Beste dames en heren,
Mijn naam is Shizzle_Nizzle. Ben 22 jaar. 1.74m en weeg 88.2 kg.
Heb al 2x eerder in mijn leven gefitnesst voor de lol, maar nu doe ik het echt serieus. Wil gewoon mijn lichaam op orde krijgen lekker grote spiertjes conditie omhoog knallen. Misschien nog eens geen grote spieren maar wel een lean body. Wat ik nu doe is denk ik geen fitness, maar een simpele niveau van bodybuilden.
Train 5x in de week:
- maandag borst/bicep
- dinsdag rug, 20 min. cardio, buik
- woensdag rust
- donderdag benen, 20 min. cardio, buik
- vrijdag schouders/tricep
- zaterdag zwakke spiergroep nog een keer (rug)
Ik ben echter van plan om benen zaterdag te gaan doen samen met rug. Dan heb ik meer tijd voor school. Daarnaast moet ik toegeven dat de cardio niet zo lekker gaat.
Voeding gaat wel ok denk ik:
Ochtend : 2 bruine boterhammen met meestal pindakaas
Middag : moeilijk te zeggen, vaak toch 2 bruine boterhammen/blikje tonijn erbij.
Avond: voornamelijk rijst/kip/pasta
Tussendoor fruit: appel/banaan/druiven
Supplementen die ik gebruik:
Cellmass NT
Syntha 6
L-Glutamine
Ik hoop dat dit een redelijke introductie is. Wat ik hier vooral wil doen is toch wat tips hier en daar mee pakken voor het trainen.
Mijn naam is Shizzle_Nizzle. Ben 22 jaar. 1.74m en weeg 88.2 kg.
Heb al 2x eerder in mijn leven gefitnesst voor de lol, maar nu doe ik het echt serieus. Wil gewoon mijn lichaam op orde krijgen lekker grote spiertjes conditie omhoog knallen. Misschien nog eens geen grote spieren maar wel een lean body. Wat ik nu doe is denk ik geen fitness, maar een simpele niveau van bodybuilden.
Train 5x in de week:
- maandag borst/bicep
- dinsdag rug, 20 min. cardio, buik
- woensdag rust
- donderdag benen, 20 min. cardio, buik
- vrijdag schouders/tricep
- zaterdag zwakke spiergroep nog een keer (rug)
Ik ben echter van plan om benen zaterdag te gaan doen samen met rug. Dan heb ik meer tijd voor school. Daarnaast moet ik toegeven dat de cardio niet zo lekker gaat.
Voeding gaat wel ok denk ik:
Ochtend : 2 bruine boterhammen met meestal pindakaas
Middag : moeilijk te zeggen, vaak toch 2 bruine boterhammen/blikje tonijn erbij.
Avond: voornamelijk rijst/kip/pasta
Tussendoor fruit: appel/banaan/druiven
Supplementen die ik gebruik:
Cellmass NT
Syntha 6
L-Glutamine
Ik hoop dat dit een redelijke introductie is. Wat ik hier vooral wil doen is toch wat tips hier en daar mee pakken voor het trainen.
Comment