Hallo medebeulen,
Mag ik mij even voorstellen ?
Ik ben Patrick Melkert, en ben 31 en ga er weer vol tegen an.
Na een aantal schouderblessures, ben ik dus weer ( terug ) in de sportschool.
Ik train nu zo'n 8 jaar, waarvan ik ongeveer de helft van de tijd met blessures heb rond gezwalkt. Shit happens, maar dit was wel een hele dikke hoop stront. Eind goed al goed. ik ga er vol voor en hopelijk zonder tegenslag.
Ik ben van plan om zo natuurrlijk mogelijk mijn spieren weer op te bouwen.
Heb daarom ook besloten om geen anabolica te gebruiken. Ik ben er niet tegen. En zal er ook 'gewoon' over praten. Ik heb een aantal kennissen die al stevig in de touwen zitten, dus dit is mij niet onbekend.
Verder wil ik iedereen succes wensen met bouwen van jullie 'droom' lichaam.
Het is altijd goed om te weten dat, je niet er nooit alleen voor staat en wat het dan ook is, je zult altijd een lotgenoot treffen. Dus praat gewoon van je af. Zo leer je de mens ook van een andere kant kennen.
Ja, wat kun je nog meer vertellen ?
Als je meer van me wilt weten, dan ken je altijd een bericht sturen.
In ieder geval veel sport groeten ,
Patrick Melkert.
Mag ik mij even voorstellen ?
Ik ben Patrick Melkert, en ben 31 en ga er weer vol tegen an.
Na een aantal schouderblessures, ben ik dus weer ( terug ) in de sportschool.
Ik train nu zo'n 8 jaar, waarvan ik ongeveer de helft van de tijd met blessures heb rond gezwalkt. Shit happens, maar dit was wel een hele dikke hoop stront. Eind goed al goed. ik ga er vol voor en hopelijk zonder tegenslag.
Ik ben van plan om zo natuurrlijk mogelijk mijn spieren weer op te bouwen.
Heb daarom ook besloten om geen anabolica te gebruiken. Ik ben er niet tegen. En zal er ook 'gewoon' over praten. Ik heb een aantal kennissen die al stevig in de touwen zitten, dus dit is mij niet onbekend.
Verder wil ik iedereen succes wensen met bouwen van jullie 'droom' lichaam.
Het is altijd goed om te weten dat, je niet er nooit alleen voor staat en wat het dan ook is, je zult altijd een lotgenoot treffen. Dus praat gewoon van je af. Zo leer je de mens ook van een andere kant kennen.
Ja, wat kun je nog meer vertellen ?
Als je meer van me wilt weten, dan ken je altijd een bericht sturen.
In ieder geval veel sport groeten ,
Patrick Melkert.
Comment