Nu Nederland 3 over anabolen!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Lol wat dacht je vd nederlandse maatschappij, hoeveel kids mogen voor hun 18de thuis alcohol drinken?
    das verboden bij de wet he maar gebeurd heel veel.
    wat maakt het uit of je het wel of niet kan zien? In beide gevallen ontkent men het.
    sommige sporten worden zelfs bloedtransfusie gedaan, das pas link.
    Ze hebben zoals ik zei zat jongens ala diem (hooezo hij een goed voorbeeld, ken je hem?)geïnterviewd maar das allemaal geknipt.
    diem zou imo idd beter zijn dan die opgefokte maar als je bij hem blijft doorzannikken eordt hij ook gefockt hoor.

Comment

Originally posted by Iron Mind View Post
      kanker is een erge ziekte, Ziektes worden al jaar en dag gebruikt om mee te vloeken, omdat het dan kanker is, is dat ineens zo fout? Ikzelf neem daar persoonlijk weinig aanstoot aan, aangezien er genoeg andere ziektes zijn waar mee gescholden worden die ook erg zijn. Sorry, ik struikel daar niet zo snel over..
      Dit meen je nog serieus ook of niet ?

Comment

Originally posted by quibus View Post
        En over dat ontkennen..dat doet toch iedereen of zeggen wielrenners/voetballers etc wel eerlijk wat ze gebruiken?
        Op amateurniveau voetbal/wielrennen wordt er niet gebruikt zoals dat bij amaterbodybuilding wel wordt gedaan. Of beweer jij nu dat er bij Fc bal op het dak heren 6 mensen aan de middelen zitten? Iedere topsport is wel bevuild door het gebruik van verboden middelen maar bodybuilding spant wel de kroon op alle niveau's
        BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by Lethal View Post
          Dit meen je nog serieus ook of niet ?
          Jawel hoor, dat meen ik. Je kan daar van vinden wat je wilt, maar je moet het schelden an sich met bepaalde ziektes afkeuren en niet enkel het woord kanker afkeuren.

Dat is mijn hele punt. Als hij tering had gezegd was het dan ineens een stuk minder geweest? Voor sommige wel als ik de reacties zo lees. En dan moet je wel consequent zijn in je handelen.
          "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by Gus View Post
            Op amateurniveau voetbal/wielrennen wordt er niet gebruikt zoals dat bij amaterbodybuilding wel wordt gedaan. Of beweer jij nu dat er bij Fc bal op het dak heren 6 mensen aan de middelen zitten? Iedere topsport is wel bevuild door het gebruik van verboden middelen maar bodybuilding spant wel de kroon op alle niveau's
            Ik geloof inderdaad dat er zeker minder gebruikt wordt dan in de bodybuilding wereld, maar ik heb in mijn eigen omgeving wel gezien dat jongens verboden middelen gebruiken om net wat meer op te vallen/gescout te worden.

Comment

Ik ken hem net zo goed als dat ik robbie 'kende' Q en dat bleek ook redelijk te kloppen.

Essentieel verschil is bij bb'en dat elke halve zool aan een wedstrijd voor publiek mee kan doen en dat er in de gym van alles en nog wat met elkaar traint. Daarom zou ik zelf iets zoals Mvos met teamJk doet aanmoedigen. Elke zichzelf serieus nemende sport heeft niveau-gradaties.

Comment

Originally posted by wtfdennis View Post
                Ik geloof inderdaad dat er zeker minder gebruikt wordt dan in de bodybuilding wereld, maar ik heb in mijn eigen omgeving wel gezien dat jongens verboden middelen gebruiken om net wat meer op te vallen/gescout te worden.
                Een pre-workout gebruiken die net is geschrapt is wel wat anders dan een winstrol kuur
                BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by wtfdennis View Post
                  Nu ben ik wel erg benieuwd naar wat voor middelen die jongens gebruikten om meer op te vallen/gescout te worden.
                  Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

Jawel hoor, dat meen ik. Je kan daar van vinden wat je wilt, maar je moet het schelden an sich met bepaalde ziektes afkeuren en niet enkel het woord kanker afkeuren.

Dat is mijn hele punt. Als hij tering had gezegd was het dan ineens een stuk minder geweest? Voor sommige wel als ik de reacties zo lees. En dan moet je wel consequent zijn in je handelen.
                    Ik snap je punt niet helemaal.
                    Kanker heeft een hele andere lading dan tering tegenwoordig , niets ten nadele van tering hoor voordat je daar over valt.
                    Dankzij kanker sterven er nog steeds dagelijks duizenden mensen , van baby's tot oma's en opa's.
                    Veel mensen hebben hier direct mee te maken en ik denk dat jouw dat bespaart is gebleven , hartstikke mooi natuurlijk.

De lading krijgt het totdat je zelf mensen die je jaren lang kende als levendige personen een lijdensweg ziet af nemen tot een kaal , uitgemergeld anorexia persoon met de dood tot gevolg.

Je hoeft het niet goed te praten met dit soort redenen is mijn bescheiden mening.

Comment

Bwahahaha zijn ook nog echt mensen die "de sport" gaan verdedigen als het om anabolen misbruik gaat en vergelijkingen maken met voetbal of tennis.

Snap het ook niet zo goed, het maakt het uitoefenen van je passie er toch niet minder om? Alleen veel totale idioten doen hetzelfde op een iets dommere manier, dat was toch al bekend of niet? Waar zit de pijn dan precies?
                      Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by Kevster View Post
                        Wat een flikkers. Ze vroegen Bibi of ze een openminded documentaire mochten maken om de sport eens in een positiever daglicht te zetten. Vieze kankerlijers zijn het ook. Ze plakken alle drama op een hoop en hangen wat de ramptoerist uit. Had gehoopt dat Benjamin em werkelijk de tanden uit zijn smoel had geslagen.

