Nu Nederland 3 over anabolen!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Hooligan View Post
    Wat ben jij een ongelooflijke stakker Kevster !

Dat dit gewoon toegelaten word vind ik een teken van zwakte van de mods die dit inmiddels gelezen hebben !
    Ongeacht van wat jou mening is hebben we nog nooit iemand direct een Perm ban gegeven voor schelden. Daar zijn vele zaken aan vooraf gegaan.

Ik snap kevster zin reactie omdat het gewoon een kuststreek is. Maar ben het daarom niet eens met zijn woordkeuze.
    gezien het feit dat we toch een of andere voorbeeld functie hebben snap ik jullie ophef ook wel. Alhoewel het menselijk aspect hier vergeten word. Waar zijn we anders bodynet voor als we mensen niet veelvoudig een kans geven en kijken hoe de situatie zich oplost.

Comment

In Kevsters defense, handig is het niet lijkt me duidelijk hoewel ik het ook weer overdreven vind dat er altijd mensen zo verongelijkt reageren alsof hun moeder net door Kevster is verkracht en in brand is gestoken. Wil het niet goedpraten maar iedere keer wanneer iemand eens uit de bocht vliegt staan er een aantal aasgieren klaar. Ha!! Een misstap, eindelijk kan ik weer reageren en verongelijkt zijn!! Ten aanval tegen de stouterikken!! Allemaal fijn droog achter een net opengeklapte paraplu van onschuld en verontwaardiging.

Kevin posts naar mijn weten nooit aanstootgevende zaken. Toegegeven ik vond het over het randje en ook totaal out of character maar kom ff op zeg. Alsof hij de verantwoordelijkheid van de hele bevolking incl iedereen zijn kinderen draagt. Hij is mod op een forum met een paar tiental vaste leden, stel je voor dat hij eens wat stouts doet. Foei Kevin!
      Last edited by pescatore; 30-10-2014, 13:16.
      Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Hetgeen wat op pagina 1 uit zn mond is gevallen om de woorden kracht bij te zetten is idd niet zo fraai.
        Maar om daar nu 5 pagina's verder daar nog over door te hameren is ook wel wat overdreven.
        Hoe je ook op hem inhamert, ook hij kan het niet meer terugdraaien en heeft nu ook wel begrepen dat hij iets te ver is gegaan.
        Laat het rusten, dat doe ik ook!

Comment

Originally posted by knulletje01 View Post
          Hetgeen wat op pagina 1 uit zn mond is gevallen om de woorden kracht bij te zetten is idd niet zo fraai.
          Maar om daar nu 5 pagina's verder daar nog over door te hameren is ook wel wat overdreven.
          Hoe je ook op hem inhamert, ook hij kan het niet meer terugdraaien en heeft nu ook wel begrepen dat hij iets te ver is gegaan.
          Laat het rusten, dat doe ik ook!
          Netjes van je knul hulde! Hoe is het met je nu? ben blij je nog geregeld op bodynet te zien!
          Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!

Comment

Vond het wel een interessante en vermakelijke docu. Vond eerlijk gezegd die 10 weken transformatie het meest interessant. Daarmee werd nog maar eens bevestigd dat het zeer mogelijk is om een redelijk strak lichaam te krijgen op een natty manier (en ja ik vind dit een natty manier).

Wat betreft het zoeken naar anabolen tijdens een wedstrijd. Tja ik vind het enerzijds goed dat er aandacht wordt geschonken aan het gebruik en de gevaren van anabolen. Anderzijds snap ik wel dat niet iedereen tijdens een wedstrijd zit te wachten op vragen over AAS. Desalniettemin hadden die gasten die gingen dreigen ook gewoon een normaal antwoord kunnen geven. Typisch kort lontje... Dat soort figuren geven de sport nou een fout imago.

Hetzelfde probleem was ontstaan als die pino van Pownews was gaan vragen naar epo gebruik in een wielergroep. Dan had de organisatie die pino er ook uitgegooid.

Drugs gebruik is en blijft een kwestie waar mensen die gebruiken of hebben gebruikt liever niet over willen spreken. Dat zag je ook bij die gast van die sportschool die vroeger ook had gebruikt. Die wist ook niet echt een goed verhaal te geven.

Ik heb persoonlijk niks met anabolen etc. Ik doe er liever paar jaar extra over om te komen waar ik wil komen. Maar als iemand anders wel wil gebruiken moet hij of zij dat helemaal zelf weten.

Comment

Die IM zegt me toch achterlijke dingen in dit topic.
              "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Protasius View Post
                Ongeacht van wat jou mening is hebben we nog nooit iemand direct een Perm ban gegeven voor schelden. Daar zijn vele zaken aan vooraf gegaan.

