Hallo allemaal,
Ik overweeg binnenkort lid van een fitnesscentrum te worden.
Dat centrum is van s`morgens vroeg tot s`avonds laat open.
Nou werk ik altijd van 12:30 tot 21:00
Vraag me af wat ik dan beter kan doen, s`morgens trainen en daarna gelijk door naar mijn werk, of na mijn werk gelijk gaan trainen.
Als ik s`morgens ga trainen, wacht me daarna nog 8 uur lichamelijk actief werken. Van uitrusten na de training komt dus niet veel van dan.
Maar als ik eerst ga werken, ben ik al moe voordat ik ga trainen.
In principe zou ik ook zowel voor als na het werk kunnen sporten, dus bijvoorbeeld s`morgens krachttraining en s`avonds cardio.
Of toch beter alles s`morgens of s`avonds in 1 keer afwerken ?
Is tenslotte het meedoen aan groepslessen ook nog aan te bevelen, of kan ik beter eerst zelf wat aan mijn conditie doen? Die conditie is momenteel niet erg best.
Mvg, Fred
Ik overweeg binnenkort lid van een fitnesscentrum te worden.
Dat centrum is van s`morgens vroeg tot s`avonds laat open.
Nou werk ik altijd van 12:30 tot 21:00
Vraag me af wat ik dan beter kan doen, s`morgens trainen en daarna gelijk door naar mijn werk, of na mijn werk gelijk gaan trainen.
Als ik s`morgens ga trainen, wacht me daarna nog 8 uur lichamelijk actief werken. Van uitrusten na de training komt dus niet veel van dan.
Maar als ik eerst ga werken, ben ik al moe voordat ik ga trainen.
In principe zou ik ook zowel voor als na het werk kunnen sporten, dus bijvoorbeeld s`morgens krachttraining en s`avonds cardio.
Of toch beter alles s`morgens of s`avonds in 1 keer afwerken ?
Is tenslotte het meedoen aan groepslessen ook nog aan te bevelen, of kan ik beter eerst zelf wat aan mijn conditie doen? Die conditie is momenteel niet erg best.
Mvg, Fred
Comment