Wat ben jij een ongelooflijke stakker Kevster !

Dat dit gewoon toegelaten word vind ik een teken van zwakte van de mods die dit inmiddels gelezen hebben !

Comment

Originally posted by akito View Post
                          Ik ken hem net zo goed als dat ik robbie 'kende' Q en dat bleek ook redelijk te kloppen.

Essentieel verschil is bij bb'en dat elke halve zool aan een wedstrijd voor publiek mee kan doen en dat er in de gym van alles en nog wat met elkaar traint. Daarom zou ik zelf iets zoals Mvos met teamJk doet aanmoedigen. Elke zichzelf serieus nemende sport heeft niveau-gradaties.
                          Q kent hem wel hoor, dat je het weet . Alsof we het over Tom Cruise of Tiger Woods hebben, mijn god. Ga stuk hier.
                          Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Eigenlijk wilde ik niet meer op Kevster zijn reactie reageren, maar voor de laatste keer dan.
                            Dat jij geen aanstoot aan het schelden met 'kanker'neemt is mooi voor jou.
                            Maar als je weet dat er veel mensen zijn die dat wel doen, hou je daar toch rekening mee?
                            Of ben je dan zo egoistisch dat je daar lak aan hebt?
                            Dan is dit dus een nutteloze discussie.

Het argument dat het schelden met ziektes al lang gebeurt, is natuurlijk een non-argument.
                            Dan kan ik nog wel wat voorbeelden noemen waar jij je aan zou storen.
                            Maar dat doe ik niet, omdat ik daar rekening mee hou.

Schelden met andere ziektes zoals bv 'tering'is in principe hetzelfde natuurlijk, maar er zijn volgens mij geen leden die tering hebben of familieleden hebben die tering hebben.
                            Alles heeft met normen, waarden en respect te maken imo, al vindt niet iedereen dat dus.

Dat onderscheidt Bodynet toch van andere forums?
                            Last edited by rain; 30-10-2014, 12:40.
                            DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rain View Post

weet je wat het probleem is Rain ? tenminste ik vind het een probleem : als een moderator zulke woorden in zn tekst durft te gebruiken.. geeft hij een vreselijk slecht voorbeeld mee ! Niet alleen met het schelden met kanker maar ook met het hopen dat iemand op zn bek gestompt word

heb zijn bericht gerapporteerd, vind het echt belachelijk !

Comment

Originally posted by Lethal View Post
                                Ik snap je punt niet helemaal.
                                Kanker heeft een hele andere lading dan tering tegenwoordig , niets ten nadele van tering hoor voordat je daar over valt.
                                Dankzij kanker sterven er nog steeds dagelijks duizenden mensen , van baby's tot oma's en opa's.
                                Veel mensen hebben hier direct mee te maken en ik denk dat jouw dat bespaart is gebleven , hartstikke mooi natuurlijk.

De lading krijgt het totdat je zelf mensen die je jaren lang kende als levendige personen een lijdensweg ziet af nemen tot een kaal , uitgemergeld anorexia persoon met de dood tot gevolg.

Je hoeft het niet goed te praten met dit soort redenen is mijn bescheiden mening.
                                Dat is meer een tijd en locatie aspect dat een bepaalde ziekten minder impact zou hebben dan de ander.
                                Ik ben er overigens niet om het schelden met kanker goed te praten hoor, maar ik wil het in een bepaalde context plaatsen door het breder te trekken dan enkel zoveel lading verbinden aan een specifieke ziekte, omdat dat toevallig een ziekte is die meer voorkomt in een Westers land dan bijv. een ziekte zoals tering of welke andere erge ziekte dan ook.

En ik heb zelf ook een aantal voorbeelden in mijn omgeving gehad en dat is inderdaad, verschrikkelijk leed.

Kortom, keur het schelden met ziektes in zijn geheel af en niet enkel van kanker.

Originally posted by rain View Post
                                Eigenlijk wilde ik niet meer op Kevster zijn reactie reageren, maar voor de laatste keer dan.
                                Dat jij geen aanstoot aan het schelden met 'kanker'neemt is mooi voor jou.
                                Maar als je weet dat er veel mensen zijn die dat wel doen, hou je daar toch rekening mee?
                                Of ben je dan zo egoistisch dat je daar lak aan hebt?
                                Dan is dit dus een nutteloze discussie.

Het argument dat het schelden met ziektes al lang gebeurt, is natuurlijk een non-argument.
                                Dan kan ik nog wel wat voorbeelden noemen waar jij je aan zou storen.
                                Maar dat doe ik niet, omdat ik daar rekening mee hou.

Schelden met andere ziektes zoals bv 'tering'is in principe hetzelfde natuurlijk, maar er zijn volgens mij geen leden die tering hebben of familieleden hebben die tering hebben.
                                Alles heeft met normen, waarden en respect te maken imo, al vindt niet iedereen dat dus.

Noem het zoals je wilt.

Dat kanker hier veel impact heeft nu is meer een tijd en locatie aspect. Maakt dat het dan ineens erger dan een andere ziekte? Genoeg andere werelddelen waar bepaalde ziektes meer impact hebben dan kanker. Dat is mijn hele punt. Keur het in zijn geheel af en niet enkel voor kanker, omdat dat toevallig een westerse ziekte is waar wij relatief vaak mee te maken hebben.

En het is makkelijk om gedrag fout te keuren zonder het idee erachter te bekijken.

Maar goed, I'm out. Ik heb mijn zegje gedaan en ik zie wel wie vooral in dit topic zitten en ik weet wel weer waar het op uitloopt
                                "Straight outta gym"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X