Het echte werk

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Cutten doe je dmv voeding. Je hebt niet perse cardio nodig. Je maakt maakt kleine aanpassingen in je krachttraining en de rest is gebaseert op je voeding. Cardio kan wel maar het zorgt gewoon voor een andere energiebalans, niet zozeer voor een extra voordeel ofzo.

Truc van cutten zit in de aanpassingen die je maakt imo. Dus maak alles meetbaar, eet fatsoenlijk en blijf hard trainen.
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Zou met niet teveel op een cijfertje richten. Cut gewoon totdat je tevreden bent en tot een punt waarbij je wat ruimte hebt of te bulken zonder dat je op het eind weer veel te hoog in vetpercentage komt te zitten.
      Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Oke duidelijk. Gewoon cutten tot ik mijn gewenste resultaat heb om weer te bulken.

Comment

Juist, en dan zorg je tevens dat je die pens eraf houd.
          Zomer-winter 24/7 in goede shape.. Niet klooien net voor de zomer voor n shape, die moet je (+-) houden.
          Je bent geen pro waar het tegenwoordig normaal is om buiten seizoen +40% te hebben, en je hoeft geen 3 wedstrijden per jaar te doen. En je gebruik is anders.
          Benen kun je ook met minder gewicht groot krijgen, Pesc geeft het al aan..
          Kleine stapjes maken, geef het tijd en je komt er ook. Goede benen maken kg op de weegschaal.

Comment

Stel: je haalt er op je gemak 10% af, dan sta je er knap strak voor en weeg je nog steeds 75kg hetgeen veel meer aan gewicht zal tonen dan nu door de veel betere vormen. En wat nog steeds 8kg meer is dan je begon, maar je spiermassa is veel groter.
            Dan speel je daarna met je bf% die je niet hoger dan 14 laat komen en dan weer terug naar de 12.
            In de periode van bulk word je sterker, hetgeen je tijdens de cut tracht vast te houden wat dan in de bulk weer kan groeien. Zo blijf je redelijk is shape en kun je toch knap winnen.

Comment

Originally posted by knulletje01 View Post
              Stel: je haalt er op je gemak 10% af, dan sta je er knap strak voor en weeg je nog steeds 75kg hetgeen veel meer aan gewicht zal tonen dan nu door de veel betere vormen. En wat nog steeds 8kg meer is dan je begon, maar je spiermassa is veel groter.
              Dan speel je daarna met je bf% die je niet hoger dan 14 laat komen en dan weer terug naar de 12.
              In de periode van bulk word je sterker, hetgeen je tijdens de cut tracht vast te houden wat dan in de bulk weer kan groeien. Zo blijf je redelijk is shape en kun je toch knap winnen.

Waardeer je feedback en uitleg echt, duidelijk! Moet best toegeven dat weer naar 75 kg ff slikken is, Ken genoeg mensen die daarmee vrij iel zijn! Terwijl ik nu vaak te horen krijgen dat ik echt groter ben geworden tov de 68/70 kg eerst. Maar inderdaad, als je dan groter oogt is dat prima.. Daarnaast weet ik dat het meeste gewicht in mijn bovenlichaam zit, omdat mijn benen heel erg achter lopen.. Met de winter weer op komst toch weer een lange broek aan en dan na de cut knallen en die benen laten groeien! Ben er klaar voor en het gaat gewoon gebeuren!

Aangezien de voeding bagger was, moet er vast nog een hoop groeipotentie inzitten, dit motiveert me ook enorm.

Comment

We zijn hier bijeen om elkaar te helpen waar dat nodig is kerel, zo ook in de motivatie.
                Geduld en het komt wel goed.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X