Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Hoeveel eet je op een dag? Om te groeien, MOET je eten en veel en vaak ook. 6-7 maaltijden per dag is normaal voor een doorsnee bodybuilder. Zorg dat je elke maaltijd een voldoende hoeveelheid eiwit binnen krijgt. Rond de 30gram, dan zit dat wel goed bij jou. Kijk eens naar meer topics hier over voedingsschema's.
Je kan met je training natuurlijk oko teveel doen. Post je globale trainingsschema eens. MIsschien ben je aan het overtrainen, zodat je niet vooruit gaat.
Als je voeding en training niet op orde hebt. En je grijpt al gelijk naar de as, dan moet ik je teleurstellen, maar je zal NIETS tot nauwelijks aankomen, omdat alle massawinst verdwijnt als sneeuw voor de zon. Verdiep je dus eerst in voeding en training, neem voldoende rust. En in mijn ogen moet je dan wel gaan groeien. En trouwens na 1 jaar word je niet breed. Probeer geduld te hebben, want te vroeg grijpen naar de AS, is niet altijd zo goed om te doen.
Citaat[/b] (dino21 @ Jan. 19 2004,17:30)]welcome to the club en je kan bredere worden dan jezelf ooit gedacht had.
alemaal bedankt voor het advies jullie hebben ook wel gelijk na 1 jaar word je niet breed maar ik zie er weinig voor uitgang in en adonis ik zal je van de week even mijn voeding's schema door geefen als je dan even kan kijken toppie dan bedankt alemaal
Blijven trainen zelf zie je het resultaat misschien nie,maar ik ben er zeker van dat je vrienden wel resultaat zien,
nog veel succes en het lukt wel met de nodige inzet
GROETJES CEUSTER
ETEN!!!!!!!!!& #33;!!
TRAINEN!!!!!!!
SLAPEN!!!!!!!!
EN VEEL CARDIO!!!!!!
CBD Gummies Tiger Woods From reducing tension and promoting rest to relieving ache and enhancing sleep, cbd has speedy received a popularity as a natural...
Baroque Chantelle 13 is a stunning representation of elegance, luxury, and timeless fashion. This exquisite ensemble is crafted with premium fabrics,...
Semaglutide injection for weight loss has emerged as a revolutionary treatment for individuals with type 2 diabetes and obesity, offering hope for enhanced...
Semaglutide injection is a glucagon-like peptide-1 receptor agonist (GLP-1 RA) primarily designed for managing type 2 diabetes but also widely recognized...
Cenforce est un médicament principalement utilisé pour traiter la dysfonction érectile chez les hommes. Il contient du sildénafil, l'ingrédient actif...
Vidalista est un médicament principalement utilisé pour traiter la dysfonction érectile chez les hommes. Il contient du tadalafil, l'ingrédient actif...
Comment