Idefixe

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Idefixe

Na een aantal keren deze site bezocht te hebben nu een account aangemaakt.
    Wie is Idefixe? man, 51 jaar, docent muziek in een gesloten justitiële jeugd inrichting.
    In mijn vrije tijd 1 grote passie: Kitesurfen. Door een (zachtjes uitgedrukt) vrij losbandig leventje kwamen de kilootjes er de afgelopen jaren vrolijk bij. Met een lengte van 180 scoorde ik in dec nog ruim over de 100 kilo. Was niet echt fit en had daardoor ook duidelijk beperkingen met het kitesurfen. Toen in dec 2011 na een lullige operatie ( ontsteking onder m'n oksel) m'n hart behoorlijk op hol sloeg gingen bij mij toch wel wat alarmbellen rinkelen.
    om een lang verhaal kort te houden: flink gaan wandelen, beetje in de fitness op m'n werk, 2 x in de week zwemmen en een beetje op m'n voeding letten heeft mij nu al 9 kilo in de min opgebracht. Voel mij fitter dan in jaren en heb er grote lol in.
    Voornaamste reden voor een account op deze site: tjonge wat zijn er een tegenstrijdige berichten in het wereldje van cardio / fitness / dieet / krachttrainings toestanden. Ik word er af en toe echt helemaal mesjogge van.
    doelstelling: nog wat kilo's er af, meer kracht / conditie ( geen grote spiermassa's) ik zit nu op de 93 kg .......

Welkom heer.
    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

welkom!
      lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Welkom en succes!
        Maart 2011 - Begin training

Comment

welkom, en ik volg je helemaal wat betreft die tegenstrijdigheden. Zoveel mogelijk bronnen consulteren en geld inzetten op de mening van de meerderheid
          was ik maar een vrouw, dan was ik tevreden geweest met mijn huidig gewicht

Comment

Originally posted by Idefixe View Post
            Voornaamste reden voor een account op deze site: tjonge wat zijn er een tegenstrijdige berichten in het wereldje van cardio / fitness / dieet / krachttrainings toestanden. Ik word er af en toe echt helemaal mesjogge van.
            Ik herken dit, groot probleem. Maar hier ben je op de juiste plek voor de juiste informatie!

Succes met je doelen, en welkom!

Comment

Originally posted by Fundoshi View Post
              Maar hier ben je op de juiste plek voor de juiste informatie!
              Ben een hele grote fan van deze site, maar ook hier worden veel tegenstrijdigheden verkondigd.....

OT: Succes en het klinkt afgezaagd, maar waar een wil is ..is een weg...
              In manibus vestris victoria est.....Homo sapiens non urinat in ventum

Comment

Welkom en succes
                If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Gewoon zelf alles uitproberen en kijken wat het beste werkt voor jezelf....
                  Maart 2011 - Begin training

Comment

welkom en succes man,

Comment

welkom
                      On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Bedankt allemaal

Comment

Originally posted by Idefixe View Post
                          om een lang verhaal kort te houden: flink gaan wandelen, beetje in de fitness op m'n werk, 2 x in de week zwemmen en een beetje op m'n voeding letten heeft mij nu al 9 kilo in de min opgebracht. Voel mij fitter dan in jaren en heb er grote lol in.
                          doelstelling: nog wat kilo's er af, meer kracht / conditie ( geen grote spiermassa's) ik zit nu op de 93 kg .......
                          Welkom

Als je de moeite neemt kun je hier heel veel info vinden.
                          Vet cq (overgewicht) spelen een grote rol in de gezondheid, je zult 2 manieren tegenkomen om deze perc te verminderen, dat zijn cardio en voeding.
                          Wat betreft cardio moet je je verdiepen wanneer, hoelang en met welke intensiteit je gaat cardioen voor het beste resultaat.
                          Wat voeding betreft, zul je toch moeten weten wat je op dit moment eet en wat je op een dag verbruikt, dus noteren.
                          In diverse posten en stickys word het excel voedingschema aangewezen, indien je deze invult zullen de verhoudingen koolhydraten/vetten/eiwitten voor je worden uitgerekend.

Als je het voedingschema terug post kunnen geintresseerden hier advies in geven.

succes

Comment

Welkom en succes!
                            Ik ben niet dom... Alleen blond...

Comment

suc6 man!!!
                              Ga als de sodemieter van die wipkip!!!.......nou is papa!!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X