stelling bodybuilder zijn erg onzeker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ik d8 dat ik de enigste was die zo onzkr was:P haha
    me vriendin zegt altijd van ja je traint tog ook hard dan laat het ook zien ma hou het liever voor mezelf, best raar eigenlijk want de meeste van ons zien er btr uit dan enig ander op het strand/zwembad

Comment

Originally posted by wendynr1
      ik kwam dit toevallig tegen

Een verbeterd zelfbeeld

De meeste mensen die regelmatig fitnessen zien er niet alleen beter uit, ze voelen zich ook beter, zowel lichamelijk als geestelijk. Weten dat je iets goed doet voor je lichaam zal je zelfbeeld vergroten, wat uiteindelijk je zelfvertrouwen doet toenemen.
      Ik loop ook nooit in T-shirts om dat ik denk dat mensen een bepaald beeld van mij hebben omdat ik aan Fitness doe, En ik wil hun beeld niet kapot maken dat ze opeens denken zo van .. Ow Zo Gespierd Is Hij Ook Al Weer Niet... Duss ik ben ook wel erg Onverzekerd... Maarjah dat is aan de ene kant voor mij ook weer een stimulans ..... Was ik maar zelfverzekerder Komt wel ... OP EEN DAG

Comment

Het is best logisch dat velen deze onzekerheid ervaren. Laten we eerlijk zijn. Vrijwel allemaal zijn we begonnen met deze sport door ontevredenheid over ons lichaam. Je wilde je fysiek veranderen en er beter uit gaan zien. Het is de meesten ook gelukt om enige vooruitgang te boeken. Maar dit brengt consequenties met zich mee. Je was in eerste instantie gestart met een onzeker achtergrond. Je bent gegroeid maar ondertussen is je nauwlettende kijk op je fysiek ook toegenomen. Deze voedt, ondanks alle vooruitgang, die onderliggende onzekerheid waar men mee gestart was.

Oplossing?

Leer tevreden zijn met jezelf. Geloof in jezelf en niet in je fysiek, deze vergat. Vergeet ook niet hoe ver je het hebt geschopt sinds je bent begonnen en ga ervan uit (althans de fanatiekelingen onder ons) dat je alleen maar beter zal worden met de tijd. Iedere dag dat je besteedt aan je voeding, training en rust zal je in dank worden afgenomen.

Comment

Originally posted by Achilles
          Het is best logisch dat velen deze onzekerheid ervaren. Laten we eerlijk zijn. Vrijwel allemaal zijn we begonnen met deze sport door ontevredenheid over ons lichaam. Je wilde je fysiek veranderen en er beter uit gaan zien. Het is de meesten ook gelukt om enige vooruitgang te boeken. Maar dit brengt consequenties met zich mee. Je was in eerste instantie gestart met een onzeker achtergrond. Je bent gegroeid maar ondertussen is je nauwlettende kijk op je fysiek ook toegenomen. Deze voedt, ondanks alle vooruitgang, die onderliggende onzekerheid waar men mee gestart was.

Oplossing?

Leer tevreden zijn met jezelf. Geloof in jezelf en niet in je fysiek, deze vergat. Vergeet ook niet hoe ver je het hebt geschopt sinds je bent begonnen en ga ervan uit (althans de fanatiekelingen onder ons) dat je alleen maar beter zal worden met de tijd. Iedere dag dat je besteedt aan je voeding, training en rust zal je in dank worden afgenomen.
          goede post! ik zelf ben er ontevreden over me chest. ik heb het vaak met verschillende mensen waar ik tegen op kijk over gehad. ik had vandaag voor het eerst echt het idee ik heb lekker me borst getraint. de gewichten waren heel laag maar het gevoel super. ik liet elke keer terug zakken in 5-10sec dus extreem langzaam en daarna ook langzaam uitstoten.zo blijf ik voorlopig door trainen pak wel lage gewichten dus daar hebben we het niet over

Comment

ik ben ook zo'n kerel die zichzelf te dun enzo vind, maar als ik de rest van bijv. mijn klas zie is er eerlijk gezegt niemand met een betere body... toevallig heb ik paar dagen voor het eerst mouwloos gelopen, haha ze zijden wel voor de grap patsertje maar verder wel postitief alles, nou gaan we maandag zwemmen en moetje persee mee.... hahah snel die buik en borst nog ff traine
            on the road to get huge

Comment

ik ben op fitness gegaan doordat me ouders waren gescheiden en ik kwam daardoor in een een heel groot , lang en onzeker jaar op school cijfers slecht , ik zou niet door naar de volgende klas gaan als het zo door ging , dus besloot ik op fitness te gaan om mijn woede over de scheiding van mijn ouders er op af te reageren en dankzij fitness heb ik m'n zelfvertrouwen weer helemaal terug en had ik het op school toch nog gehaald , en ik wil zeker nog wel heel wat jaren doortrainen , en of ik onzeker over mezelf ben , nou ik vind mezelf niet zo groot ik weet dat ik groter kan worden maar ik heb er een excuus voor : ik zit er nog maar een jaartje op , en naar het strand tsjaa ik ga daar heen omdat het mooi weer is verder ben ik gewoon mezelf met een ander lichaam waar ik niet over ga opscheppen .

en het geeft je altijd een goed gevoel als je iemand van je leeftijd ziet lopen ( ik ben 16 mischien hoort dit bij mijn leeftijd ) met een niet gespierd lichaam en dan denk je : ja en wat heb ik bereikt die dagen trainen en eten dit is niet opschepperig bedoeld als mensen dat denken....maar het geeft me vaak nog een beetje meer zelfvertrouwen
              Last edited by Teun; 09-06-2006, 16:27.
              The Training is Nothing...The Will is Everything !!

