Hai Sammy, soort van "twin-sister"!! Leuk dat je hier ook bent! *big smile*
Hallo, ik ben Samantha
Collapse
X
-
-
Originally posted by IJsBlok View PostIk zal niet opgeven van mij denkwijze van het squaten/deadliften en zal mits mogelijk nog altijd de klanten het geven.
Maar ik blijf erbij dat ik kan ontploffen dat ik mensen zie zitten op een abductor en adductor terwijl ik ze gewoon een beginners schema (Wat erg lijkt op die hier online staat) gegeven heb.
Er is ook onderzoek naar gedaan hoelang mensen lid blijven bij 1 sportschool en je ziet een extreme daling binnen 2jaar en na 3 jaar is bijna niemand meer lid, precieze cijfers moet ik nog dan opzoeken om die te laten zien.
Iets anders: af en toe doen wij toch ook nog de abductor om de buitenkant van de benen te blijven trainen, de "schaatsspieren", dat werkt wel want de kilo's blijven stijgen. Precies met die spier zet je af met schaatsen, daarom blijven we die toch doen! Heeft dat volgens jou geen zin dan?No pain, no gain!!
Comment
-
Originally posted by Sammy75 View PostThanx! Ik hoop dat we elkaar binnenkort eens "live" kunnen zien, ik ben wel heel benieuwd naar jou! We komen redelijk overeen qua stats geloof ik."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Originally posted by Sammy75 View PostMaar een deel van de mensen wisselt misschien gewoon van sportschool? Al zal het merendeel idd opgeven helaas...
Iets anders: af en toe doen wij toch ook nog de abductor om de buitenkant van de benen te blijven trainen, de "schaatsspieren", dat werkt wel want de kilo's blijven stijgen. Precies met die spier zet je af met schaatsen, daarom blijven we die toch doen! Heeft dat volgens jou geen zin dan?
Ik moet nu werken anders zou ik zelf wat filmpjes opzoekenCalisthenics / Street workout
Comment
-
Ik pak beiden even in 1, Emiel en Sam welkom op bodynet.
Wel jammer dat jullie weg zijn bij ons, maar goed dat heet keuze vrijheid, je moet gaan daar waar je je prettig voelt. Even goede vrienden......hoop ik.
ps...ehhh je kent me als BigMart1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Thanx!
Ik heb helaas niet echt tijd om 2 fora bij te houden, dus kies ik voor een forum waar wat gebeurd en waar het gezellig is. Ik hoef jou denk ik niet uit te leggen dat het elders helaas even niet zo gezelli was.....
Wil niet zeggen dat ik echt nooit meer elders kijk, maar wel veel minder.
Je bent trouwens lekker bezig met je overwinning! nice!
Comment
-
Originally posted by emilio75 View PostThanx!
Ik heb helaas niet echt tijd om 2 fora bij te houden, dus kies ik voor een forum waar wat gebeurd en waar het gezellig is. Ik hoef jou denk ik niet uit te leggen dat het elders helaas even niet zo gezelli was.....
Wil niet zeggen dat ik echt nooit meer elders kijk, maar wel veel minder.
Je bent trouwens lekker bezig met je overwinning! nice!
ow en elders.....
Is allemaal weer goed opgelost hoor en excuses zijn aangeboden dussss., geen probleem verder. Ze zijn weer (dikke) vriendjes.1e Masters Superbody YBF 2011!
Comment
-
@tanner; Ik weet niet welke vestiging je wilt gaan proberen, maar in Dordrecht is het een echte healthclub. Wel veel voorzieningen, maar geen stangen met gewichten, geen spiegels en de dumbels stoppen bij 30kg. Wel veel extra faciliteiten zoals sauna, stoombad en squash. Of het wat is hangt dus een beetje van je prioriteiten af.
@marnop; Ik zal elders dan ook weer eens een kijkje nemen, is hier best drukkies met de voorstelrondjes, dus is er de laatste paar dagen niet van gekomen. Die ontwikkeling had ik daarom even gemist.
Comment
-
Originally posted by marnop View PostBedankt Emiel,
ow en elders.....
Is allemaal weer goed opgelost hoor en excuses zijn aangeboden dussss., geen probleem verder. Ze zijn weer (dikke) vriendjes.
*kucht* want sommigen dingen doen er niet toe..........? en het is niet met iedereen weer goed, maar ja, ik word daar wel meer aan de kant gezet."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Originally posted by IJsBlok View Postga eens op youtube en zoek eens wat schaats (kracht)trainingen op als ze abductor doen ga er lekker op zitten, doen ze wat anders lijkt het me simpel om de pro's een beetje na te doen.
Ik moet nu werken anders zou ik zelf wat filmpjes opzoekenNo pain, no gain!!
Comment
-
Originally posted by Beaudien View Post*kucht* want sommigen dingen doen er niet toe..........? en het is niet met iedereen weer goed, maar ja, ik word daar wel meer aan de kant gezet.
nee schat,
je wordt niet vergeten he....maar ging hier als het goed is even om dat ene akkefietje tussen R en Y...
Speciaal voor jou heb ik ook al iemand stevig op zijn vingers getikt......gebeurt allemaal achter de schermen. Daar merk je soms verder aan de voorkant niks van.1e Masters Superbody YBF 2011!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
6 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...9 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment