Schatting vetpercentage

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Cut pas een paar weken, niks aan de hand...

Enkel 12 weken test-e niks van overgehouden Ivm feesten. Ben nu naturel aan het doortrainen

Comment

Originally posted by xylometazoline View Post

Enkel 12 weken test-e niks van overgehouden Ivm feesten. Ben nu naturel aan het doortrainen
      Nee je bent niet natural aan het doortrainen. Je bent off aan het doortrainen.

Comment

Dus je wil zyzz zijn?

Comment

Ik ben tevreden met mezelf. Zyzz ligt in een kist en zyzz heeft al een vervanger namelijk Jeff seid.

Comment

Originally posted by xylometazoline View Post

That sucks bro. Je geld helemaal voor niks verspild! AAS is geen geintje he, het is serieus spul en dat verneuk je het zo. Behoorlijk fokt op.

wat was je gewichtstoename na de laatste spuit?
            Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

Bf = 16+%
              Een naturel kun je al niet meer zijn...

Comment

Van 87,4 naar 94,6 toen weer na 87 gezakt naar mate van tijd. Zonde geld, begin nu gelukkig weer het gevoel te krijgen dat ik weer op me eigen test groei, zodra ik het discipline vind om te stoppen met rave overweeg ik ooit nog een kuur wellicht

Comment

Ook geen half natty?

Comment

Je bent gewoon natty hoor..geen true natty alleen.

Comment

Dus door feesten ben je die massa kwijtgeraakt? Ik denk door het slechte/ weinig eten na drugsgebruik? Hoor van andere dat ze hun massa wel off nog vast kunnen blijven houden, ook na drugsgebruik. Wel als ze zich de dagen erna gewoon aan hun voedingsschema houden.

Comment

Lijkt me eerder 17% oid... 12? Houd lekker jezelf voor de gek

Sowieso 15+

Maar ach wat de neuk doet dat getalletje er toe, gaat om hoe het er uit ziet... Of je strak genoeg staat op 6 of 9%, als je zelf maar tevreden bent, lekker boeiend welk getalletje je dan aan je vriendjes kunt vertellen
                        "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

best knap om alles te verliezen.. net of je alleen vocht heb getrokken en weer hebt uitgezeken...

Comment

Lijkt mij ook 15+ zonde van die kuur man. nu weer lekker fanatiek trainen en dan kan je vast een eind komen zonder aas succes
                            Mangs wa, aait nich

Comment

Originally posted by Schorpioen View Post
                              Je bent me net voor sjoerdd, ben benieuwd waarmee ???
                              Creatine kuurtje lijkt me eerder..

Lol, hoe komen mensen bij 12%? Op mijn profielfoto zit ik aan de 12,5% en daar heb ik ook een klein buikje. Maar dit is 16/17%?

Comment

Originally posted by BrejeBassie View Post
                                Creatine kuurtje lijkt me eerder..

Lol, hoe komen mensen bij 12%? Op mijn profielfoto zit ik aan de 12,5% en daar heb ik ook een klein buikje. Maar dit is 16/17%?
                                Lijkt wel of je een maag ballon hebt die iets te hard is opgepompt
                                ik roep ook maar wat !!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X