Hey ,
Ik ben Dimitri en tot mijn 18de deed ik 7/7 aan sport.
vooral voetbal en lopen , ik had een gewicht van 85 kg maar dan afgetrained.
ik heb een overbelasting gehad aan mijn knieeen , geen enkele miniscus meer en ben ik dus een tijd gestopt met voetbal.
uiteraard toen hetzelfde blijven eten en op 6 maanden was ik 30 kg bij.
2 jobs een vrouw ,een dochter en dan als je dan is thuis bent zit je liever in de zetel.
Nu intussen weeg ik 120 kg en ben ik 1.78m groot.
dus toch wel wat buik . maar wel nog wat power voor niet te trainen als ik leeftijdsgenoten bekijk
ik eet 3 keer per dag maar dan waarschijnlijk te veel op die momenten
armen en benen zijn redelijk gespierd om niet te trainnen maar daar zit het voetbal en mijn werk toch voor een stuk tussen
aangezien ik nu enkel nog mijn zelfstandige job doe heb ik veel meer tijd in het vooruitzicht dus wil ik toch terug wat zakken in gewicht ik had graag terug een 90kilo-100 kilo gewogen maar misschien nog wat breder en vooral droger.
heb al wat dieeten gedaan van een doktor uitgeschreven maar brengt allemaal niet veel op.
een dieetist zie ik echt niet zitten.
ik ga wel terug meer sporten en dergelijke dus ik wil wel op mijn eten letten.
want door sport alleen zak ik geen kg.
iemand iedeetjes ?
ik dacht vooral aan cardio training maar na enkele fitnesszaken gepasseerd te zijn krijg je toch niet direct hulp behalve veel uitleg over toestellen.
en slecht alleen in het begin
Nu wil ik toch wel mijn eten een schema geven
en wel wat schematraining opmaken
maar laat het ons zeggen ik ben LEEK in dit gebied
alvast bedankt
als het niet juist moest staan let me know.
Ik ben Dimitri en tot mijn 18de deed ik 7/7 aan sport.
vooral voetbal en lopen , ik had een gewicht van 85 kg maar dan afgetrained.
ik heb een overbelasting gehad aan mijn knieeen , geen enkele miniscus meer en ben ik dus een tijd gestopt met voetbal.
uiteraard toen hetzelfde blijven eten en op 6 maanden was ik 30 kg bij.
2 jobs een vrouw ,een dochter en dan als je dan is thuis bent zit je liever in de zetel.
Nu intussen weeg ik 120 kg en ben ik 1.78m groot.
dus toch wel wat buik . maar wel nog wat power voor niet te trainen als ik leeftijdsgenoten bekijk
ik eet 3 keer per dag maar dan waarschijnlijk te veel op die momenten
armen en benen zijn redelijk gespierd om niet te trainnen maar daar zit het voetbal en mijn werk toch voor een stuk tussen
aangezien ik nu enkel nog mijn zelfstandige job doe heb ik veel meer tijd in het vooruitzicht dus wil ik toch terug wat zakken in gewicht ik had graag terug een 90kilo-100 kilo gewogen maar misschien nog wat breder en vooral droger.
heb al wat dieeten gedaan van een doktor uitgeschreven maar brengt allemaal niet veel op.
een dieetist zie ik echt niet zitten.
ik ga wel terug meer sporten en dergelijke dus ik wil wel op mijn eten letten.
want door sport alleen zak ik geen kg.
iemand iedeetjes ?
ik dacht vooral aan cardio training maar na enkele fitnesszaken gepasseerd te zijn krijg je toch niet direct hulp behalve veel uitleg over toestellen.
en slecht alleen in het begin
Nu wil ik toch wel mijn eten een schema geven
en wel wat schematraining opmaken
maar laat het ons zeggen ik ben LEEK in dit gebied
alvast bedankt
als het niet juist moest staan let me know.
Comment