wat doen jullie tegen dipjes?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

idd ff rust geen zin is soms ook tegen overtrainen aanhangen

dus ik geef mezelf dan ffies lekker vrijaf

tenzij ik wat wil bereiken dan ga ik no matter what
    "Only the weak attempts to accomplish what he knows he can already achieve."

"Failure will not overcome me so long as my will to succeed is stronger."

"Success must be felt within before it can be seen on the outside."

"You have to do what others won't to achieve what others dont."

Comment

likkie speed nemen.

Comment

gaaan feesten .. haha nah ik doe dan een ander schema make kep net weer een nieuwe toevallig khad wel sin in andere oefeningen zo wil ik blijve afwisellen
        on the road to get huge

Comment

Dipjas

Precies gewoon doorgaan. Ik ben op een gegeven moment ook gestopt omdat ik het gevoel had niks meer te bereiken, maar daar heb ik later wel spijt van gehad. Je moet gewoon je eigen weg afleggen en niet kijken naar wat er om je heen gebeurt, ook niet te hoge eisen aan jezelf stellen. Die dipjes hou je toch gewoon doorgaan.
          Succes

Comment

Ik zou het een week rustig aan doen in de vorm van ontspanning. Paar films huren, gamen of iets dergelijks. Daarna een ander trainingsschema gaan volgen. Je moet af en toe omwisselen anders wordt het saai en is de kans op de volgende dip best groot.

Succes
            Ze zeggen dat je groot en sterk wordt van pindakaas

Comment

Wat ik doe als ik in een dipje zit, is me concentreren op 1 spiergroep, als je daar je zinnen op zet merk je vanzelf dat je goed gaind. Dat geeft je weer hoop waardoor je dus de rest weer fanatiek meetraint. Hierbij bedoel ik bijvoorbeeld dat je gewoon je training doet, maar even zorgt dat je je triceps niet belast, en dan extra Neck Press gaat doen voor je schouders.

Heb het pas gedaan en ben er super door gemotiveerd geraakt, kan nu al niet meer wachten om vanavond weer te gaan trainen
              VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

je moet de moed niet opgeven , ik heb ook al vaak dippen en depressies gehad ivm mn lichaam en training, nu nog voel ik me soms ''mager'' en toch zeggen ze dat ik dat niet ben. als je hoort van anderen dat je vooruitgang boekt dan word je extra gemotiveerd. dus zorg ervoor dat je iemand hebt die je motiveerd en je steunt. want zelf kijk je elke dag in de spiegel en merk je geen verschil meer ! succes
                If you can't eat or fuck it , just piss on it !

Comment

Een dagje rust en vroeg naar bed met een lekker ding
                  een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Originally posted by kees View Post
                    Een dagje rust en vroeg naar bed met een lekker ding
                    Is lastig rustig aan doen dan he
                    It is not strength but desire which moves us

Comment

hahahha vandaar eerst een dagje rust.
                      een gladde aal blijft altijd glad.

Comment