Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
net zoals mr C zegt dat ligt eraan, als je goeie aanleg hebt is dit gewoon te weinig training en kan je beter met meer setjes werken zijn mensen die zweren op volume andere op intensity ik hou het bij het laatste, en nee ik ben nog altijd niet zo gespierd als ik zijn wil maar ik maak meer vooruitgang erop dan op het traditionele met hoger volume, de man die dit schema ontworpen heeft ( mike mentzer ) zei als je niet tevrede bent met je resultaten die je nu behaald, probeer dit schema dan eens uit voor een half jaar, dan moet je wel weten hoe alles werkt en je er ook aan houden en als je dan niet tevrede bent in dat half jaar kan je nog altijd weer terug naar je oude training, als je zoals mij nog je basis bouwen moet zou dit schema heel goed voor moeten zijn.
eh dit is n massa schema of bedoel je meer volume dat je ervan uit gaat dat meer volume meer massa geeft?
en eigelijk is elke workout anders :P want als je de vorige keer 6 reps deed bij zeg maar uns dips moet je de volgende workout minimaal 7 doen/kunnen.
iedereen die poos niet getraind heeft en dan ineens 1x per week traint en weer eet groeit.
no offense, maar dat zal echt niet zo blijven die kg's.
hooguit vet.
mij heb je ook nooit horen zeggen dat het zo snel blijft gaan al zijn de upper limits van je genetische aanleg binnen 1 jaar te halen ( volgens mike mentzer himself ) en ik weet cker dat er geen vet aankomt ik eet op het momet zelfs maar 2700 kcal en maar 110 gram eiwit per dag. zal eens proberen de frequency wat op te voeren naar 1 keer per 4 dagen trainen and see how it goes.
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Comment