hoeveel keer per week trainen jullie elke spier groep

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hoeveel keer per week trainen jullie elke spier groep

Ik train meestal

dag1 schouders ,biceps onderamen
    dag2 rust
    dag3 rug triceps onderarmen
    dag 4 rust
    dag 5 borst onderarmen
    dag 6 benen
    dag 7 rust

is dat goed of te weinig ik ben er wel tot 101 kilo gekomen bij een lengte van 1.80 of 82 zonder kuuren

waarom in gods naam 3 x onder armen of sluit dat aan op je sex is niet goed voor spier opbouw topic??

Who's the Chef

Comment

ja maar onderamen gebruik je eleke dag tog net als je kuiten dat de arnold ook altijd

Comment

als je normaal beweegt gebruik je al je sprieren elke dag dus dat is geen rede

onderarmen hoef je niet eens te trainen omdat je doe met bijna elke oef wel mee pakt vooral bij rug en biceps
        Who's the Chef

Comment

trainen

Vergeet inderdaad je onder armen een beetje 1 keer per week onder arm is meer dan genoeg,inplaatst van een dag je onder armen neem dan je buik eens mee want die mis ik want je buik is belangrijk om dat je bij bijna alle oefeningen je buikspieren gebruikt het is belangrijk dat je buik spieren sterk zijn.
          .

Comment

waarom buik trainen als me vet percentace tog te hoog is om ze zichtbaar te maken dan heeft het tog geen nut als ik ze dan train dan worden ze tog dikker van dan word me buik alleen maar opgezet heb ik nog een dikker buik hahah

Comment

Alle spieren trainen en dus ook je buik.

Greets...
              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Bij veel oefeningen gebruik je je buik volgens mij ook, en als je met de rest van je spiergroepen vooruit gaat, en met je buik blijf je achter (ookal zie je het niet) krijg je denk ik snel een blessure of houd dat je veel op.
                "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

Ik train momenteel allles 1 keer per week, alleen squatten en bankdrukken doe ik 2 keer per week.
                  Ik train momenteel 4 keer per week.
                  Groet;
                  Brear.

Comment

Originally posted by Slooper
                    waarom buik trainen als me vet percentace tog te hoog is om ze zichtbaar te maken
                    Omdat je buikspieren je lichaam stabiliseren bij een hoop oefeningen. En je moet altijd alles trainen om in verhouding te blijven.

Het gaat niet alleen om de looks, maar ook om de functie van je abs.
                    Life's what you make it!

Comment

hmm oke dan ga ik voortaan me onderarmen minder trainen en daar van in de plaats buik bedankt het maties

Comment

ik weet ook niet veel van fitness af hoor maar wat ik van mijn trainer heb gehoord is als je bijv je rug traint dat je dan het beste je biceps kunt pakken ipv triceps omdat je bij je rugoefening al een deel van je biceps gebruikt en bijv. bij de borst triceps oefeningen doet omdat je bij de bencpress bijv. ook je triceps voor een deel pakt maar doe dan je borst en rug op andere dagen trainen
                        succes
                        Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

Originally posted by been
                          waarom in gods naam 3 x onder armen of sluit dat aan op je sex is niet goed voor spier opbouw topic??

Comment

yup triceps gaat beter bij borst maar train eerst de grote spiergropen want de grote spiergropen hebben ook racht nodig van de kleine. dus niet eerst de kleine doen anders kan je nix meer voor de training voor je grote spiergroepen.

en in gods naam die onderarmen gaan echt nergens over :P..srry

Comment

Originally posted by Slooper
                              waarom buik trainen als me vet percentace tog te hoog is om ze zichtbaar te maken dan heeft het tog geen nut als ik ze dan train dan worden ze tog dikker van dan word me buik alleen maar opgezet heb ik nog een dikker buik hahah
                              als jij alleen maar je rug traint en niet je buik, zal je je lichaamshouding ook veranderen aangezien je onderontwikkelde buikspieren krijgt, ivm met de rest van je lichaam, en je hebt ze nodig bij je hoofd spieren die je traint, dan is het ook belangrijk dat je met je bijspieren ook nog wel het 1 of ander kan................................ train ze rustig met net als je kuiten, dan zullen ze onder de training wanneer je een oefening wat langer vast houd ook vetmassa verbruiken, er kan niets andrs gebeuren met een goed eetpatroon dat ze te voorschijn komen
                              goeie training is a way of life

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X