Nu Nederland 3 over anabolen!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Pren View Post
    De vergelijking met andere sporten is niet trekken. Ten eerste omdat het gebruik in andere sporten veel minder is en ten tweede omdat het minder impact heeft in die sporten. Een voetballer kan misschien wel sneller rennen, maar als hij geen inzicht heeft en geen balletje kan trappen, heb je er niks aan. Oftewel: voor andere sporten moet je ook daadwerkelijk een bepaalde vaardigheid hebben en dat is bij bodybuilding niet.

RELLEN!!!

Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

Oh RAIN..vergeet ik het flmpje ..deze dus:

https://www.youtube.com/watch?v=uSmKJvNwUs8
      You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Je wordt zelf persoonlijk Q, als er dan gereageert wordt trek je achteraf weer de "kijk mij eens verstandig zijn" kaart. Als ik een docu over alcoholisme maak gaat toch ook niemand naar andere zaken wijzen zoals kijk eens naar wielrenners.

Het is een docu die zich richt op anabolen gebruik/misbruik. Daar is toch niks mis mee, dat het een vrij zwakke docu is daar ben ik het mee eens. Het schofferen om redenen dat het een verkeerd beeld geeft of ontkennen dat gebruik vele male hoger ligt onder de recreatieve sporters (de grote massa) dan bij welke andere sport dan ook is niet echt een publiek geheim, daar kunnen we het allemaal wel over eens zijn toch?
        Last edited by pescatore; 30-10-2014, 15:54.
        Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by quibus View Post
          Verder ben ik ook uit dit topic want echt discusdie is het niet, leden hebben dagen niks gepost nu is er weer wat te rellen en ze zitten er allemaal weer succes.
          Inderdaad. Je moet eerst een strippenkaart met 'gaat lekker maatje' posts vol hebben voordat je kritiek mag uiten.

Ik vind er niks ergs aan die docu. Als het grootste deel aan de roids zit, waarom mag je dan niet praten over de olifant in de kamer? Waarom zouden die gasten boos worden? Het argument dat er in andere sporten gebruikt wordt vind ik een non-argument. Bij geen enkele sport wordt er op amateurniveau zoveel naar de middelen gegrepen als bij bodybuilding
          BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Ga nou niet het gebruik van AAS goed praten. Dat iemand het gebruikt is inderdaad helemaal zijn eigen keuze. Echter blijft het een feit dat het gebruik over het algemeen gevaarlijk is. En ja dat je er agressief van wordt is al gevaarlijk genoeg.

Comment

Naja voor zover ik persoonlijk werd was dat niet naar jou maar goed.
              verder ben ik het helemaal eens hoor,

Originally posted by pescatore View Post
              Je wordt zelf persoonlijk Q, als er dan gereageert wordt trek je achteraf weer de "kijk mij eens verstandig zijn" kaart. Als ik een docu over alcoholisme maak gaat toch ook niemand naar andere zaken wijzen zoals kijk eens naar wielrenners.

Het is een docu die zich richt op anabolen gebruik/misbruik. Daar is toch niks mis mee, dat het een vrij zwakke docu is daar ben ik het mee eens. Het schofferen om redenen dat het een verkeerd beeld geeft of ontkennen dat gebruik vele male hoger ligt onder de recreatieve sporters (de grote massa) dan bij welke andere sport dan ook is niet echt een publiek geheim, daar kunnen we het allemaal wel over eens zijn toch?

Comment

Originally posted by Ruhl View Post
                RELLEN!!!
                Als ik had willen rellen, had ik het wel anders geformuleerd. Feit is dat een bb'er een trainingsschema en een dieet volgt. Iedere topsporter doet dat. Alleen is iedere topsporter daarnaast ook nog bezig met het perfectioneren van zijn eigen sport. En in die eigen sport zit een vaardigheid bijv. goed kunnen fietsen, tennissen, voetballen, worstelen etc.. Die vaardigheid zit niet in bb.
                Ik doe een gok

Comment

Originally posted by Neproadie View Post
                  ik zou inderdaad ook niets anders verwachten van dit soort programma makers.
                  vond die gast ook rete irritant....goeie journalist voor pownews zeg maar.
                  Is journalist van pownews hahaha...vond de docu wel leuk.
                  lift and be happy

Comment

Ik heb net 10 creatine pillen op, nog maar 1 stap verwijderd van *drumroll* anabolen.

