Help !!!!!!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Help !!!!!!

Hoi hoi,

Zou iemand mij willen helpen met een voedings/trainings schema op te stellen?

Ik weeg 58.8 kg en ben 158cm lang.
    Mijn vetpercentage is 29.9
    Ik wil graag weer ong. 50kg gaan wegen en weer strakker worden.
    Alleen heb ik 2 problemen.
    1: Ik begin om 12.00 met werken en werk ong. tot een uur of 21.00.
    Als ik na mn werk thuis kom eet ik mijn avondeten pas.
    Ik weet dat dat heel slecht is, maar we hebben geen magnetron op de
    zaak en ik vind magnetron eten vies.
    2: Ik lust niet zoveel en 's ochtneds krijg ik haast niks weg.

Wie o wie kan mij helpen met een voedingsschema en een trainingsschema.

Op de sportschool zeggen ze dat je qua gewicht laag moet beginnen en herhalen, maar ik las ergens anders juist dat je wel zwaar kan beginnen, maar niet herhalen.

Alvast bedankt.

Groetjes,

Angelique

hmm angelique volgens mij klopt er iets niet aan je vetpercentage....?
    of het is bij vrouwen anders ik zou het niet weten..
    maar neem mijn tip aan en kijk een beetje rond op het forum en probeer zo je eigen voedings schema samen te stellen, als je hulp erbij nodig hebt zijn wij er altijd voor je

grtz en succes
    Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

Post eerst een precies wat je nu eet dan krijg je vanzelf op en aanmerkingen.

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Bij vrouwen ligt dat een stuk hoger, Ahmet.
        Als mannen 16% hebben kan je daar bij vrouwen 10% bij tellen, dat komt ongeveer op hetzelfde neer.

On-topic:
        Lees eerst eens even alles hier, maak dan een mooi schema en dan kunnen wij corrigeren wat niet klopt.

Succes met het maken van een schema, is best even werk, maar dan heb je ook wat dan weet je zelf ook waarom je bepaalde dingen moet eten of juist moet laten.

Over training durf ik niet te zeggen, toen ik zelf begon met BB toen begon ik gewoon zwaar, verspilde tijd vind ik als je te licht zou gaan.
        Sponsored by:
        Inshapesupplements

Comment

Is voor een beginner juist wel een heel goed idee om wat lichter te beginnen. Bij voorkeur een full-body schema en een gewicht waarmee je zonder te forceren 3 setjes van 10 herhalingen kunt maken.
          Op deze manier kun je de techniek goed aanleren zonder te gaan sjoemelen en krijgt je lichaam de kans te wennen aan de belasting. Spieren passen zich heel snel aan en kunnen dus vrij snel meer gewicht verplaatsen, voor pezen gaat dit helaas niet op die hebben veel meer tijd nodig. Te snel te zwaar gaan trainen geeft dus om meerdere redenen een veel grotere kans op allerlei blessures.

Qua voeding zijn de juiste tips al gegeven. Zoals je kunt lezen in de regels worden kant en klare schema's niet gegeven, eerst zelf even aan de slag dus.
          Succes.

Comment

Schema's

Hallo,

Eerst wil ik jullie bedanken vor de reacties.

In de ochtend eet ik niks, omdat ik niets door mn keel krijg.
            Rond een uur of 13.00 eet ik een broodje met beleg (kaas, snijworst)
            Rond een uurtje of 15.00 eet ik een fruitkick
            Rond 17.30/18.00 eet ik nog een broodje met hetzelfde beleg.
            Als ik thuiskom, dat is meestal rond 21.00/21.30, dan heb ik groente+vlees en bak ik mn aardappels op in zonnebloemolie, want aardappels uit de magnetron vind ik niet te eten en om dan nog aardappels te gaan koken zie ik ook nie zitten.

Op dinsdag ga ik meestal een halfuurtje spinnen en een halfuurtje BBBen.
            Op donderdag doe ik 10min fietsen, 29kg benen duwen 2x (ik weet niet hoe dat heet, maar je moet je benen tegen een soort plank aanzetten ter hoogte van je schouders en jezelf afdrukken)
            10 min crosstraining, 10x 25kg binnenkant boevenbenen, 10x 25kg buitenkant bovenbenen (dat er een soort kussens tegen je benen aanzitten en je benen op en dicht moet bewegen)
            10 min steppen
            en als laatste ga ik nog ff powerplaten.
            En als ik er zin in heb doe ik mn buikspieren ook, maar dat vind ik nog erg zwaar.

Let aub niet op mn schrijfwijze want ik ken de termen en en de toestellen nog niet bij namen hahahaha

Groetjes,

Angelique

Comment

eten

hoi Angel probeer voor dat je naar je werk gaat warm te eten en als je thuis komt een boterham,met lekker fruit.
              en als je tegen de avond veel honger krijgt lekker veel water drinken.
              verder staan er op deze site best veel goede schema,s.

sucses.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X