Lichte zweepslag in quadriceps

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Lichte zweepslag in quadriceps

Vanochtend op het werk toen ik van mijn knieen omhoog kwam voelde ik iets knappen in mijn been. Eigenlijk hetzelfde gevoel als toen ik zweepslag had in mijn kuit.
    Nu was het wel iets minder pijnlijk als toen, maar toch...
    Ik kan er niet veel spanning opzetten, en kan het ook niet helemaal strekken. Zeker niet met al mijn lichaamsgewicht erop...Wel heb ik vanmiddag getraind, maar met super lichte gewichten en veel herhalingen. Verder ook mijn cardio niet zo uitgebreid.
    Ik had wel pijn en was (nog steeds) misselijk.
    Maar goed, bewegen is op zich wel goed voor het herstel, dacht ik zo?

Nog andere tips om het herstel te bevorderen?

SRL-gelei zou kunnen helpen. Verder wel bewegen maar niet teveel belasten. Als je maandag nog last hebt zou ik er wel ff naar laten kijken.

Beterschap!

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (patty @ Nov. 04 2005,19:33)]Maar goed, bewegen is op zich wel goed voor het herstel, dacht ik zo?
      als je een spier gescheurd hebt zou ik maar ff rustig aan doen en zoveel mogelijk ontlasten, anders duurt het herstel nog langer.

Comment

weel bewegen hoeft niet altijd goed te zijn hoor
        kan je het ook alleen maar rger maken

wat cur zegd zou ik ook zeker doen
        mandag nog steeds even veel last ff langs de doc
        Who's the Chef

Comment

Als het lang aanhoudt naar de dokter gaan, geen risico nemen, want dan ben je verder van huis.

Sterkte ermee.
          Sponsored by:
          Inshapesupplements

Comment

Helemaal eens met bovenstaande, of bewegen goed is hangt helemaal af van wat er aan de hand is.
            Dat is zo via internet echt niet te zeggen dus ff voorzichtig zijn en als het niet snel verbeterd naar de dokter!
            Succes en hoop uiteraard dat het erg meevalt.

Comment

is het erger of beter geworden nu al??

en miss help ijzen wel en masage heeft je partner broer zus pa of ma ook wat te doen
              Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (been @ Nov. 06 2005,04:26)]is het erger of beter geworden nu al??

en miss help ijzen wel en masage heeft je partner broer zus pa of ma ook wat te doen    
                En willen hun het niet doen, dan wil ik altijd wel zo vriendelijk zijn om mijn medemens te helpen , off topic: ik wil trouwens een cursus massage doen , lijk me wel kicke en handig, maar zitten daar ook verschillen in enzo, ik heb dit gevonden op internet is van het nti :
                Opleidingsniveau: Cursus
                Vooropleiding: Voor de cursus Massage is geen speciale vooropleiding vereist.
                Cursusduur: 4 tot 8 maanden
                Huiswerk per E-mail: Ja
                o Onderstaande bedragen zijn inclusief een korting van 50%.
                o Bij betaling ineens geldt een extra korting van 10%.
                o De (oranje) gemarkeerde onderdelen worden aanbevolen.
                o Prijswijzigingen voorbehouden.

Massage

Cursusnummer: 3647

Tempo Maanden Lessen p/m Uren p/w Lesgeld p/m
                A 4 6-7 9 uur 47,50
                B 6 4-5 6 uur 32,50
                C 8 3 4 uur 25,00

ik ken alleen nie vinden waar ik dat moet doen>?
                "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

Waar heb je dit stuk gevonden dan?
                  Sponsored by:
                  Inshapesupplements

Comment

een cursus tai masage lijk me wel wat voor jou
                    Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (been @ Nov. 06 2005,21:01)]een cursus tai masage lijk me wel wat voor jou      
                      Zo ben ik een keertje serieus was dat dan tai massage

Hier heb ik dat gevonden!
                      "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

Rust roest ! , maar trainen bevorderd het herstel echt niet . Hoogstens een beetje fietsen maar dat dan ook weer niet telang.

gr

Comment

het gaat gelukkig wel al weer beter dan vrijdag.

heb meerdere keren spiroflor gebruikt en ook brufen en met gewoon lopen heb ik kleinere passen genomen.
                          vanmiddag ben ik alleen cardio gaan doen.

het is (natuurlijk?) nog niet over, maar er zit verbetering in!

Comment

wat beter hmm

wat denk je er zelf van ff langs de doc nog just in case ??
                            Who's the Chef

Comment

Zou ik zeker ff doen, als je nog zoveel last hebt dat je zelfs met lopen op moet letten.
                              Ook cardio lijkt me dan niet zo'n strak plan trouwens zolang je niet weet wat er precies mis is...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X