Comment

Originally posted by quibus View Post

Verder ben ik ook uit dit topic want echt discusdie is het niet, leden hebben dagen niks gepost nu is er weer wat te rellen en ze zitten er allemaal weer succes.
                      Ik kijk nog 3/4x per dag op bodynet hoor maar er valt verder gewoon nergens meer op te reageren want er is weinig nieuwe aanwas van leden en de logjes vind ik geen ene reet aan

Comment

Originally posted by Hooligan View Post
                        Ik weet dat het anders is, weet dat een mod iemand een perm ban oplegde voor het gebruik van kankerlijer...
                        maar daar gaat het ook niet om het is gewoon een superslecht voorbeeld van hem en een zwak teken van jullie om het te laten staan en dit topic verder te laten gaan
                        een zwakte is het voorval verdoezelen en de betreffende posts verwijderen alsof er niets is gebeurd.
                        en pescatore heeft het in mijn ogen mooi verwoord we zijn allemaal mensen.

over het verder laten gaan dat hebben we altijd al gedaan indien het uit de hand loopt is ingrijpen pas nodig. tot nu toe vind ik het dat betreft een van de nettere discussies die het laatste jaar op BN is, Los van nocerino die even uit de pas loopt maar vind het nog prima gaan zo

Comment

Als ik had willen rellen, had ik het wel anders geformuleerd. Feit is dat een bb'er een trainingsschema en een dieet volgt. Iedere topsporter doet dat. Alleen is iedere topsporter daarnaast ook nog bezig met het perfectioneren van zijn eigen sport. En in die eigen sport zit een vaardigheid bijv. goed kunnen fietsen, tennissen, voetballen, worstelen etc.. Die vaardigheid zit niet in bb.
                          Ik ben nu aan het oefenen met poseren, moet je voor de grap eens doen.
                          dan ga je naast een ervaren man staan en doe je dezelfde poses, aangezien er niets te ontwikkelen valt mag ik aannemen dat de posses gelijk zijn?

Comment

Sinds wanneer traint een krachtsporter met dezelfde intensiteit en volume als iemand die in de gym loopt ter ondersteuning van zijn eigen sport tennis ofzo? Dat is toch niet te vergelijken. Beide gaan dan wel naar de gym en letten op hun eten, maar daar houdt de vergelijking ook wel op. Plus ik denk dat de mindfuck van diëten ook wordt onderschat door sommigen.

Zeggen dat je voor krachtsport geen vaardigheden nodig hebt. Ehhm dan heb je nog niet veel gezien van krachtsport denk ik.
                            Last edited by Iron Mind; 30-10-2014, 17:48.
                            "Straight outta gym"

Comment

Dus goed kunnen deadlift en is geen vaardigheid. Dat kan iedereen

Comment

De reactie van Joop Kasteel op DBB.

En zo is het!!

Vandaag, 11:07**** #39

Joop Kasteel

Cool Novice

Stats: M 50j 1m88 - -

Hey mannen,

Ik keek stiekem even mee naar jullie reacties. Ik kan een aantal reacties best begrijpen maar ben toch blij dat we een platform(pje) hebben gekregen om onze sport(en) te promoten. Dat is althans de tendens die ik meemaak de afgelopen dagen. Ik weet het, de uitzending was gister maar Johan trainde bij mij in de school dus men zag al eerder dat hij erg goed ging.****

Dit is trouwens maar deels aan mij te danken want de inzet van de man was fenomenaal! Dat was wel 1 van mijn eisen, ik had tenslotte ook e.a te verliezen, zowel als Joop Kasteel als FPA-man maar dat deed hij met verve.****

Ik denk echt in alle eerlijkheid dat de man nul fouten heeft gemaakt met zijn dieet, niet 1 keer gesmokkeld dus. Wie kan dat zeggen tegenwoordig...? Ook nooit zeiken, nooit eerder stoppen in een set en gewoon doen wat er gezegd/gevraagd wordt; geen discussie.

Ik zeg ook eerlijk dat Johan een zekere aanleg had en ook de oefeningen al kende maar dan nog heb ik zelden zo'n resultaat gezien. Zelfs op mij werkte dat stimulerend, ik moet het tegenwoordig ook stellen met replacement dus het echte spektakel is over maar als ik dat zo zie gebeuren van dichtbij, krijg je spontaan zin om je voeding weer op 1000% te zetten. Dat doe ik dan ook, en eerlijk waar, het gaat top!****

Tot slot, Johan kwam binnen met een kapotte knie, "kon geen benen trainen" maar heeft dat, na enig aandringen, toch gedaan...

Leg extension met zo ongeveer nul kilo, daar begonnen we mee maar na 10 weken was een sprintje de trap op geen probleem. Misschien ben ik daar nog wel het meest trots op.****

Go for it mannen,****

JK.
                                Last edited by rain; 30-10-2014, 17:56.
                                DIVIDE ET IMPERA

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X