Wanneer trainen ?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wanneer trainen ?

Hallo allemaal,

Ik overweeg binnenkort lid van een fitnesscentrum te worden.
    Dat centrum is van s`morgens vroeg tot s`avonds laat open.

Nou werk ik altijd van 12:30 tot 21:00

Vraag me af wat ik dan beter kan doen, s`morgens trainen en daarna gelijk door naar mijn werk, of na mijn werk gelijk gaan trainen.

Als ik s`morgens ga trainen, wacht me daarna nog 8 uur lichamelijk actief werken. Van uitrusten na de training komt dus niet veel van dan.
    Maar als ik eerst ga werken, ben ik al moe voordat ik ga trainen.

In principe zou ik ook zowel voor als na het werk kunnen sporten, dus bijvoorbeeld s`morgens krachttraining en s`avonds cardio.
    Of toch beter alles s`morgens of s`avonds in 1 keer afwerken ?

Is tenslotte het meedoen aan groepslessen ook nog aan te bevelen, of kan ik beter eerst zelf wat aan mijn conditie doen? Die conditie is momenteel niet erg best.

Mvg, Fred

Die keuze moet je toch echt zelf maken. Wij kunnen niet bepalen wat voor jou het beste is.

Ik zou gewoon vroeg de wekker zetten. goed ontbijten. daarna nog een maaltijd en dan gaan trainen. (wel je eten een uurtje laten zakken he ).
    Daarna werken en 's avonds lekker relaxen en bij tijds je bed in.

Of natuurlijk gelijk na je werk nog wat cardio doen (3 keer per week ofzo).

Groepslessen kunnen wel leuk zijn en motiverend, dus misschien is dat wel wat voor jou.
    Maar nogmaals, kijk gewoon wat je het beste bevalt.

In elk geval positief dat je serieus gaat sporten.
    Bezoek ook eens het forum.

Comment

Ja, ik zou in deze situatie ook voor s'morgens trainen kiezen, omdat ikzelf als ik s'avonds later op de avond train, ik niet goed in slaap kan komen.
      Maar je kunt het het beste zelf eerst proberen, en dan zien wat het beste voor jou is.
      Brear.

Comment

Persoonlijk zou ik ook voor 's ochtends trainen kiezen.
        Succes.

Comment

ik sluit me daar geheel bij aan,
          krijg te veel energie van trainen
          en uren woelen in m'n bed is ook niet alles....
          goeie training is a way of life

Comment

Ik zou opteren voor s avonds te trainen, gewoon omdat u cortisol gehalte het s avonds het laagst staat en u lichaam dan beter reageert op stress situaties.

Je kan na u werk iets gaan eten, desnoods een klein dutje doen, en dan gaan trainen. Ik train altijd tss 20- 22 u s avonds

Grtz
            stil growing

Comment

Absoluut 's ochtends gaan. Als je een lange vermoeiende dag hebt gehad op je werk heb je echt geen zin meer om te gaan sporten. En als de klad er eenmaal inkomt is het steeds makkelijker om niet te gaan.

Ik zou 's ochtens gaan.
              Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Heb jaren `s ochtends getraind en hoewel het ff wennen was vond ik het heerlijk.

Greets...
                Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ik train elke morgen om 05;30 uur tot 07:00 uur
                  En moet daarna ook nog eens zwaar werk verrichten
                  Ik ontbied niet voor mijn trainingsdagen daar door val ik ook nog eens goed af en bouw toch massa op
                  Ik adviseer je om zochten’s te gaan trainen

Comment

Zéker 's ochtends gaan trainen. Houd verder je trainingen kort en intensief, dit natuurlijk met het oog op de werkdag die nog moet gaan beginnen. Probber binnen 45 minuten klaar te zijn. Na een douche en een goede maaltijd voel je je volgens mij prima. Verder helpt het om een goed schema samen te stellen, waarbij je elke training een grote en een kleine spiergroep aanpakt.
                    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X