Even voorstellen...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Even voorstellen...

Goeiendag iedereen ik ben Mitch peeters uit nijmegen...
    En ben 21 jaar oud en nu net ongeveer een jaartje goed aant trainen hoop ik...
    Ik ben ongeveer 1.88 lang en weeg nu bijna 80 kilo...
    Voor dat ik begon met trainen woog ik er 70...
    Dus bijna 10 kilo in een jaar erop gesport en ben aan het overwegen om ook eens met ana''s te starten waar wat is nou goed en waar moet ik op letten Qwa voeding rust training?Ik weet er wel wat maar je bent nooit te oud om te leren mag ik hopen,
    Hoop dat er mensen zijn die mij eens op weg willen helpen...

Met vriendelijke groet Mitch..

Als je nog geen eens weet hoe voeding en training werken blijf de komende jaren dan nog maar weg van steroïden. Of misschien sowieso.
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

goeiendag ik weet wel hoe het werkt enz voeding en rust training maar het kan altijd beter...
      Ik train niet voor niets 5x in de week en heavy...
      en heb daarnaas ook nog zwaar werk... maar ik vroeg me alleen af wat dan de beste dingen zijn om een licht kuurtje te pakken? zoals die voeding rust bijvoorbeeld hoop dat je kan helpen.. Wat moet je erbij nemen om het te laten roeien behouden enz...

thanks..!

Gr Mitch..

Comment

Veel info vind je in de stickys, verder welkom! En lees je eerst wat in voor je er aan denkt met roids te beginnen.
        Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Originally posted by Just started View Post
          Goeiendag iedereen ik ben Mitch peeters uit nijmegen...
          En ben 21 jaar oud en nu net ongeveer een jaartje goed aant trainen hoop ik...
          Ik ben ongeveer 1.88 lang en weeg nu bijna 80 kilo...
          Voor dat ik begon met trainen woog ik er 70...
          Dus bijna 10 kilo in een jaar erop gesport en ben aan het overwegen om ook eens met ana''s te starten waar wat is nou goed en waar moet ik op letten Qwa voeding rust training?Ik weet er wel wat maar je bent nooit te oud om te leren mag ik hopen,
          Hoop dat er mensen zijn die mij eens op weg willen helpen...

Met vriendelijke groet Mitch..
          welkom !!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X