hallo allemaal

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hallo allemaal

hey ik heb me aangemeld omdat ik met enkele vragen zit. ik train nu een 3 tal maanden op een 'fatsoenlijke' manier. ik heb in de kelder een bank staan en daar trainde ik vroeger mee, maar door gebrek aan gewichten deed ik veel te veel reps en ik bereikte er niets mee. ben dan gestopt, nog eens opnieuwe begonne etc. steeds weinig resultaat. nu ben ik ongeveer een jaar aan het trainen waarvan slechts 3 maanden echt goed dus. het resultaat is veel beter dan in die overige 9 maand maar ben nog niet tevreden. ik ben smal gebouwd en daarbij ook nog eens mager. resulteren in een 52-54kg... voor 1m80. ik ben 19 nu. mijn doel is gewoon de 60 halen en graag voor 2010 nog. afgelope maanden ik ben zo goed als niets bijgekomen, wel wat spieren maar geen massa dus. vanaf morgen wil ik me er hard voor inzetten want er moet verandering komen.

wat ik dagelijks eet:

smorgens:
    2 boterhammen, een met smeerkaas, een met confituur
    1 of 2 glazen melk

smiddags:
    2 boterhammen, een met smeerkaas een met confituur. soms ook met gebakken ontbijtspek ertussen
    flesje cola of spa bruis

savonds
    wat de pot schaft
    0,5l water

tussendoortjes
    een banaan
    1 of 2 koeken

savonds train ik dan een halfuurtje en daarna eet ik een rauw ei, 2 glazen melk en een beetje boter

savons laat komt er meestal nog een koek bij of wat chips soms een biertje of wat frisdrank.

morgen ga ik inkopen doen: kwark en yoghurt
    ik wil ook een weightgainer kopen: BBEX Mass Gainer Supplement spiermassa | BlueBlizz.com

probleem is dat ik boterhammen erg moeilijk geslikt krijg.. ik zit soms minuten gewoon te kauwen. echt raar en daarom eet ik er ook zo weinig van.. zou ik mss van die gezonde granenkoeken oid erbij moeten eten?

ik train dagelijks als ik geen spierpijn heb. in het weekend gebeurd het wel dat ik geen zin heb. ik voer de oefeningen traag uit en met 'veel' gewicht. 10-15 reps. ik bezit dus een bank en halters, ben niet van plan om naar de fitness te gaan.

dat zou het zowat moeten zijn. graag advies

Allereerst welkom.

Voorts: je voedingsschema is niet wat het hoort te zijn. Beter doe je kipfilet op je volkorenboterhammen.
    Dagelijks trainen is ook een beetje te veel van het goede, welk trainingsqschema heb je?

Je moet ook 5 a 6 keer per dag eten.

Des morgens eet je beter brinta.

Koek, chips biertje en frisdrank laat je best achterwege.
    Als je voldoende eet heb je niet direct een weightgainer nodig maar wel een wheishake.
    Last edited by Lukas; 01-10-2009, 22:53.

Comment

Effe op een rijtje wat je nodig hebt:
      wheishake, multivitamine, halfvolle chocomelk voor na de training, visoliecapsules en eventueel biergist.
      Eet alleen volkorenproducten en geen snoep, daar dient de junkdag voor.

Comment

Originally posted by Lukas View Post
        Allereerst welkom.

Voorts: je voedingsschema is niet wat het hoort te zijn. Beter doe je kipfilet op je volkorenboterhammen.
        Dagelijks trainen is ook een beetje te veel van het goede, welk trainingsqschema heb je?

Je moet ook 5 a 6 keer per dag eten.

Des morgens eet je beter brinta.

Koek, chips biertje en frisdrank laat je best achterwege.
        Als je voldoende eet heb je niet direct een weightgainer nodig maar wel een wheishake.
        ja ik weet niet echt de namen voor al de oefeningen
        die dingen aan de zijkant van de bank doe ik 3x10-15 keer afhankelijk of ik het nog kan
        hetzelfde voor die grote halter
        benen doe ik 3x30. hier moet ik dus nog meer gewichten voor zoeken
        halters 4x10 links, 4x10 rechts 6kg, bij de andere weet ik niet hoeveel er op hangt.

voldoende eten is voor mij al een hele opgave daarom dat die weighgainer mss gaat helpen. het is tenslote ook de bedoeling om gewicht bij te komen en in mindere mate spieren. ik moet echt een laagje vet over me hebben

Comment

Originally posted by some1 View Post
          ja ik weet niet echt de namen voor al de oefeningen
          die dingen aan de zijkant van de bank doe ik 3x10-15 keer afhankelijk of ik het nog kan
          hetzelfde voor die grote halter
          benen doe ik 3x30. hier moet ik dus nog meer gewichten voor zoeken
          halters 4x10 links, 4x10 rechts 6kg, bij de andere weet ik niet hoeveel er op hangt.

voldoende eten is voor mij al een hele opgave daarom dat die weighgainer mss gaat helpen. het is tenslote ook de bedoeling om gewicht bij te komen en in mindere mate spieren. ik moet echt een laagje vet over me hebben
          Pardon, vet over je heen???
          Beter is het om spieren te hebben, staat je mooier, da weet ik zeker!!!

Lees vooral de stickies hier op het forum, daar kun je veel van leren.

Comment

http://forum.bodynet.nl/lees-eerst/2...ersschema.html

Lees dit maar eens!

Comment

Welkom
              een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Welkom,

Misschien niet de meest gezonde manier om aan te komen, maar je wilt wat vetter worden.
                Bereken je dagelijkse behoefte uit. En ga daar minimaal 500 kcal boven zitten.

Met jouw stats maakt het volgens mij niks uit hoe je die binnenkrijgt. Je moet gewoon gaan eten eten en nog eens eten
                ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Welkom!
                  "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

welkom
                    44jr, 182 cm, 90 kg, bf 18%, bp2x85 sq8x120 dl4x110, lp 7*190,- cutten
                    ....

Comment

Welkom Some1.. Eten n opgave, miss dat weightgainer de oplossing is? Nee je doet het met je voeding (die is nu nog bagger) de weightgainer is n extra aanvulling..

Comment

Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                        Go heavy or go home!

Comment

Ga eten, eten, eten, en nog eens eten, gewicht van 52 a 54kg bij een lengte van 1.80 tja dan hoef je niet zo krap te kijken op dit moment met je voeding.
                          Blijf vooral je zelf, er zijn al zo veel anderen.

Comment

welkom!

Comment

Hey welkom op het forum =)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X