Nu Nederland 3 over anabolen!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by akito View Post
    De meerderheid van de fysieken on-stage bij bv de flexcup is toch gewoon met 5 jaar fatsoenlijk trainen te bereiken of ben ik nou naïef?
    Dat is een beeld wat ik er ook van heb.
    Dat is misschien ook wel een belangrijk punt, het gebruik van AAS gebeurt imo veel te gemakkelijk. Het is allang niet meer zo dat iemand na jaren trainen zijn natuurlijke max bereikt en een kuur gebruikt om verder te komen. Nu zijn het ook vaak mensen die starten met trainen en na een paar maanden beseffen dat het bouwen aan massa niet snel genoeg gaat. Vervolgens aan AAS beginnen, en vaak ook slecht geïnformeerd.

Als men in deze documentaire eerlijke antwoorden had willen hebben dan was het beter geweest om mensen buiten de wedstrijd te benaderen, en desnoods anonieme hun verhaal te laten doen.
    Het is een teken van zwakte wanneer je laat verleiden tot opmerkingen als "je kan ook zonder tanden naar huis". Hoe irritant die journalist ook was. Nu is het stereotype beeld van de sport voor het grote publiek bevestigd.

Comment

• NAIEF !!! kom op gozer denk toch eens na
      Een dag niet getraind...

Comment

• Wie is naïef?

Comment

• Beide als jij er ook zo overdenkt... jij denkt dat je beter op het podium komt te staan met 5 jaar jaar trainen dan iemand bijv 3 jaar die alles gebruikt... sure

alleen al de vocht afdrijvers die je niet kan gebruiken en de hardmakers enz enz los van jaren kuren... kansloos
          Een dag niet getraind...

Comment

• Originally posted by Kevster View Post
            haha

In de meeste gevallen kan het alleen maar slecht voor je uit pakken. Denk aan baan kwijt, relatie uit, vrienden en omgeving die je raar aankijken en die je vooroordelen.
            Dit was idd precies mijn vraag Kevster. Zou het echt zo erg zijn? Bv. maat van me die zegt dat hij anabolen gebruikt. Mijn reactie zou dan idd even zijn of hij goed weet wat hij doet in de zin van goed voorgelicht etc. Maar verder, ga je gang. Maten die heel veel roken of drinken blijven net zo goed nog steeds maten.
            Relatie uit, tsja, ik kan me niet goed voorstellen dat je (als je samen in een huis woont) nooit door hebt dat je partner gebruikt. Hier thuis heb ik bv een kast die van mij is, vol met whey, creatine, pwo, vitamines etc. Maar ik leg eigenlijk bij alles ff uit wat het is. Dan vindt ze het nog overdreven, maar soit.
            En je werkgever die je je baan afpakt, dan vind ik dat ze dat ook zouden moeten doen bij iemand die base jumped, 2 pakjes sigaretten rookt etc.

Ik begrijp het zwijgen uiteraard, maar zo blijft het altijd een taboe, terwijl het juist zo interessant zou zijn wanneer er eens een docu zou zijn over professionele gebruikers die dit op een verantwoorde manier doen.

Comment

• Originally posted by akito View Post
              De meerderheid van de fysieken on-stage bij bv de flexcup is toch gewoon met 5 jaar fatsoenlijk trainen te bereiken of ben ik nou naïef?
              Erg naïef als je het over een meerderheid hebt. Ik vind het niveau op c-klasse daar aardig hoog.

Comment

• Originally posted by Sjaaksimonse View Post
                Ik begrijp het zwijgen uiteraard, maar zo blijft het altijd een taboe, terwijl het juist zo interessant zou zijn wanneer er eens een docu zou zijn over professionele gebruikers die dit op een verantwoorde manier doen.
                Bestaat er een verantwoorde manier dan?

Comment

• Nehh!

Comment

• Originally posted by knulletje01 View Post
                    Nehh!
                    Knul hoe gaat het eigenlijk met je motor project? Al een tijdje niks meer voorbij zien komen.
                    Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

• Originally posted by generation_iron View Post
                      Bestaat er een verantwoorde manier dan?
                      Mwah, is iedere vorm van anabolen volgens jou onverantwoord? Dat gevoel krijg ik niet als ik op dit forum rondkijk. De mate en duur zal veel uitmaken vermoed ik.

Comment

• Originally posted by Sjaaksimonse View Post
                        Mwah, is iedere vorm van anabolen volgens jou onverantwoord? Dat gevoel krijg ik niet als ik op dit forum rondkijk. De mate en duur zal veel uitmaken vermoed ik.

De mate en duur zijn zeker belangrijk, maar wat denk je van het produktie proces?
                        Het merendeel wordt gefrabiceerd door ug-labs en het is niet te controlleren hoe zij werken.
                        DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Eens. Maar dat bedoelde ik met wel of niet verantwoord :-). Zooi waarvan je de afkomst niet kent in je lijf spuiten lijkt mij sowieso erg onverstandig. Maar dat is soms al bij Whey. Ik lees dat er x percentage eiwit in zit, netjes getest etc. Maar wie zegt mij hoeveel ik daadwerkelijk binnen krijg? Ik heb wel eens een webshop gevraagd of het echt klopte. Berichtje terug: 'je hebt gelijk dat je bezorgd bent, er is veel zooi op de markt, maar wij, wij zijn echt betrouwbaar'.

Comment

• Maar whey met anabolen vergelijken gaat een beetje ver, vind je niet?
                            Buiten dat: dan kan je niks meer eten of drinken.
                            En 10 % whey meer of minder kost je niet je gains hooren .
                            DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Originally posted by erik1982
                              Misschien moet je iets beter lezen voordat je aannames doet over mijn gedachtegang.

Nog een keer, er zijn veel fysieken die in korte tijd zijn bereikt met behulp van AAS. Dit was imo ook te bereiken met gedisciplineerde training en voeding van een aantal jaar. Ik vraag me dan af waarom iemand dat op die manier doet.

Er staat dus nergens dat ik denk dat iemand na 3 jaar trainen net AAS er minder goed voor zou staan dan iemand die 5 jaar traint zonder AAS.
                              Zou ongeduld niet in de aard van de mens zitten?
                              DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Originally posted by rain View Post
                                De mate en duur zijn zeker belangrijk, maar wat denk je van het produktie proces?
                                Het merendeel wordt gefrabiceerd door ug-labs en het is niet te controlleren hoe zij werken.
                                mwah van bekende labs is het vaak prima, je kan het thuis ook gewoon brouwen, natuurlijk is het geen mega fabriek/lab, maar het meeste zal gewoon prima spul zijn. Anders krijg je 10 mensen met mega sides van lab x of abcessen, en dan kan lab x meteen opdoeken

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X