ik lees hier nu over akefietjes e.d. maar snap het niet zo.... iedereen is bezig met de sport en levestijl... tis meer denk een haat liefde verhouding
Hallo, ik ben Samantha
Collapse
X
-
-
Originally posted by michelboomkens View Postik lees hier nu over akefietjes e.d. maar snap het niet zo.... iedereen is bezig met de sport en levestijl... tis meer denk een haat liefde verhouding1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Originally posted by marnop View PostJe zit nog niet zo lang op fora he Michel.....wacht maar af. Je gaat vanzelf dingen zien gebeuren, op diverse fora.
ik zit op heel lang op fora
zat al heel lang op partyflock en superdudesLast edited by michelboomkens; 21-09-2011, 13:39.
Comment
-
[quote=marnop;870180
Speciaal voor jou heb ik ook al iemand stevig op zijn vingers getikt......gebeurt allemaal achter de schermen. Daar merk je soms verder aan de voorkant niks van.[/quote]
Das waar, ik heb er inderdaad niets van gemerkt en daarom had ik dat gevoel.
Maar dus wel bedankt, je bent nog steeds mijn held.
X"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
welkom sammy! Wat leuk en stoer en knap dat je lekker met je man mee traint en aan KT doet.
Lijkt me naast goed voor je lijf ook gezellig en motiverend.
groetjes BPI don't care what the whisperers say
Cos' they whisper too loud for me
na 3 weken rust houden, nu weer KT oppakken en fietsen op de ligfiets.
Comment
-
Originally posted by Bodypopje View Postwelkom sammy! Wat leuk en stoer en knap dat je lekker met je man mee traint en aan KT doet.
Lijkt me naast goed voor je lijf ook gezellig en motiverend.
groetjes BP
Dank je wel! Krachttraining is inderdaad heel goed voor het lijf, dat zouden meer vrouwen moeten doen!! Ultiem figuurverbeterend!!
En ja, het is zeker heerlijk om het samen te doen. Je motiveert en corrigeert elkaar, helpt elkaar net door dat grensje heen.
Begrijp ik uit je woorden dat jij geen KT doet? Wat dan wel?No pain, no gain!!
Comment
-
Originally posted by emilio75 View PostKomt naar mijn idee ook door de begeleiding en uitleg die in de healthcentra wordt gegeven. Daar wordt toch vooral de cardio aanpak gepropageerd.
Is commercieel een interessantere aanpak, veel mensen en dan inderdaad vooral vrouwen laten zich afschrikken door gewichttraining en daardoor is de drempel om naar een echte sportschool te gaan hoger. Dat kost leden en is daarom een moeilijkere weg die door de luxere ketens niet wordt gevolgd. Het vervelende voor mensen met goede voornemens is wel dat het de enige echt effectieve weg is. Met de cardioaanpak komt iedereen vroeg of laat toch op een plateau terecht door afname van spiermassa. Ook advies over voeding blijft bijna altijd achterwege, dus komt daar ook geen winst uit.
Het bevreemd me dat de common knowledge die op fora als dit te vinden is, niet veel wijder verbreid is. Vooral idioot dat instructeurs dit zelfs niet aanhangen. We hebben er zelf ook een 1/2-3/4 jaar aangerommeld voordat we serieuzer aan de slag zijn gegaan, zonde van de tijd, we hadden al veel verder kunnen zijn.......
Maar goed, gelukkig zijn we nu best lekker bezig en de resultaten zijn er ook naar (spierpijn!!)
Ik heb een jaar lang bij sportcity den haag gewerkt. Klanten krijgen daar elke paar maanden een coachgesprek. Het beleid daar was dat een coachgesprek maximaal 15 minuten mag duren.
In deze 15 minuten is het de bedoeling dat je kijkt naar de doelen van de klant. de resultaten die deze in de voorgaande periode behaald heeft analyseerd. En een nieuw plan maakt voor de komende periode.
80% daar wou afvallen/vet verliezen. En had in de voorgaande periode op advies van een collega exclusief cardio/groepslessen gedaan. Ik legde ze dan in dit coachgesprek de rol van voeding, krachttraining en cardio uit, en welke rol deze speelden in het grotere plaatje. Vaak wilden deze mensen dan een krachttrainingsschema, uitleg over alle oefeningen, een voedingsschema, etc.
Om één klant echt goed te helpen, was ik vaak een uur bezig. Maar om vervolgens in de komende maanden te zien dat mensen serieus goede resultaten behaalden maakte me erg blij. vooral als het mensen betreft die al maanden niet meer vooruit gingen en nu wel weer. Ik kreeg lof van vrijwel alle klanten, echter veel kritiek van het management.
Ik moest me aan die 15 minuten houden en één gesprek per 2-3 maanden houden per klant. (lukt natuurlijk nooit om in zoon korte tijd om mensen een advies op maat aan te bieden).
Ik moest mensen circuits laten doen op apparaten en daarnaast cardio laten doen. Ik vertikte dit, omdat ik er was gaan werken om mensen serieus te helpen, en niet om ze een standaard 0900 advies te geven. Het heeft zolang geduurd als het geduurd heeft, en uiteindelijk heeft mijn inzet en mentaliteit om mensen te helpen me de kop gekost.
(kritiek bij ontslag was dat ik te lang individuele mensen hielp. Tevens had ik een vrouwelijke klant die vet wou verliezen geadviseerd om krachttraining te doen met 8-12 reps in combinatie met een bepaald aantal kcal en voedingskeuzen.
Kritiek van de vestigingsmanager met een diploma personal training: hiermee zou ze geen vet verliezen, maar alleen maar spiermassa opbouwen (wat natuurlijk niet gebeurt als ze het aantal kcal beperkt). Want als je 8-12 herhalingen doet, bouw je spiermassa op. als je de vetverbranding wilt stimuleren moet je 20 herhalingen doen (aldus de vestigingsmanager).
Tevens had een collega van mij haar geadviseerd om voornamelijk cardio te doen, en ik had gezegd in het coachgesprek dat cardio niet noodzakelijk is om vet te verliezen).
-------------------------
Maarja dat is dus hoe het soms bij zulke ondernemingen eraan toegaat.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Pfffff..... een kartiertje, das wel erg karig zeg! Sportcity is nou niet bepaald de goedkoopste, hoeft ook niet, maar daar moet dan wel goede begeleiding tegenover staan.
Ben blij dat wij met 1 van de begeleiders in Dordrecht goed op kunnen schieten, dat heeft ons zeker geholpen toen we wat serieuzer aan de slag wilden. Als hij er niet had rondgelopen hadden we al veel eerder weg geweest. Jammer dat enthousiasme bij begeleiders niet wordt gewaardeerd bij dit soort clubs.
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View PostIk corrigeer/vul aan: Nadrukkende compoundoefening voor je binnenkant van je benen. Kijk ff bij je been workout of je wel je gehele been pakt en niet alleen quads en hamstrings(leg curl).No pain, no gain!!
Comment
-
Even voor de volledigheid; we squatten en deadliften als vrije oefeningen. Die pakken de benen vrij breed, maar de nadruk ligt op de voor- en achterzijde. Daarnaast doen we de one-legged legpress voor de adductorspieren en de abductorspieren dus op de genoemde machine.
Leek me dat we hiermee zo'n beetje alles wel pakken. Ik mag iig niet klagen over de ontwikkeling van mijn abductorspieren.....
Mocht dit beter kunnen horen we het uiteraard graag. Let er wel op dat dit onderdeel is van een fullbody schema, waarbij squat en deadlift per training afgewisseld worden.
Comment
-
Originally posted by emilio75 View PostEven voor de volledigheid; we squatten en deadliften als vrije oefeningen. Die pakken de benen vrij breed, maar de nadruk ligt op de voor- en achterzijde. Daarnaast doen we de one-legged legpress voor de adductorspieren en de abductorspieren dus op de genoemde machine.
Leek me dat we hiermee zo'n beetje alles wel pakken. Ik mag iig niet klagen over de ontwikkeling van mijn abductorspieren.....
Mocht dit beter kunnen horen we het uiteraard graag. Let er wel op dat dit onderdeel is van een fullbody schema, waarbij squat en deadlift per training afgewisseld worden.No pain, no gain!!
Comment
-
Originally posted by Sammy75 View PostAch, het is niet zo dat we heel fanatiek schaatsoefeningen willen doen hoor (ze doen het vaak met een elastiek om de benen op zo'n gladde plaat heb ik gezien), zo vaak kunnen we hier niet schaatsen! Het is puur voor "erbij". Na een flinke sessie deadliften of squatten is het gewoon lekker je benen nóg verder uit te putten en dan is het prettig als je gelijk nog even een andere spiergroep pakt. Uiteraard haalt een dergelijk apparaat het never nooit niet bij vrije en compound-oefeningen zoals o.a. squatten en deadliften! Maar mijn favoriet naast de compounds is toch wel de one legged press hoor! Elke keer weer heb ik flinke spierpijn in m'n kont daarvan!! En laat m'n kont nou precies het deel zijn waar ik nog extra hard aan wil werken. Dus na het squatten/deadliften sprinten we meestal meteen door naar de one legged press, en echt, dan ga je met elastieken benen naar huis!Calisthenics / Street workout
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
6 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...9 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment