Aanduiden dat er veel mensen onderdacht aan middelen beginnen, niet wetende wat voor bijwerkingen iets heeft of hoe je het dient te gebruiken. Naar mijn mening is dat een waardevolle toevoeging voor het topic, we roepen dit elke dag, en soms... luistert er ook iemand. Maar goed, als jij het niet boeiend genoeg vind dan post je toch gewoon niet?
21-jarig meisje sterft door overdosis giftige 'dieetpillen'
Collapse
X
-
Iedereen die aan de AAS zit weet niet welke bijwerkingen dit heeft op lange termijn. Dus ik zie niet waarom dit meisje nou de idioot is maar iedereen die wat meer structuur erin brengt daarentegen is opeens verstandig bezig. Hou op zeg. Gast in mijn gym zit aan de aas, insuline en hgh. Waarvoor dan? Waarom?Last edited by pescatore; 24-04-2015, 12:06.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Originally posted by Cell View PostWat ik bedoel: Ik ga me niet druk om een onzeker meisje en haar methoden maken. Vooral niet als er dagelijks miljoenen mensen over de wereld 'malafide dingen' door de onzekerheid van hun uiterlijk doen.
Kijk deze is ook interessant: Teen who ate almost nothing but ramen noodles for 13 years has health of 80-year-old - NaturalNews.com
Wat is het nut van deze topic, om empathie voor het meisje te creëren? Het gevaar van een hulpmiddel te accentueren? Wellicht is mijn vergelijking 'vaag', maar dit onderwerp is niets helderder.Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!
Comment
-
Originally posted by pescatore View PostIedereen die aan de AAS zit weet niet welke bijwerkingen dit heeft op lange termijn. Dus ik zie niet waarom dit meisje nou de idioot is maar iedereen die wat meer structuur erin brengt daarentegen is opeens verstandig bezig. Hou op zeg. Gast in mijn gym zit aan de aas, insuline en hgh. Waarvoor dan? Waarom?
Comment
-
Originally posted by generation_iron View PostIedereen die wat meer onderzoek had gedaan was niet na dag 1 dood. Waarschijnlijk begint het grootste grut hier niet aan als ze weten wat het kan doen...Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Omdat mensen die as gebruiken al spreek ik voor mezelf zich inlezen en verdiepen in de risico's.
Zij nam 8x de normale dosis, ik ken niemand die 4 gram test (8xstandaardkuur) neemt.
snap ook niet waarom as gebruikers hier bijgehaald worden?
Originally posted by pescatore View PostIedereen die aan de AAS zit weet niet welke bijwerkingen dit heeft op lange termijn. Dus ik zie niet waarom dit meisje nou de idioot is maar iedereen die wat meer structuur erin brengt daarentegen is opeens verstandig bezig. Hou op zeg. Gast in mijn gym zit aan de aas, insuline en hgh. Waarvoor dan? Waarom?
Comment
-
Originally posted by quibus View PostOmdat mensen die as gebruiken al spreek ik voor mezelf zich inlezen en verdiepen in de risico's.
Zij nam 8x de normale dosis, ik ken niemand die 4 gram test (8xstandaardkuur) neemt.
snap ook niet waarom as gebruikers hier bijgehaald worden?
Bedoel het ook niet anti-aas hoor. Ik zeg alleen "dom" is een relatief begrip. Onwetend is beter in deze context en ik denk dat veel meer mensen onwetend zijn zonder het zelf te beseffen.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Nee geen idee wat dat later met me doet, ik laat me nog steeds regelmatig checken en voorlopig niets schokkend maar wellicht ben ik een vette tumor aan het ontwikkelen.
Toch meen ik zoveel gelezen te hebben dat die kans vrij klein is.
De dosering van die gasten die omvallen zijn echter niet te vergelijken met wat een "verstandig" iemand zou nemen.
Maar je ziet ze ook lopen met een gram tren in hun flikker als eerste kuur.
Ik vraag me oprecht af hoe zij op dat idee kwam om zoveel te nemen.
Dan heb je echt 0.0 in de stof verdiept en een heel gevaarlijke dealer.
Comment
-
Vergis je niet in de domheid van mensen man. Gebeurt mij ook vaak hoor haha, de logica of een gedachtengang de logica achter dingen zoeken (zoals een stof inspuiten waarvoor je lichaam sigificant sneller groeit en eens een beetje inlezen hoe dat dan werkt). Die vind je vaak niet.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70.5kg 6x
- 70.5kg 8x
Safety bar back extension:
- 40.5kg 4x
- 23kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
7 uur geleden -
-
door ersatzakkusIn der heutigen umweltbewussten Zeit ist die Wahl der richtigen Batterien für ein nachhaltiges Leben entscheidend. Ob durch das Fahren eines E-Bikes...1 day ago
-
door careerokayAre you currently on the lookout for Jobs in Karachi? In this article, we will explain how Karachi’s job market is bustling with opportunities spanning...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
2 dagen geleden -
-
door youcancreativeengineIn the vibrant city of Lahore, the future of motion graphic design services is poised to revolutionize the way brands communicate their messages. With...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
5 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 weken geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse