hay hay

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hay hay

halloww

ik ben Esmae ik ben 19 jaar en kom hier discusseren over boksen als dat kan ken de site nog niet zo heel goed dus ga ik em nu even uitvogelen.....

Niet zo heel veel boksers hier maar begin maar een discussie welkom btw
    It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Welkom.

Ik denk dat er wel enkele forum-leden aan gevechtsporten doen. Fitness je ook of boks je alleen.

Comment

Welkom.
        Boksers zitten hier weinig maar wie weet vind je toch nog wat onderwerpen die je aanspreken, anders kun je altijd zelf iets openen natuurlijk.

Comment

er zijn websites die zich alleen concentreren op vechtsporten. Als jij persé over boksen wil praten, dan kom je hier denk ik toch van een koude kermis thuis.

Welkom
          VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

hooi.. welkom, leuk ik heb ook op boksen gezeten

Comment

Welkom ! We hebben hier een boks-smiley, dus da's alvast wat:
              We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

hahahha owkeey das alvast een begin en dankjullie wel alleemaal voor jullie reactie ik boks wel maar ik doe niet sparren niet lachen hoor maar ik heb geen zin in blauwe ogen en gescheurde lippen enzovoort om te zien vind ik boksen wel prachtig en bezoek ook regelmatig boksgala's

nog meer lief hebbers van boksgala's hier ?

Comment

Boksen

Hmwah of ik van boksgala's hou is de vraag maar K1 vindt ik echt Superrr veel afwisseling een combi sport he, en verder hou ik van Pompen en nog maals Pompen op de sportschool haha.

Greetz .::RDM::.
                  1

Comment

Ik vraag me af hoe je boksen leuk kunt vinden zonder het sparren, ik vind alles saai behalve het sparren
                    VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

het is niet dat ik het niet leuk vind ofso ik heb gewoon geen zin in bloedneuzen en blauwe ogen maar om te zien vind ik sparren wel leuk vandaar dat ik regelmatig boksgala's bezoek

Comment

Originally posted by Erdm View Post
                        Hmwah of ik van boksgala's hou is de vraag maar K1 vindt ik echt Superrr veel afwisseling een combi sport he, en verder hou ik van Pompen en nog maals Pompen op de sportschool haha.

Greetz .::RDM::.
                        pomp jij maar leker in de gym

doe ik het thuis wel

ohw en uuhh welkom
                        Who's the Chef

Comment

hahaha dankjewel ennuh ga jij maar lekker verder pompen thuis dan ik moet ook zooo vaak pompen als mn band weer eens lek is bijvoorbeeld :P

Comment

jij snapt heb

ik ben fietsen maker he dan krijg je dat
                            momp me suf en elke keer maar weer
                            een hoop lekken banden de laatste paar weken

handel
                            Who's the Chef

Comment

hahahha ik hoop voor je dat er de komende tijd nog veel meer fietsen kapot gaan hahah het is maar waar je van leeft jij denkt ik fietsen kapot ..handel
                              een dokter denkt mensen ziekkk handeelllll een tandarts zegt vreet je maar lekker kapot tot je tanden er aan gaan ...handelllll en een begravenis ondernemer tjahhh hahaha :P

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X