Is maar net hoeveel aanstoot je daar als journalist aanneemt, zeker aangezien zij zelf ook de grenzen opzoeken. Je werkt met mensen, je kan niet verwachten dat iedereen dusdanig sociaal en verbaal begaafd is om alles leuk en vrolijk uit te praten.

Dat kan je wel leuk vinden met je normen en waarden, maar wat heb je daar aan als je daarna daadwerkelijk door een rietje moet eten? Je kan ook te ver gaan toch?

Wat ik hiermee duidelijk wil maken is dat waar een dergelijke escalatie is dat er 2 partijen schuld hebben en niet 1 enkele partij. Normen en waarden zijn voor iedereen anders, overigens.

@ Rain, kanker is een erge ziekte, Ziektes worden al jaar en dag gebruikt om mee te vloeken, omdat het dan kanker is, is dat ineens zo fout? Ikzelf neem daar persoonlijk weinig aanstoot aan, aangezien er genoeg andere ziektes zijn waar mee gescholden worden die ook erg zijn. Sorry, ik struikel daar niet zo snel over..
              Last edited by Iron Mind; 30-10-2014, 11:12.
              "Straight outta gym"

Comment

Sorry hoor maar ik vind dit echt een calimero topic. De grote boze publieke omroep die "atleten" in kwaad daglicht zet. Ik roep hier weleens vaker dat enige mate van narcisme je niet vreemd moet zijn om op het podium te gaan staan en dat is voor mij bij deze maar weer eens bevestigd.

Comment

Als iemand met camera zo die vraag stelt moet je gewoon lekker luchtig antwoorden. Of keihard trollen natuurlijk.
                  Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

Originally posted by Ruhl View Post
                    Als iemand met camera zo die vraag stelt moet je gewoon lekker luchtig antwoorden. Of keihard trollen natuurlijk.
                    Precies dat zou beter zijn. "Liters creatine stoot kuren" Natty 4 life. En dat soort bullshit en dan met een glashard gezicht het vertellen zonder zelf in de lach te schieten.
                    "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by Ruhl View Post
                      Die 19 jarige is zo'n slecht voorbeeld.

kansloos
                      Haha ja inderdaad, echt weer zo'n ectogebruiker die niet weet hoe hij moet trainen. Helaas is het wel een representatief voorbeeld van de onkunde onder 'bodybuilders'. Als je het aantal gebruikers ziet kan je gerust zeggen dat wij een hele zielige sport bedrijven door de mensen die denken alles chemisch op te kunnen lossen. Ik schaam me diep voor deze sport als er weer zo'n knarft op tv verschijnt.

Het is wel verschrikkelijk dom om als scheids van zo'n evenement toe te geven dat je zelf ook spulletjes hebt gebruikt.
                      In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Originally posted by adon1s View Post
                        Haha ja inderdaad, echt weer zo'n ectogebruiker die niet weet hoe hij moet trainen. Helaas is het wel een representatief voorbeeld van de onkunde onder 'bodybuilders'. Als je het aantal gebruikers ziet kan je gerust zeggen dat wij een hele zielige sport bedrijven door de mensen die denken alles chemisch op te kunnen lossen. Ik schaam me diep voor deze sport als er weer zo'n knarft op tv verschijnt.

Het is wel verschrikkelijk dom om als scheids van zo'n evenement toe te geven dat je zelf ook spulletjes hebt gebruikt.
                        zo'n ecto vond ik het nou ook weer niet. dan ben ik nogsteeds een skinny mf'er

Comment

Ik ken meerdere mensen die geïnterviewd zijn, er is er geen 1 in beeld gekomen.
                          van alle gasten reageert er 1 agressief en dat laten ze zien.
                          tuurlijk is er veel misbruik maar dat is er met alcohol ook en dan is het ineens geaccepteerd.

Comment

En over dat ontkennen..dat doet toch iedereen of zeggen wielrenners/voetballers etc wel eerlijk wat ze gebruiken?

Comment

Originally posted by rain View Post
                              Kom op zeg, lees eens terug wat je typt.
                              Inderdaad een naaistreek, maar is dat een reden om ze kankerlijers te noemen?
                              Verschillende leden hebben direct of indirect te maken (gehad) met deze ziekte, dus redelijk respectloos.
                              Ik ben het ook niet van Kevster gewend, maar het mag wel gemeld worden.

Gefrustreerd prima ,maar dan liever reacties zonder 'kanker'.
                              Waar gaat het om?
                              Er is niemand vermoord ofzo.
                              Amen, ik snap de frustraties van kevster wel maar vind zijn reactie buitensporig. Had dexie hiervoor niet een ban gekregen?

Originally posted by quibus View Post
                              tuurlijk is er veel misbruik maar dat is er met alcohol ook en dan is het ineens geaccepteerd.
                              Uiteraard doen ze dit omdat het kijkers trekt. Dit is denk ik precies wat mensen willen zien.

die danny vind ik een heel naar mannetje gezien zijn verleden bij PowNed
                              Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

Originally posted by quibus View Post
                                In welke maatschappij is alcoholmisbruik geaccepteerd dan? Of zou een docu over alcohol wel allerlei mensen in beeld brengen die 1 glaasje drinken in de week. Natuurlijk niet.

Een Diem lijkt me bv een goed iemand om te interviewen maar die moet je dan maar net tegen het lijf lopen. Dat is gewoon lastig want de sport bodybuilding beoefenen en helder kunnen nadenken gaan vaker niet dan wel hand in hand (helaas). Heeft imo met de hele opzet te maken van de 'sport'.

Bij bodybuilding is er visueel bewijs trouwens Q, dat is anders.dan bij bv een schaker (die vaak ook geestverruimende middelen.gebruikt)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X