Hallo, ik ben Samantha

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by IJsBlok View Post
    ga dan walking lunges doen, daar krijg je een partij billen van, alleen kleine stang in je nek en lopen maar en lekker diep zakken en rustig.
    Die had ik al eens op internet gezien inderdaad, dus als ik die ga doen naast squatten, deadliften en one legged legpresses, MOET ik wel die droom-ass krijgen?
    No pain, no gain!!

Comment

Hoelang doen jullie al full body dan?, mischien is het tijd om over te stappen

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
        Hoelang doen jullie al full body dan?, mischien is het tijd om over te stappen
        We hebben wel een poosje een splitschema gevolgd, maar door drukte kunnen we zelden vaker dan 2x per week (Emilio heeft een eigen bedrijf en we hebben nog een "verbouwinkje"), dus het kwam te vaak voor dat we een bepaalde spiergroep soms een week of langer niet konden trainen. Dat bevordert de groei niet bepaald! Toen zijn we teruggegaan naar full body en nu groeien we wel.

Maar inderdaad, een splitschema zou beter zijn, maar dat is voorlopig niet of nauwelijks haalbaar...
        No pain, no gain!!

Comment

@Sammy, ik doe wel aan KT alleen nog niet op het niveau zoals ik zou willen.
          Momenteel doe ik alleen beetje biceps en voor de rest benen en billen training. Voor of na de KT ga ik vaak 20-30 minuten fietsen op een ligfiets op stevig tempo. Wel vind ik cardio-lesjes erg leuk. Lessen als zumba en sh'bam zijn mijn favoriet. Je zweet er lekker door en het geeft je een goed gevoel. Laat ik de heupen lekker draaien enzo. Daar word ik gewoon blij van!

Doe jij helemaal geen cardio?

Succes met de verbouwing!
          I don't care what the whisperers say
          Cos' they whisper too loud for me
          na 3 weken rust houden, nu weer KT oppakken en fietsen op de ligfiets.

Comment

Originally posted by Bodypopje View Post
            @Sammy, ik doe wel aan KT alleen nog niet op het niveau zoals ik zou willen.
            Momenteel doe ik alleen beetje biceps en voor de rest benen en billen training. Voor of na de KT ga ik vaak 20-30 minuten fietsen op een ligfiets op stevig tempo. Wel vind ik cardio-lesjes erg leuk. Lessen als zumba en sh'bam zijn mijn favoriet. Je zweet er lekker door en het geeft je een goed gevoel. Laat ik de heupen lekker draaien enzo. Daar word ik gewoon blij van!

Doe jij helemaal geen cardio?

Succes met de verbouwing!
            Thanx! Na een flinke KT staan we vaak 15-20 minuten op een crosstrainer. Wel flink tempo, maar niet compleet kapot gaan. Dat beinvloedt de spieropbouw namelijk weer nadelig terwijl we juist in een groeifase zitten. Daar kan je ergens anders wel meer over lezen. Als jij echt serieus wilt gaan KT, dan zou je toch wat minder moeten cardio-en dan je nu doet en een uitgebreider/intensiever KT-schema samenstellen. Als jij zegt "beetje biceps", klinkt dat nog niet serieus, maar dat geef je zelf eigenlijk al aan. Wat doe jij voor BBB? Elke vrouw zou moeten squatten en deadliften, er is niets beters voor je benen en billen hoor!
            No pain, no gain!!

Comment

Originally posted by Sammy75 View Post
              Thanx! Na een flinke KT staan we vaak 15-20 minuten op een crosstrainer. Wel flink tempo, maar niet compleet kapot gaan. Dat beinvloedt de spieropbouw namelijk weer nadelig terwijl we juist in een groeifase zitten. Daar kan je ergens anders wel meer over lezen. Als jij echt serieus wilt gaan KT, dan zou je toch wat minder moeten cardio-en dan je nu doet en een uitgebreider/intensiever KT-schema samenstellen. Als jij zegt "beetje biceps", klinkt dat nog niet serieus, maar dat geef je zelf eigenlijk al aan. Wat doe jij voor BBB? Elke vrouw zou moeten squatten en deadliften, er is niets beters voor je benen en billen hoor!
              i like de mentaliteit

welkom!
              sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by kojak View Post
                i like de mentaliteit
                Thanx!! Ik ben een beetje fana geloof ik, zeker voor een vrouw...
                No pain, no gain!!

Comment

Originally posted by Sammy75 View Post
                  Thanx!! Ik ben een beetje fana geloof ik, zeker voor een vrouw...
                  Niets mis mee.
                  "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Stats

Toch maar even enkele huidige stats plaatsen!

DL: 3x60, dikke pr want vorige week nog 5x50!
                    SQ: 5x50, ik verwacht dit de volgende keer te overtreffen!
                    DP: 6x14, waarvan de laatste 2 assisted

Momenteel zit ik in een aardige groeifase, vrijwel elke keer breek ik wel pr's. Zal er ook wel mee te maken hebben dat m'n voeding is aangevuld met whey-shakes, sindsdien is de groei flink versneld!
                    No pain, no gain!!

Comment

Goed bezig! Fijn om te lezen dat er nog meer dames niet bang zijn om stevig te trainen

Doet me denken aan:

Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Originally posted by Ellie View Post
                        Goed bezig! Fijn om te lezen dat er nog meer dames niet bang zijn om stevig te trainen

Doet me denken aan:

Hilarisch!!

En thanx! Maar ik ben nog laaaaaang niet waar ik zijn wil... dus train lekker flink door! Die Bikini Pro dames vind ik wel wat... maar dan moet ik nog wel effe doorbuffelen, !
                        No pain, no gain!!

Comment

Welkom en succes met het bereiken van jullie doelen!
                          I'm not special, but not the same as you.
                          Because I do things you will never do.
                          SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)

Comment

Zeg Randy, volgens mij heb ik dit topic "Hallo, ik ben Samantha" genoemd en niet "Hallo, ik ben Randy"... Open je even je eigen topic?
                            No pain, no gain!!

Comment

Hé Sam, heb jij een alter ego???
                              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                                Hé Sam, heb jij een alter ego???
                                Ik heb er wel 10, je moest eens weten... Heel gezellig druk in m'n hoofd...
                                No pain, no gain!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X