Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
viel me gisteren op dat iedereen zeer gemoedelijk is hier en je netjes komt te verwelkomen, aangezien we allemaal dezelfde passie hebben.............
mensen die al langer trainen mensen helpen die net beginnen om zo hun weg te vinden in de sport..... de info vind ik ook wel erg leuk, niet dat ik er zo zeer wat van op steek maar dat iedereen er zijn eigen dingen aan toe voegt, aangezien iedereen alles vanuit een eigen oogpunt interperteerd en dat zo aan zijn training toevoegd, en dat is wel erg grappig te lezen hoe anderen dat doen...........
liefs wendy
haha heb het gevoel dat ze van mening is verandert
Beetje vaag nu hoor, om je avatar ineens weg te doen, je moet je niet aangevallen voelen, zo kom je nu wel over.
Maar zoals ik al zei Wendy, het was niet verkeerd bedoelt, ik kan soms hard overkomen, maar dat is wat ik dacht.
Ik las op een gegeven moment alleen maar msn taal, vandaar dat ik dat dacht, niet vanwege je foto iig
ik schrik gelukkig niet terug van directe opmerkingen, ben wel wat gewent...... , en mijn mening over het forum is niet veranderd
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Comment