Femail, 47 jaar, en weer fanatiek sporten/bodybuilden.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Femail, 47 jaar, en weer fanatiek sporten/bodybuilden.

Hallo, Ik ben Judith.
    Had zojuist al 'iets' verstuurd maar las daarna pas in de regels dat ik (onbewust) al één en andere regel had 'overtreden', dus maar even opnieuw.

Ben, sinds ik weer ben gaan sporten, heel gemotiveerd om aan mijn lijf te werken. Weeg nu 55 kg bij een lengte van 1.69. Alles -godzijdank- nog steeds in perfecte verhouding, maar wil weer wat strakker in mn velletje en graag in gewicht aankomen. Spiermassa kweken. Sporten/fitnessen als een extra invulling in mn leven brengen. Heb er alle tijd voor.

Mijn vraag en zoektocht op dit forum is; zijn er meer vrouwen van 47 die na lange tijd weer met goed resultaat fanatiek aan het bodybuilden zijn geslagen?

hey ik ben een mail, lets make sexy time
    "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Originally posted by barbarajudy View Post
      Mijn vraag en zoektocht op dit forum is; zijn er meer vrouwen van 47 die na lange tijd weer met goed resultaat fanatiek aan het bodybuilden zijn geslagen?

Yep, alleen niet na lange tijd, ik ben er vorig jaar pas mee begonnen.

Welkom op dit forum. Sommige posts kun je overigens gewoon negeren, hoor.
      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Welkom.

Wat is een femail?

Comment

Ik gok op female!

Comment

Is femail een nieuw soort e-mail?

Welkom in ieder geval.
            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
              Is femail een nieuw soort e-mail?

Welkom in ieder geval.
              Is meer een chat-mail achtige constructie voor vrouwen die de hele dag door met elkaar willen kleppen. MSN en de vele social netwerk sites volstaat niet meer voor hen.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                Is meer een chat-mail achtige constructie voor vrouwen die de hele dag door met elkaar willen kleppen. MSN en de vele social netwerk sites volstaat niet meer voor hen.
                welkom Judith. ben blij dat je er ben't. eindelijk een vrouw van de zelfde leeftijd. zelf fitness ik al jaren, ben zelf tenger weeg 53, en ben 1.62 lang. dus echt gespierd zal ik nooit worden, geen bodybuilder in ieder geval, alleen sta ik nu stil. kan je vraag niet beantwoorden, heeft ook allemaal te maken met je lichaambouw, voeding, training, motivatie, enz. leeftijd begint ook een rol te spelen. hoop dat je je doelen mag bereiken. suc6

Comment

Falstyr = judith?

Hoezo 'eindelijk' trouwens? Je hebt zojuist pas je eerste post gemaakt...
                  "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                    Falstyr = judith?
                    alleen in weekenden

Comment

Falstyr = Judith ???????????????
                      Kweetniet wat je hiermee bedoeld....

'Eindelijk' ???
                      Ja, is mn eerste posting hier, maar heb dit woord er niet in gebruikt.......SORRY; bedoelde natuurlijk FEMALE!!! ipv Femail... Komt idd beetje dom over maar was een typfoutje...

Ben vandaag weer wezen sporten met mijn nieuwe sportmaatje.
                      Hij is en ouwe rot in 'het vak' en neemt me onder zijn hoede, wel fijn!

Groetjes, Judith.

Verder moet ik nog een beetje wennen aan dit forum, denk ik..., enneehhh......,

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                        Yep, alleen niet na lange tijd, ik ben er vorig jaar pas mee begonnen.

Welkom op dit forum. Sommige posts kun je overigens gewoon negeren, hoor.
                        Ach, ik heb best wel een olifantenhuid wat 'vreemde posts' betreft..
                        Lees alleen wat ik wil lezen, mits ik er wat aan heb.
                        Positieve kritiek, altijd welkom...
                        Ben alleen nog een leek wat forummen hier betreft, van (mijn) fouten leer ik, toch!?

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                          Welkom.

Wat is een femail?
                          Femail - typefoutje!!
                          Bedoel natuurlijk FEMALE.....
                          Ach..., en ik ben nog niet eens blond..... (geintjuhh...!!)

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                            Ik gok op female!
                            Goed gegokt..... ;-)

Comment

Zo ga je inderdaad wel aan je posts komen...
                              "I said a glass of juice not gas the jews" - Hitler

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X