even voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• even voorstellen

Hoi allemaal,

In 2003 ben ik weer begonnen met trainen, 3x per week. Vooral bovenlichaam (oeps). Ik ben 176 lang en weeg 74 kg en (al) 44. Groei niet echt. Ik zag al dat mijn eiwitten omhoog moeten (van zo'n 100 richting 200). Meestal train ik met mijn maatje maandag 3 oefeningen, 3 sets, 15-12 reps van: schouders, rug en triceps. Woensdag borst 5 oefeningen, 3 sets, 15-12 reps, biceps 3 oefeningen, 3 sets, 15-12 reps. Deze reps vanwege mijn blessure gevoeligheid: bij 6-10 reps ben ik om de haverklap geblesseerd. Voeding is grofweg 2 borden brinta om 7 u, 30 gr whey (bodylab.nl) met banaan tegen 10 u, 6 plakken tarwe brood met 4 plakken vlees en 2 plakken kaas rond 12 u, 30 gr whey met banaan rond 15 u, warm eten: 160 gr (rund dus) vlees, 60 gram rijst en 200 gram groente rond 18 u. Daarna trainen, op de betreffende dagen. Op die dagen een bord brinta en 30 gr whey na het trainen. Om 23 u 2 eieren, met dooier dus.
    Om 12 u dus maar 30 gr whey toevoegen.

Toevoeging: op zaterdag alle genoemde spiergroepen 2 oefeningen, 3 sets. Voor het trainen roei ik 15 minuten. Ik probeer naar 85 kg te groeien, maar dat lukt niet erg.

Comment

welkom,
      veel plezier op het form,

Comment

Welkom!
        Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

welkom
          On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Welkom
            BP 4x100 SQ10x100 DL12x100

Comment

Geen pijn, wel plezier en ook wel zo'n 15 kg gegroeid in een paar jaar. ;-)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X