Ik snap kevster zin reactie omdat het gewoon een kuststreek is. Maar ben het daarom niet eens met zijn woordkeuze.
                gezien het feit dat we toch een of andere voorbeeld functie hebben snap ik jullie ophef ook wel. Alhoewel het menselijk aspect hier vergeten word. Waar zijn we anders bodynet voor als we mensen niet veelvoudig een kans geven en kijken hoe de situatie zich oplost.
                Ik weet dat het anders is, weet dat een mod iemand een perm ban oplegde voor het gebruik van kankerlijer...
                maar daar gaat het ook niet om het is gewoon een superslecht voorbeeld van hem en een zwak teken van jullie om het te laten staan en dit topic verder te laten gaan

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
                  Die IM zegt me toch achterlijke dingen in dit topic.
                  Jij ook en niet alleen in dit topic
                  Mangs wa, aait nich

Comment

Originally posted by Flabbert View Post
                    Umad?
                    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by quibus View Post
                      En over dat ontkennen..dat doet toch iedereen of zeggen wielrenners/voetballers etc wel eerlijk wat ze gebruiken?
                      De vergelijking met andere sporten is niet trekken. Ten eerste omdat het gebruik in andere sporten veel minder is en ten tweede omdat het minder impact heeft in die sporten. Een voetballer kan misschien wel sneller rennen, maar als hij geen inzicht heeft en geen balletje kan trappen, heb je er niks aan. Oftewel: voor andere sporten moet je ook daadwerkelijk een bepaalde vaardigheid hebben en dat is bij bodybuilding niet.
                      Ik doe een gok

Comment

Dat is een gevoelige uitspraak pren, de uitleg laat ik over aan de mensen die dit beter kunnen verwoorden dan ik.

Comment

Originally posted by Flabbert View Post
                          Zeg jij?

OT:
                          Ik vraag mij af wat er zou gebeurt zijn als één van de wedstrijdatleten had toegegeven dat hij gebruikt. Want volgens mij staat er in het reglement dat gebruiken niet is toegestaan right? Dan creëer je als wedstrijdorganisatie ook een taboe omtrent het gebruiken van steroïden
                          Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

Originally posted by rain View Post

Verder alles goed Bilo?
                            Lang niks van je gehoord.
                            Gaat lekker. massa nam laatste jaar flink toe. maar vetpercentage wilde maar niet zakken. Wat ik ook deed. Toen onderstaande filmpje gekeken en kwam op het idee om me te laten testen. En mijn t4 was prima maar t3 was vreselijk laag. Dus nu sinds week aan t3. ben benieuwd.

Originally posted by quibus View Post
                            Ik ken meerdere mensen die geïnterviewd zijn, er is er geen 1 in beeld gekomen.
                            van alle gasten reageert er 1 agressief en dat laten ze zien.
                            tuurlijk is er veel misbruik maar dat is er met alcohol ook en dan is het ineens geaccepteerd.
                            ja dat geloof ik ook wel. maar het is ook van de EO he...de hele docu wasmaar met 1 goal;...gevaar steroids laten zien
                            You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Originally posted by pescatore View Post
                              Q kent hem wel hoor, dat je het weet . Alsof we het over Tom Cruise of Tiger Woods hebben, mijn god. Ga stuk hier.
                              Wat wil je hier nou mee bereiken?
                              Alsof het boeit dat ik hem ken, snap gewoon niet dat je iemand als vb gebruikt terwijl je hem geeneens kent.
                              Verder verdedig ik het gebriik of wat dan ook niet, maar snap de ophef niet zo.
                              in elke sport wordt gebruikt, tig mensen zuipen zich een ongeluk, drugsverslaafden weet ik veel wat maar op een bb forum zitten mekkeren over gebruik en het ontkennen daarvan.
                              is toch logisch dat ze ontkennen.

Verder ben ik ook uit dit topic want echt discusdie is het niet, leden hebben dagen niks gepost nu is er weer wat te rellen en ze zitten er allemaal weer succes.

Comment

#OT: Ik ben niet eens echt tegen AS. Meen ik. ALLEEN lieg en zwets er niet over:
                                1.) ja je groeit wel sneller met AS en ja het is dus vorm van cheaten (waar niks mis mee is. ik tennis ook en als er een shortcut was om betere speler te worden zou ik het meteen doen;..maar zeg het)
                                2.) IEDEREEn die AS gebruikt neemt risico voor zijn gezondheid. in welke mate hangt af van wat je doet en hoe je er mee omgaat. maar ja je neemt risico
                                3.) Je wordt er agressiever van. Dat zie je al aan de reacties op dit forum

MAAR;..als jij een top fysiek wilt en je hebt niet de geduld of discipline om daar 9 jaar over te doen;..als je dat bewust afweegt;..vooral doen.
                                Ook als je een topsporter bent,..of in BB of in zwemmen of in turnen;..en je wilt op top niveau meedoen;..ook vooral doen.

MAAR 160.000 mensen in nederland aan de roids;..dat zijn echt niet allemaal mensen die er of verstand van hebben , of serieus met topsport bezig zijn..OF die al 3 jaar als naturel eerst eens aan de slag gegaan zijn. En daar ben ik fel op tegen
                                You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X