hebben jullie ook van die momenten dat je er geen zin meer in hebt en denkt dat het allemaal zinloos is omdat je na al zo'n lange tijd geen resultaat ziet? of dat je denkt om te stoppen omdat je je denkt dat je er gewoon geen aanleg voor hebt. of waar doe je het allemaal voor. wat dan ook wat doen jullie tegen dipjes? ik zit nu zelf in een dipje
wat doen jullie tegen dipjes?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Aan kleine dipjes doe ik niks. Gewoon niet mauwen en trainen, gaat vanzelf weer beter.
Een flinke dip komt meestal doordat je lichtelijk overtraind bent, of misschien zit je geestelijk niet helemaal lekker in je vel. Dan neem ik gewoon wat extra rustdagen of ik doe wat rustiger aan.
een nieuw schema kan ook helpen om weer lekker motivatie te krijgen.Bezoek ook eens het forum.
Comment
-
Ik heb mij er al jaren geleden bij neergelegen dat ik niet veel verder meer zou kunnen komen.
Mijn natuurlijke grens heb ik al zo'n 15 jaar geleden bereikt, sinds die tijd stel ik mijzelf af en toe een doel waar ik naar toe ga trainen.
Drie jaar geleden stond bv mijn bank al jaren stil op een top van 1*117 kg.
Ik heb er toen een jaar voor uitgetrokken om alles op alles te zetten om dit toch te gaan verbreken.
Ik wist dmv op mijzelf aangepaste schema's en een gewichtstoename van 7 kilo toch mijn record naar 1*130 kg te brengen
Dit staat nu ook al weer drie jaar stil, dus ik kom niet meer verder.
Ditzelfde heb ik gedaan bij het deadliften, van 170 naar 180 kg, en bij het squatten, van 142,5 naar 160 kg.
De rek is er nu echt uit, het zal heel moeilijk worden om nog grenzen te verleggen, dus ben ik nu aan het cutten, al vanaf juni vorig jaar.
Ik doe het heel langzaam, dit om zoveel mogelijk spiermassa te behouden.
Dit wil ik eigenlijk aan je vertellen, je moet doelen stellen om de motivatie te behouden als je in een dip zit, dit heeft voor mij in ieder geval altijd goed gewerkt.
Veel succes.
Brear.
Comment
-
Originally posted by FlyingDothebben jullie ook van die momenten dat je er geen zin meer in hebt en denkt dat het allemaal zinloos is omdat je na al zo'n lange tijd geen resultaat ziet?
Dit heb ik ongeveer 90% van de tijd wel
of dat je denkt om te stoppen omdat je je denkt dat je er gewoon geen aanleg voor hebt.
Dat ik er geen aanleg voor heb kwam ik al snel achter. Stoppen denk ik ook regelmatig over, maar wat dan? Als ik niet train ben ik nog minder tevreden.
of waar doe je het allemaal voor. wat dan ook wat doen jullie tegen dipjes? ik zit nu zelf in een dipje
Je moet het accepteren en doorgaan met de moed der wanhoop.Shitty food will make you look like shit.
http://www.pro-active-medicine.nl
Comment
-
motiveer jezelf dit kan door van alles als fitness magazines tot weet ik veel wat.
Persoonlijk is mijn lijfspreuk: zeiken is voor watjes doe wat er gedaan moet worden, doe dit zo goed als je kunt en wees blij met wat je hier aan over houdt. Is je resultaat niet goed genoeg dan ligt het aan slechts 1 iemand en dat ben jezelf.
Ik wil niet zeggen dan ik nooit zeik (wel bijna nooit ) maar zodra ik loop te miepen denk ik hieraan en houd ik mn bek.
Comment
-
Ik heb de laatste weken ook een dip, veel te druk met alles , geen zin meer om te trainen, maar dan sleep ik mezelf tot in de sportschool en wanneer ik die eerste dumbell aangeraakt heb dan ben ik weer uit die dip en knal ik er weer alles uit.
Een dag of misschien een week rust kan ook wonderen doen, met niks rekening houden, gewoon eten ,dingen doen waar je zin in hebt
Grtzstil growing
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
Kanaal: Trainingslogjes
14 uur geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
3 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment