Hallo, ik ben Samantha

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hai Sammy, soort van "twin-sister"!! Leuk dat je hier ook bent! *big smile*
    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
      Hai Sammy, soort van "twin-sister"!! Leuk dat je hier ook bent! *big smile*
      Thanx! Ik hoop dat we elkaar binnenkort eens "live" kunnen zien, ik ben wel heel benieuwd naar jou! We komen redelijk overeen qua stats geloof ik.
      No pain, no gain!!

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
        Ik zal niet opgeven van mij denkwijze van het squaten/deadliften en zal mits mogelijk nog altijd de klanten het geven.

Maar ik blijf erbij dat ik kan ontploffen dat ik mensen zie zitten op een abductor en adductor terwijl ik ze gewoon een beginners schema (Wat erg lijkt op die hier online staat) gegeven heb.

Er is ook onderzoek naar gedaan hoelang mensen lid blijven bij 1 sportschool en je ziet een extreme daling binnen 2jaar en na 3 jaar is bijna niemand meer lid, precieze cijfers moet ik nog dan opzoeken om die te laten zien.
        Maar een deel van de mensen wisselt misschien gewoon van sportschool? Al zal het merendeel idd opgeven helaas...

Iets anders: af en toe doen wij toch ook nog de abductor om de buitenkant van de benen te blijven trainen, de "schaatsspieren", dat werkt wel want de kilo's blijven stijgen. Precies met die spier zet je af met schaatsen, daarom blijven we die toch doen! Heeft dat volgens jou geen zin dan?
        No pain, no gain!!

Comment

Originally posted by Sammy75 View Post
          Thanx! Ik hoop dat we elkaar binnenkort eens "live" kunnen zien, ik ben wel heel benieuwd naar jou! We komen redelijk overeen qua stats geloof ik.
          Yep, volgens mij ook. Leuk hoor!
          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Sammy75 View Post
            Maar een deel van de mensen wisselt misschien gewoon van sportschool? Al zal het merendeel idd opgeven helaas...

Iets anders: af en toe doen wij toch ook nog de abductor om de buitenkant van de benen te blijven trainen, de "schaatsspieren", dat werkt wel want de kilo's blijven stijgen. Precies met die spier zet je af met schaatsen, daarom blijven we die toch doen! Heeft dat volgens jou geen zin dan?
            ga eens op youtube en zoek eens wat schaats (kracht)trainingen op als ze abductor doen ga er lekker op zitten, doen ze wat anders lijkt het me simpel om de pro's een beetje na te doen.
            Ik moet nu werken anders zou ik zelf wat filmpjes opzoeken
            Calisthenics / Street workout

Comment

Bij deze dan ook welkom!

Ik moet nu werken anders...
              om hoe laat gaat die gym daar open bij jullie =D

Comment

Ik pak beiden even in 1, Emiel en Sam welkom op bodynet.

Wel jammer dat jullie weg zijn bij ons, maar goed dat heet keuze vrijheid, je moet gaan daar waar je je prettig voelt. Even goede vrienden......hoop ik.
                ps...ehhh je kent me als BigMart
                1e Masters Superbody YBF 2011!
                Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Thanx!

Ik heb helaas niet echt tijd om 2 fora bij te houden, dus kies ik voor een forum waar wat gebeurd en waar het gezellig is. Ik hoef jou denk ik niet uit te leggen dat het elders helaas even niet zo gezelli was.....
                  Wil niet zeggen dat ik echt nooit meer elders kijk, maar wel veel minder.

Je bent trouwens lekker bezig met je overwinning! nice!

Comment

Welkom!

Ik zit er ook aan te denken om naar SportCity te gaan, maar ik wil eerst weten wat ze te bieden hebben.

Comment

Originally posted by emilio75 View Post
                      Thanx!

Ik heb helaas niet echt tijd om 2 fora bij te houden, dus kies ik voor een forum waar wat gebeurd en waar het gezellig is. Ik hoef jou denk ik niet uit te leggen dat het elders helaas even niet zo gezelli was.....
                      Wil niet zeggen dat ik echt nooit meer elders kijk, maar wel veel minder.

Je bent trouwens lekker bezig met je overwinning! nice!
                      Bedankt Emiel,

ow en elders.....
                      Is allemaal weer goed opgelost hoor en excuses zijn aangeboden dussss., geen probleem verder. Ze zijn weer (dikke) vriendjes.

Comment

@tanner; Ik weet niet welke vestiging je wilt gaan proberen, maar in Dordrecht is het een echte healthclub. Wel veel voorzieningen, maar geen stangen met gewichten, geen spiegels en de dumbels stoppen bij 30kg. Wel veel extra faciliteiten zoals sauna, stoombad en squash. Of het wat is hangt dus een beetje van je prioriteiten af.

@marnop; Ik zal elders dan ook weer eens een kijkje nemen, is hier best drukkies met de voorstelrondjes, dus is er de laatste paar dagen niet van gekomen. Die ontwikkeling had ik daarom even gemist.

Comment

Originally posted by marnop View Post
                          Bedankt Emiel,

ow en elders.....
                          Is allemaal weer goed opgelost hoor en excuses zijn aangeboden dussss., geen probleem verder. Ze zijn weer (dikke) vriendjes.

*kucht* want sommigen dingen doen er niet toe..........? en het is niet met iedereen weer goed, maar ja, ik word daar wel meer aan de kant gezet.

Comment

ga eens op youtube en zoek eens wat schaats (kracht)trainingen op als ze abductor doen ga er lekker op zitten, doen ze wat anders lijkt het me simpel om de pro's een beetje na te doen.
                            Ik moet nu werken anders zou ik zelf wat filmpjes opzoeken
                            Ach, het is niet zo dat we heel fanatiek schaatsoefeningen willen doen hoor (ze doen het vaak met een elastiek om de benen op zo'n gladde plaat heb ik gezien), zo vaak kunnen we hier niet schaatsen! Het is puur voor "erbij". Na een flinke sessie deadliften of squatten is het gewoon lekker je benen nóg verder uit te putten en dan is het prettig als je gelijk nog even een andere spiergroep pakt. Uiteraard haalt een dergelijk apparaat het never nooit niet bij vrije en compound-oefeningen zoals o.a. squatten en deadliften! Maar mijn favoriet naast de compounds is toch wel de one legged press hoor! Elke keer weer heb ik flinke spierpijn in m'n kont daarvan!! En laat m'n kont nou precies het deel zijn waar ik nog extra hard aan wil werken. Dus na het squatten/deadliften sprinten we meestal meteen door naar de one legged press, en echt, dan ga je met elastieken benen naar huis!
                            No pain, no gain!!

Comment

anders moet je is sumo deadlift doen of sumo squat

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                                *kucht* want sommigen dingen doen er niet toe..........? en het is niet met iedereen weer goed, maar ja, ik word daar wel meer aan de kant gezet.

nee schat,
                                je wordt niet vergeten he....maar ging hier als het goed is even om dat ene akkefietje tussen R en Y...
                                Speciaal voor jou heb ik ook al iemand stevig op zijn vingers getikt......gebeurt allemaal achter de schermen. Daar merk je soms verder aan de voorkant niks van.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X