Ook Hallo

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ook Hallo

Hallo,
    Aangenaam Dennis.
    Ik kom hier om wat te leren van ervaringen van andere mensen.
    Tijdje stil gestaan, wat krachtsport betreft dan, en alleen een paar x in de week gefietst. Ik ga weer aan de bak in de sportschool en bouw het rustig op tot mijn lichaam weer sterk genoeg is om mijzelf goed bij te voelen. Ben inmiddels 42 en merk dat ik geen 25 meer ben zeg maar.
    1.80 m, 71 kg, normaal postuur, BMI moet ik nog opmeten maar ben niet te zwaar/vet.

Alvast bedankt dat ik hier even mag komen rondneuzen.

Hoi Dennis Wat voor trainingschema wil je gaan doen?
    Lid van de 200 club

Comment

Welkom

Wat zijn je doelen ?? heb je de sticky's al doorgelezen daar staat ook heel veel informatie in

Veel succes met alles
      If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Hoi. Succes!
        Ik ben niet dom... Alleen blond...

Comment

Massa beginnersschema, begin met een stukje warming up zoals de crosstrainer en ga voorlopig alle basis doen zodat mijn pezen, kapsels en spieren er weer aan wennen te "werken"

Doel is uiteindelijk de massa aan te zetten, lichaam te sterken, de laatste tijd iets te vaak last van blessure's ( je wordt ouder papa) en te voorkomen dat ik een bankhangende tv zappende Al Bundy wordt :-)
          Last edited by Lightet; 17-01-2012, 12:27. Reason: Aanvulling

Comment

welkom

Comment

Welkom
              What you put in you get out.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...