hallo ben steve en ben 29jaar en zou terug willen fitnesse ben 1m 81 en weeg 100kg wie zou me wat kunnen helpen want wil met een kuurtje beginnen al vast bedankt
hallo iedereen
Collapse
X
-
Originally posted by powersteve View Posthallo ben steve en ben 29jaar en zou terug willen fitnesse ben 1m 81 en weeg 100kg wie zou me wat kunnen helpen want wil met een kuurtje beginnen al vast bedankt
Voor je over kuren begint lijkt het me verstandig wat meer stats te geven van je zelf.
Trainingschema, Voedingschema, bf, ervaring.
En volgens mij mag je nog niet over kuren posten aangezien je nog geen 20 normale posts hebt.In Other Wordz: To Drop Bottom Without Bottoming Out!!
-
-
Originally posted by powersteve View Posthallo heb geen trainig schema en eet schema is nieuw voor mij is daarom dat ik hier raar kom vragen
Geen TS en geen VS ? en willen kuren?
Ik denk niet echt dat je op bemoedigende posts kan rekenen van de mensen hier, ALS je die uberhaupt al krijgt.
Ik zou zeggen, verdiep je je er eerst maar in en als je dan iets niet snapt kan je altijd nog komen met vragen. Voor hulp zijn we hier, je leest het goed, Hulp.
niet om een VS en TS voor je in elkaar te flansen, daar zijn de sticky`s voor.In Other Wordz: To Drop Bottom Without Bottoming Out!!
Comment
-
-
Originally posted by FlorisPL View PostBeetje uitkijken met mcflurry's, hoorde dat je armen dan zo snel groeien dat de biceps uit het vel scheurt.
Shit, heb net weer 1 op xD..
Anyway, Mister Topic Starter heeft me zojuist al een PM gestuurd.
Maakt zich niet echt geliefd hier op deze manierIn Other Wordz: To Drop Bottom Without Bottoming Out!!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 90kg 3x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Push press:
- 61kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
1 week geleden -
-
door ellengreen8160Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
-
Kanaal: Lichaamsverzorging
1 week geleden -
-
door JellyhardBeste Builders,
Ben al ruim 10 jaar in de fitness zaal te bekennen en was altijd super fit en breed.
Nu heb ik vorig jaar een ongeluk...-
Kanaal: Kuren & resultaten
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWeer wat grieperig / ziekjes afgelopen dagen, dus wat minder sets gedaan bij aantal oefeningen én hier en daar lager gewicht / RPE.
Training...-
1 week geleden -
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-