En zo wordt het toch nog een warm topic
Nu Nederland 3 over anabolen!
Collapse
X
-
Originally posted by Iguana View PostJe hebt je punt nu wel gemaakt hooligan, sinds wanneer ben jij de moraalridder hier?
Ik mag/mocht je omdat je bent wie je bent zolang je hier al post maar nu begin je toch echt te jammeren man
Zal er volgende x ff [ sarcasm ] achter zetten oke ??
Comment
-
Uitermate bijzonder topicje. Ik zat toch met een beetje verbazing de docu te kijken. Waarom is het vragen naar anabolengebruik (en ja, de manier waarop je iets vraagt doet er zeker toe, wat was dat 'journalistje' irritant) zo enorm taboe? Mensen zijn vele malen opener over drugsgebruik dan anabolen. Is dat 'omdat je werkgever het niet mag weten', 'je partner het niet mag weten', 'je gewoon niet wilt dat anderen het weten', 'je uit de cup wordt gehaald', ik ben wel benieuwd eigenlijk. Ik kan me voorstellen dat het erg vervelend is om, terwijl je heel hard werkt voor je sport, continu deze vraag te krijgen, maar dan nog.
Comment
-
Je kan ook zonder tanden naar huis gaan Hooligan!The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
haha
Ik denk dat het vrij logisch is dat mensen hier over zwijgen. Zeker op nationale televisie. Deze sport is gewoon gebouwd op het gebruik van illegale middelen en de gebruikers rechtvaardigen het voor zichzelf door er tegenover te zetten dat ze net zo goed keihard moeten werken (wat overigens natuurlijk ook waar is). Je krijgt het ook nooit recht gepraat bij de leek en bij mensen met vooroordelen. Er is geen enkele manier hoe je toe kunt geven dat je anabolen gebruikt zonder dat je scheve blikken krijgt. Ook al doe je het misschien verstandig, ook al doe je het misschien om je brood te verdienen of wat dan ook. En het is ook niet hypocriet om er over te zwijgen. Het is slim. Je bent pas hypocriet als je vind dat iedereen het eerlijk moet zeggen. Als je gaat lopen pronken dat je een natural bent terwijl je dat niet bent dan ben je een dwaas. Maar als je tactisch zwijgt tegen mensen die het beter niet kunnen weten is er echt geen zonde begaan. In de meeste gevallen kan het alleen maar slecht voor je uit pakken. Denk aan baan kwijt, relatie uit, vrienden en omgeving die je raar aankijken en die je vooroordelen. Daarom heerst er ook zo'n taboe over en daarom moet je ook niet op zo'n wedstrijd dit gaan zitten uitlokken. Zodra er echt iets aan gebruik gedaan wordt stopt wedstrijdbodybuilding met bestaan.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
1 hour ago -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
18 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
21 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment