Originally posted by [b
Spierpijn = spiergroei?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (young builder @ Jul. 15 2005,17:32)]Originally posted by [bCitaat[/b] (corina @ Jul. 15 2005,17:24)]zo zie je maar weer aan het verhaal van mammoet, geen spierpijn maar wel spiergroei.
ik denk dat we er nooit achter zullen komen of het nou wel een indicatie is of niet, ik zie het wel zo iig, omdat ik dan het gevoel heb dat ik ze goed kapot heb gemaakt.
Succes1.83 / 96 kg / Bf 14%
Comment
-
Klinkklare Bullshit als je valt en je hebt een blauwe plek is het een onderhuidse bloeding die ook druk uitoefent op de spier dit zou betekenen dat hoe vaker je valt hoe meer je groeit?
Je moet spierpijn eerder zien als indicatie dat je de juiste spiergroep hebt getraind en er niet van uitgaan dat pijn groei is.
Groeien doe je sowieso door de weerstandstraining spierpijn is geen indicatie voor groei!
Ik hoop dat het fabeltje nu uit de lucht is!
De spierpijn krijg je er automatisch bij bij uitvoering van de juiste techniek en genoeg weerstand!Jay Cutler's One step closer nu te koop bij mij info per PM
Comment
-
@jaap
het gaat er niet om dat we persee spierpijn willen hebben, liever niet, maar als dat betekent dat het spiergroei oplevert dan wil ik wel weken met spierpijn lopen hoor!!!!
de discussie was of dat spierpijn, spiergroei betekent
groetjes corina
Sponsored by:
Inshapesupplements
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (corina @ Jul. 15 2005,17:42)]@rey
ik ga er niet vanuit dat pijn groei is, ik denk, mijn spier is kapot en die maak ik weer beter door mijn voeding, dus groeit hij weer een beetje.
kapotmaken-spierpijn-eten-groei.
Zo werkt het echt niet spieren herstellen als je rust voor de rest is het voeding.
Verder kunnen massages meer wonderen verrichten doordat spierweefsel gemasseerd word en de doorbloeding beter word. De doorbloeding zorgt weer voor voedingsstoffen in de spiercellen die dan zullen herstellen.
Bij te grove beschadigingen onstaat als het ware bindweefsel ( littekenweefsel in de spiercel ) dit weefsel zal niet groeien vandaar dat een aantal pro BB'ers diepweefselmassage laten doen!
Pijnlijke massage maar ze hebben praktisch geen last van bindweefsel.Jay Cutler's One step closer nu te koop bij mij info per PM
Comment
-
ik heb nog veel te leren ja, net als de meeste want er zijn steeds weer andere verhalen, maar ik krijg eigenlijk toch wel gelijk van je, ik ben alleen de rust vergeten te vermelden.
lees mijn onderschrift ik ben soms moeilijk te begrijpen, maar uiteindelijk bedoelen we volgens mij hetzelfde.
ik heb wat gevonden hoor
hier even kijken
ik ben vrouw en ik zal gelijk krijgenSponsored by:
Inshapesupplements
Comment
-
Je mag denken dat je gelijk hebt, maar verklaar dan nog ff het volgende.
Iemand die verkeerd traint en een compleet andere spiergroep voelt groeit deze dan ook?
Ben benieuwd naar jouw antwoord hierop kijken of je alles echt zo goed weet
Verder wil ik nog toevoegen dat het drinken van extra water het proces van herstel zal versnellen doordat de afvalstoffen sneller worden afgevoerd!Jay Cutler's One step closer nu te koop bij mij info per PM
Comment
-
ho ho ik denk niet altijd dat ik gelijk heb hoor, ik wil graag gelijk krijgen, dat is wat anders
en ik weet helemaal niet alles heel goed, ik wil juist deze discussie om van te leren
mijn antwoord: tja daar zeg je wat, nou ga ik dus weer twijfelen
wat denkt de rest?
o ja, ik train pas een jaartje, moet indd nog veel leren en daar zijn discussie's heel goed voorSponsored by:
Inshapesupplements
Comment
-
De pomp die je voelt tijdens je training geeft aan dat je zult groeien omdat je je spieren een impuls hebt gegeven en bloot hebt gesteld aan weerstand!
Spierpijn echter is het proces van afvoeren van afvalstoffen.
Je kunt je meer richten op een pomp dan op spierpijn daarom is spierpijn geen indicatie voor spiergroei!
En wat is dat voor raar vrouwentikje dat ze altijd gelijk willen krijgen, maar dan ook op alles!Jay Cutler's One step closer nu te koop bij mij info per PM
Comment
-
spierpijn is niet nodig om te groeien. Ben het wel met rey eens dat te hrad trainen negatief kan werken. Het organisme bevat dan onvoldoende capaciteit om te herstellen en betekend dus geen groei, maar spierafbraak.
Grtz..Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
Comment
-
Ik doe 4 schemas door elkaar heen.
Dus elke week weer anders en week 5 is week 1.
Reken maar dat ik altijd spierpijn heb.In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (ReyMysterio @ Jul. 15 2005,18:16)]En wat is dat voor raar vrouwentikje dat ze altijd gelijk willen krijgen, maar dan ook op alles!
Sponsored by:
Inshapesupplements
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (corina @ Jul. 15 2005,18:27)]Originally posted by [bCitaat[/b] (ReyMysterio @ Jul. 15 2005,18:16)]En wat is dat voor raar vrouwentikje dat ze altijd gelijk willen krijgen, maar dan ook op alles!
Voor een goed herstel direct na je training Whey/Weight Gainer thuis gelijk een grote kh bron.
Verder voldoende rust, veel water en supplementering van BCAA's kun je ook overwegen!
( oor in de bulk ^^^^^)Jay Cutler's One step closer nu te koop bij mij info per PM
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
4 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
5 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment