hai

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by wendynr1
    hai iedereen,

viel me gisteren op dat iedereen zeer gemoedelijk is hier en je netjes komt te verwelkomen, aangezien we allemaal dezelfde passie hebben.............
    mensen die al langer trainen mensen helpen die net beginnen om zo hun weg te vinden in de sport..... de info vind ik ook wel erg leuk, niet dat ik er zo zeer wat van op steek maar dat iedereen er zijn eigen dingen aan toe voegt, aangezien iedereen alles vanuit een eigen oogpunt interperteerd en dat zo aan zijn training toevoegd, en dat is wel erg grappig te lezen hoe anderen dat doen...........

liefs wendy
    haha heb het gevoel dat ze van mening is verandert

grtz
    Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

Originally posted by corina
      Beetje vaag nu hoor, om je avatar ineens weg te doen, je moet je niet aangevallen voelen, zo kom je nu wel over.

Maar zoals ik al zei Wendy, het was niet verkeerd bedoelt, ik kan soms hard overkomen, maar dat is wat ik dacht.
      Ik las op een gegeven moment alleen maar msn taal, vandaar dat ik dat dacht, niet vanwege je foto iig
      ik schrik gelukkig niet terug van directe opmerkingen, ben wel wat gewent...... , en mijn mening over het forum is niet veranderd
      goeie training is a way of life

Comment

Great

Comment

Mooi zo
          Sponsored by:
          Inshapesupplements

Comment

Toch vind ik het jammar dat de avatar weg is..

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X