Goedendag,
Ik ben Dominique Janssen, 18 jaar jong en via vriend van mij (ritchhhhh) kwam ik op dit forum.
Ik train ongeveer 2 jaar, niet altijd even constant. Mijn doelen zijn geswitcht, vroeger was het puur als assistance voor de judo, tegenwoordig train ik vooral krachtgericht.
Stats:
bw= 95kg
lengte= 1m90
bf= rond de 20% STRENG gemeten (klinkt als heel wat maar ik zelf en iedereen vind het nog wel meevallen maar het is gemeten door een bodybuilder die die dingen kapot strak zetten, dus niet te vergelijken met de 20% die uit zon fysio apparaatje komt, daar had ik 15% oid:P)
Gymstats:
bench press = 3x 100
squat = 1x 160 (met bandages), 20x 105 (uiteraard zonder bandages)
deadlift= 1x 200
strict oh press = 3x 70
clean en press = 1x 95kg (met log), 5x 80kg (met barbell, iedere rep clean)
chin ups (full rom, met deadhang)= 10 reps
dips= 5x BW + 30kg
Ik ben Dominique Janssen, 18 jaar jong en via vriend van mij (ritchhhhh) kwam ik op dit forum.
Ik train ongeveer 2 jaar, niet altijd even constant. Mijn doelen zijn geswitcht, vroeger was het puur als assistance voor de judo, tegenwoordig train ik vooral krachtgericht.
Stats:
bw= 95kg
lengte= 1m90
bf= rond de 20% STRENG gemeten (klinkt als heel wat maar ik zelf en iedereen vind het nog wel meevallen maar het is gemeten door een bodybuilder die die dingen kapot strak zetten, dus niet te vergelijken met de 20% die uit zon fysio apparaatje komt, daar had ik 15% oid:P)
Gymstats:
bench press = 3x 100
squat = 1x 160 (met bandages), 20x 105 (uiteraard zonder bandages)
deadlift= 1x 200
strict oh press = 3x 70
clean en press = 1x 95kg (met log), 5x 80kg (met barbell, iedere rep clean)
chin ups (full rom, met deadhang)= 10 reps
dips= 5x BW + 30kg
Comment