Comment

Veelposts zijn erg herkenbaar. Ben zelf begonnen op dokters advies omdat ik veel te licht was (63 kg op 1,92 meter) toen dacht ik als ik ooit 80 weeg is het perfect. Nou 80 woog ik al snel en perfect vond ik het bij lange na niet. Nu weeg ik 110 kg met een bf van 15 a 17% hoor van iedereen dat ik heel breed ben maar vind het zelf allemaal erg tegenvallen. Toch heb ik veel moeite met het vinden van geschikte kleding. Met name jeans, bloezen en pakken. Probeer mezelf nu als doel te stellen om mijn gewicht naar 100 kg terug te brengen en dan met een bf van 12%. En dan is het wel mooi geweest, dan stop ik met kuren, nooit meer een vochtkop of redelijk ongecontroleerde agressie (nooit fysiek gelukkig) en het lijkt me een reeel en haalbaar doel. Nu moet ik het daar nog met mezelf over eens worden, haha.
                Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

@ JTB: Lijkt me een mooi doel kerel.
                  @ Teun:Mooi dat fitness/Powertraining je je zelfvertrouwen kon teruggeven en dat je ervoor gekozen hebt om je op die manier over die lastige ervaringen heen te zetten.
                  @ Punani: Idd goed idee om die borst eens met 100 % controlebewegingen aan te pakken. Heb mij er ook op betrapt dat als ik te hoog in gewichten ga de resultaten zeker niet navenant zijn, wat de borst betreft dan. Beginnen mijn front delts al te vlug mee te spelen bij de press. Dus train nu ook een pak lager dan mn max bp.
                  @ Achilles: Mooie post en wijze raad, niks aan toe te voegen nu hem nog proberen (steeds) op te volgen.

Comment

Pff...ik heb het met tijden dat ik me onzeker voel (voor mezelf dan he, niet wat een ander van me denkt) Ik kan mezelf behoorlijk afkraken omdat ik nooit tevreden ben met mijn lichaam, ik zit nu weer in zo'n periode dat ik vind dat ik totaal geen spieren heb, en waar ik nu toch in godsnaam mee bezig ben.
                    Kutgevoel...hebben jullie dat ook welleens dat je denk, waar doe ik het toch voor? Ik groei toch niet..
                    Sponsored by:
                    Inshapesupplements

Comment

Originally posted by corina
                      Pff...ik heb het met tijden dat ik me onzeker voel (voor mezelf dan he, niet wat een ander van me denkt) Ik kan mezelf behoorlijk afkraken omdat ik nooit tevreden ben met mijn lichaam, ik zit nu weer in zo'n periode dat ik vind dat ik totaal geen spieren heb, en waar ik nu toch in godsnaam mee bezig ben.
                      Kutgevoel...hebben jullie dat ook welleens dat je denk, waar doe ik het toch voor? Ik groei toch niet..
                      Cker weten erg herkenbaar
                      Ik denk ook af en toe. Ik ben niks anderen zijn groter en sterker. Ik kijk in de spiegel en denk ook Waar Doe Ik Het Voor. Ondanks dat sommige mensen zeggen.. Ow je bent wel breed of je hebt wel grote armen Bij Anderen zie ik vooruitgang ik zie mezelf niet meer vooruitgaan. Terwijl ik me helemaal suf train , Alsof ze met de dag groter worden

Comment

Je eigen progressie niet zien heb ikzelf ook, je staat iedere dag voor de spiegel en ziet dus nooit verschil. Daarom is het ook zo verstandig om om de 6 maanden foto's te maken !
                        It is not strength but desire which moves us

Comment

Ik denk dat iedereen weleens onzeker is... en onzekerheid hoeft niet te slaan op uiterlijk.

Ik ben niet onzeker over hoe ik eruit zie. Toch draag ik niet graag een bikini op het strand. Voelk me daar gewoon niet prettihg in. Net als ik nooit een knalgeel shirt aan zou doen want ook daar voel ik me niet prettig bij.

Maar onzekerheid kan je over zoveel dingen hebben behalve alleen je uiterlijk. En denk dus dat iedereen wel eens onzeker is over bepaalde dingen.

Comment

ja he ik ben begonnen dat ik 67 kilo was en mijn doel was echter gewoon fucking groot worden en ik ben nu 104 105 verschillend maar heb nooit wat gebruikt ik heb ook best veel vet ben niet de droogste maar dan zou je tog denken dat je je goed voelt maar dat heb ik helemaal niet ik voel me niet om me gemak op het strand heb ik het gevoel dat alles hangt en weet ik veel wat dan krijg je die reacties van jij je betn echt groot alleen je buik moet weg man en een ander zegt ben je dikker geworden mooi dan word ik gek bodybuilidng is echt frusterend nog wat tips om dit onderhanden te krijgen

Comment

Originally posted by Slooper
                              ja he ik ben begonnen dat ik 67 kilo was en mijn doel was echter gewoon fucking groot worden en ik ben nu 104 105 verschillend maar heb nooit wat gebruikt ik heb ook best veel vet ben niet de droogste maar dan zou je tog denken dat je je goed voelt maar dat heb ik helemaal niet ik voel me niet om me gemak op het strand heb ik het gevoel dat alles hangt en weet ik veel wat dan krijg je die reacties van jij je betn echt groot alleen je buik moet weg man en een ander zegt ben je dikker geworden mooi dan word ik gek bodybuilidng is echt frusterend nog wat tips om dit onderhanden te krijgen
                              Jep hier een tip, gebruik leestekens... haha
                              Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

Originally posted by Slooper
                                ja ga cutten man

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X