nieuw doel

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Het is goed om jezelf doelen te stellen zodat je daar naar toe kunt trainen. Maar daar schuilt ook een gevaar in!! Je zult jezelf goed moeten realiseren dat jij van bijna een nul punt komt. Ik bedoel dat je net een half jaar traint en dat is erg weinig nog.
    Het doel wat je stelt is zeker haalbaar. Maar niet binnen een termijn van een jaar ofzo. Dus kijk vooral naar je eigen resultaten. Maak bijvoorbeeld Foto`s van jezelf en vergelijk die om het half jaar. Dan zul je gaan zien dat je mooie resultaten boekt (Mits je er serieus mee bezig bent!!)!!
    Dus kijk niet constant naar die acteur want dan schiet het nooit op!! jij ziet jezelf vrijwel iedere dag dus je zult je resultaten ook niet snel opmerken. Kijk dus uit dat je daardoor je motivatie verliest om te blijven trainen.

Verder zou ik je vetpercentage laten meten door een ervaren persoon met een tang. Dit is de meest betrouwbare meetmethode voor je vetpercentage.
    Stel dan een goed voedingsschema op (je kunt hier op het board veel info vinden) en ook een goed trainingsschema.

Als je dit allemaal serieus doet dan ga jij je doelen vast en zeker halen!!
    Kei veel succes!
    GR

Comment

ik heb hier foto's :

en ik denk dat ik een langzaamgroeiende borst heb want ik vind het nog totaal niet op een borst lijken
      The Training is Nothing...The Will is Everything !!

Comment

schouders komen al aardig

helaas is je BF niet 4 % denk eerder tussen 10 en 12%
        Who's the Chef

Comment

vetpercentage zit zeker niet onder de 10%

Zou gewoon goed, gezond en uitgebalanceerd gaan eten. In combinatie met zware basisoefeningen kan je in een jaar een aardige metamorfose ondergaan.
          Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

maar die vet percentage meter zou er toch niet zo ver naast kunnen zitten ?? jullie zeggen tussen de 8 en 10 % dat is een heel verschil met die 4 % die dat apparaat bij mij had gemeten , ik vroeg laatst hoe ik zo'n ader door me bicep kan krijgen toen zei de fitness begeleider van dat ik dat niet meer kon krijgen omdat m'n BF percentage daarvoor te hoog was en ik moet droger worden om dat te krijgen klopt dat ??
            Last edited by Teun; 28-11-2006, 21:19.

Comment

ls je droger wordt verlies je vet over je hele lichaam en dus ook op je biceps. Je spierdefenitie wordt duidelijker maar ook andere onderhuidse structuren worden beter zichtbaar. Een ader zal daardoor beter zichtbaar worden.
              Je ader wordt na verloop ook dikker als je je biceps traint.
              dus dat het niet lukt om bij je huidige vetpercentage een goed zichtbare ader te krijgen klopt niet helemaal maar een laag vetpercentage helpt zeker mee.

Comment

okej bedankt voor de tips vinden jullie niet dat me borst achterloopt vergeleken met de rest ?? want ik ben echt zo bang dat ik een langzaamgroeiende borst heb

Comment

ne loopt niet achter maak ander meer foto's.En als je goed op je voeding let goed traint en een klein bietje aanleg hept ben je in een jaar denk ik wel zo natuurlijk verschilt dat per persoon
                  Last edited by hardcoremenneke; 29-11-2006, 16:10.
                  on the road to get huge

Comment

denk dat je wel wat meer tijd nodig hebt dan een jaartje hoor als je het uit eigen kracht wilt halen

je bf zit niet tossen 8 en 10 maar eerder tussen 10 en 12

voor zicht bare aders moet je bf naar beneden en zeker je spier massa om hoog en deze twee krijg je niet tegelijk voor elkaar dus moet je eerst massa kweken om vergolgens je bf weer naar beneden te halen
                    Who's the Chef

Comment

Originally posted by been View Post
                      je bf zit niet tossen 8 en 10 maar eerder tussen 10 en 12
                      maar zoals ik laatst al aangaf dat apparaat bij fitness kan toch niet zo erg uitwijken ???

Comment

Blijkbaar wel want jij zit echt met geen mogelijkheid onder de 8% en denk zelf ook dat de schatting van Been een stuk realistischer is.
                        Wat overigens alleen maar goed is hè, dat is een prima bf om lekker spier mee op te kunnen bouwen.

Comment

Originally posted by erik1982 View Post
                          ls je droger wordt verlies je vet over je hele lichaam en dus ook op je biceps. Je spierdefenitie wordt duidelijker maar ook andere onderhuidse structuren worden beter zichtbaar. Een ader zal daardoor beter zichtbaar worden.
                          Je ader wordt na verloop ook dikker als je je biceps traint.
                          dus dat het niet lukt om bij je huidige vetpercentage een goed zichtbare ader te krijgen klopt niet helemaal maar een laag vetpercentage helpt zeker mee.

Dit zie ik je graag onderbouwen.

Comment

@fenomeen
                            Op het moment dat je je spieren traint neemt de vraag naar zuurstof enorm toe. Dus zal er meer bloed naar je spier worden getransporteerd. Je lichaam zal daarop reageren door haarvaten aan te maken waardoor er meer bloed verder in de spier kan worden getransporteerd (ook naar de nieuw gevromde spiercellen).
                            Niet alleen je hart verzorgt de bloedtoevoer maar ook de vasodilatatie (en de vasoconstrictie elders in het lichaam) wat niet anders betekend dan vaatverwijding. Dat is duidelijk te zien aan de opzwellende aders tijdens de training. De vergrote druk op de aderen zorgt er voor dat elastischiteit van de ader toeneemt. Ook de ader zelf wordt groter (celdeling) in omvang.
                            Dus naast het aanpassingsvermogen van je spieren kent ook het circulatiesysteem aanpassingsvermogen op de toegenomen bloedvraag.
                            gr

Comment

door te trianen worden je spieren alleen maar diker het wordt niet meer

maar dat van die bloed vaten die dikker worden heb ik eerlijk gezegd nog nooit van gehoord
                              het zou kunnen hoor maar dan zou ik er wel is een onderzoekje over willen lezen

en ja teun zo een apparaat is zwaar bagger
                              als je bijv zweet handen hebt doet ie het al niet meer goed
                              Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X