nieuwe gast

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• nieuwe gast

Hallo,

mijn naam is Jelle, ben 25 jaar en woon in west-vlaanderen(kust).Ik train nu ongeveer 5 jaar (4 tot 5 keer per week).Woog 65 kg als ik begon en zit nu aan 83(1m69).Ik probeer zo veel als mogelijk op mijn voeding te letten(soms moelijk in weekend ),en steek veel variatie in men training maar ik begin nu toch stilletjes aan op een plateau te geraken waar ik maar niet over geraak.Daarom dat ik mij heb aangemeld op dit forum om misschien eens een andere visie op men training te krijgen.Vele mensen hebben me al een kuur ofzo aanbevolen maar ben een beetje bang voor de neveneffecten hiervan(zoals acne) en ik weet er in feite ook veel te weinig van om er zomaar mee te beginnen.Is dat kuren ook niet een vicieuze cirkel waar je moeilijk uit geraakt???
    BP : 140kg
    SQ : 170kg
    DL : 185kg

welkom mede belg
    mooie stats!
    The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
    Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

welkom
      leuk om eens iemand te hebben die zich vragen stelt bij kuren in plaats van onmiddenlijk een kuur te nemen
      mooie stats trouwens
      On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Welkom

Comment

Welkom !

Het feit dat je deze vraag stelt lijkt me dat je er op dit moment nog niet klaar voor bent. Maar goed, wie ben ik ..
          Dumbells build a bigger chest
          Barbells build a bigger ego

Comment

Welkom
            Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

welkom,
              veel plezier op het form,

Comment

welkom, zeker nette stats!

Comment

welkom
                  Calisthenics / Street workout

Comment

welkom. Dat je op een plateu geraakt bent kan met de voeding/trainingsschema te maken hebben. wissel je elke 2 maanden van schema?

Comment

Welkom...

Comment

Welkom landgenoot

je stats zijn erg mooi trouwens.

Comment

Welkom!
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Welgekomen
                            > vetpercentage : 19 %, > Gewicht : 114,5 kg, > Leeftijd : 22, > Lengte : 187 cm
                            BP: 1x120 kg, SQ: 6x160 kg, DL: 1x190 kg, Still bulking

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X