hey ik heb me aangemeld omdat ik met enkele vragen zit. ik train nu een 3 tal maanden op een 'fatsoenlijke' manier. ik heb in de kelder een bank staan en daar trainde ik vroeger mee, maar door gebrek aan gewichten deed ik veel te veel reps en ik bereikte er niets mee. ben dan gestopt, nog eens opnieuwe begonne etc. steeds weinig resultaat. nu ben ik ongeveer een jaar aan het trainen waarvan slechts 3 maanden echt goed dus. het resultaat is veel beter dan in die overige 9 maand maar ben nog niet tevreden. ik ben smal gebouwd en daarbij ook nog eens mager. resulteren in een 52-54kg... voor 1m80. ik ben 19 nu. mijn doel is gewoon de 60 halen en graag voor 2010 nog. afgelope maanden ik ben zo goed als niets bijgekomen, wel wat spieren maar geen massa dus. vanaf morgen wil ik me er hard voor inzetten want er moet verandering komen.
wat ik dagelijks eet:
smorgens:
2 boterhammen, een met smeerkaas, een met confituur
1 of 2 glazen melk
smiddags:
2 boterhammen, een met smeerkaas een met confituur. soms ook met gebakken ontbijtspek ertussen
flesje cola of spa bruis
savonds
wat de pot schaft
0,5l water
tussendoortjes
een banaan
1 of 2 koeken
savonds train ik dan een halfuurtje en daarna eet ik een rauw ei, 2 glazen melk en een beetje boter
savons laat komt er meestal nog een koek bij of wat chips soms een biertje of wat frisdrank.
morgen ga ik inkopen doen: kwark en yoghurt
ik wil ook een weightgainer kopen: BBEX Mass Gainer Supplement spiermassa | BlueBlizz.com
probleem is dat ik boterhammen erg moeilijk geslikt krijg.. ik zit soms minuten gewoon te kauwen. echt raar en daarom eet ik er ook zo weinig van.. zou ik mss van die gezonde granenkoeken oid erbij moeten eten?
ik train dagelijks als ik geen spierpijn heb. in het weekend gebeurd het wel dat ik geen zin heb. ik voer de oefeningen traag uit en met 'veel' gewicht. 10-15 reps. ik bezit dus een bank en halters, ben niet van plan om naar de fitness te gaan.
dat zou het zowat moeten zijn. graag advies
wat ik dagelijks eet:
smorgens:
2 boterhammen, een met smeerkaas, een met confituur
1 of 2 glazen melk
smiddags:
2 boterhammen, een met smeerkaas een met confituur. soms ook met gebakken ontbijtspek ertussen
flesje cola of spa bruis
savonds
wat de pot schaft
0,5l water
tussendoortjes
een banaan
1 of 2 koeken
savonds train ik dan een halfuurtje en daarna eet ik een rauw ei, 2 glazen melk en een beetje boter
savons laat komt er meestal nog een koek bij of wat chips soms een biertje of wat frisdrank.
morgen ga ik inkopen doen: kwark en yoghurt
ik wil ook een weightgainer kopen: BBEX Mass Gainer Supplement spiermassa | BlueBlizz.com
probleem is dat ik boterhammen erg moeilijk geslikt krijg.. ik zit soms minuten gewoon te kauwen. echt raar en daarom eet ik er ook zo weinig van.. zou ik mss van die gezonde granenkoeken oid erbij moeten eten?
ik train dagelijks als ik geen spierpijn heb. in het weekend gebeurd het wel dat ik geen zin heb. ik voer de oefeningen traag uit en met 'veel' gewicht. 10-15 reps. ik bezit dus een bank en halters, ben niet van plan om naar de fitness te gaan.
dat zou het zowat moeten zijn. graag advies
Comment