heey ik ben demian en begin net 3 weken met bodybuilding ik kickbox al 2 en half jaar en heb al wat massa daarvan ben 19 / 85 kilo/1.85m weinig vet moet nog percentage laten meten ik wil nu flink wat massa aan zien te komen ik ben meteen begonnen met creatine en eiwit shake las later pas dat crea niet goed is ofzo om meteen mee te beginnen, maar nu ben ik begonnen dus maak het af ook. mijn voeding is denk wel dik in orde heb hier al wat rondgekeken maar ik had een vraag ik lees hier ook dat je voldoende rust moet nemen maar dat gaat niet samen met het kickboxen ik vermijd daar het opdrukken en doe iets rustiger aan als ik spierpijn heb maar ik wil dus een zo snel mogelijk herstel hebben en ik las bij stickies dingen over bcaa of aminozuren maar het is me nog niet helemaal duidelijk is dit verstandig om te gaan nemen? en mischien weten jullie een goed merk ofzo of andere tips zijn ook welkom
nieuw
Collapse
X
-
Welkom! Zou je a.u.b. even willen letten op het gebruik van punten en komma's, ik loop hier blauw aan van al die lange zinnen (ja mensen, ik lees ze voor mezelf hardop voor)."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
-
wat staat er bij jouw op een kickboksen of bodybuilding.
ik doe zelf ok thaiboksen en dat stond bij mij op een.
en als ik dan tijd had dan ging ik met gewichten trainen.
nu ben ik effe gestopt met thaiboksen om wat meer te kunnen trainen en ok massa te bouwen.
want het is heel moelijk om allebij de sporten plank gas te doen dat houw je niet vol geloof me.
ik zouw als ik jouw was en keus maken.
hoeft niet voor altijd te zijn maar voor je doel te berijken.
we zijn tenslotte geen pro dus heb je niet de hele dag de tijd om je met je sporten bezig te houwe.
het een wat meer dan het ander zow moet je het zien
succes ermee
Comment
-
Welkom
Met spierpijn is licht trainen juist goed voor je herstel. Al is voldoende rust wel noodzakelijk voor je herstel.
Dat je voeding goed is, wordt heel vaak onderschat. Reken het eens een keer allemaal precies uit. Is veel werk, maar je komt daardoor ook altijd handige nieuwe dingen tegen.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 90kg 3x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Push press:
- 61kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
1 week geleden -
-
door ellengreen8160Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
-
Kanaal: Lichaamsverzorging
1 week geleden -
-
door JellyhardBeste Builders,
Ben al ruim 10 jaar in de fitness zaal te bekennen en was altijd super fit en breed.
Nu heb ik vorig jaar een ongeluk...-
Kanaal: Kuren & resultaten
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWeer wat grieperig / ziekjes afgelopen dagen, dus wat minder sets gedaan bij aantal oefeningen én hier en daar lager gewicht / RPE.
Training...-
1 week geleden -
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-