Hallo,
Ik zou me naar een tijdje mee lezen maar eens voorstellen
Ik ben Dick 22jr ongeveer 1.97m en per 1 februari was ik 93.3kg met 15% vet (huidplooimeter), dit wil ik per 1 maart weer opmeten om de vooruitgang bij te kunnen houden
Ben sinds eind november weer aan het trainen, daarvoor een 5 maanden niet gesport en heel slecht gegeten ( soms maar 1 of 2x per dag een broodje ). Dit door een onterecht ontslag en veel stress. Daar voor ben ik wel bijna een jaar heel fanatiek geweest met 4x per week trainen en een voedingsschema dit werkte want zat zo op de 99.8kg met 14% vet en begon toen met 92kg en 22%vet.
Afgelopen november voordat ik begon woog ik 86.5kg met 18% vet en ben al aardig tevreden met mijn resultaten tot nu toe!
Doelstelling: deze zomer voor het eerst in mijn leven een fatsoenlijke sixpack, denk dat mijn vet percentage rond de 9 a 10% moet komen daarvoor? en zou het mooi vinden als ik nog wel tussen de 95kg en 100kg zou wegen.
Voeding :
Ontbijt: 70gr brinta, 2scoops whey perfection B&F in 400ml magere melk
1uur later: 2 volkoren broodjes met kipfilet
Pre-workout: NO-xplode 2.0 2 scoops op 300ml water
Trainen
1 banaan direct na het sporten
20min later 250ml magere melk OF water met 2 scoops Whey perfection
tijdens het drinken van de shake warm ik vaak een bord pasta met kip en stukjes paprika op of rijst met kip en paprika, mocht warm eten niet mogelijk zijn dan eet ik minimaal 4 sneden volkoren brood met kipfilet.
2uur later: 2 sneden volkoren brood met kipfilet + whey perfection
2 uur daarna avondeten ( gewoon met de familie mee eten )
rond 8 uur nog een Whey shake met een stuk fruit
en voor het slapen gaan 350gr/400gr magere kwark met een scheutje rosivice.
Op dit moment neem ik ook voor het ontbijt en direct na het trainen 1scoop Cellmass in 250ml water. Dit doe ik nu de 3e week en wil ik 6 tot 8 week vol houden.
Trainen doe ik ma t/m vrijdag
maandag: Borst biceps en als warming up 35min hardlopen
dinsdag: 35min hardlopen Benen en 15 min uitfietsen
woensdag: Rug en 35 min hardlopen
Donderdag: 60min Hardlopen + 5 oefeningen buik
Vrijdag: 35min lopen gevolgd door Schouders, triceps
Ik ben benieuwd naar jullie reacties!
Wat denken jullie er van als ik BSN syntha-6 zou bestellen en die zou nemen voor het slapen gaan? heb gelezen dat deze shake goeie eiwitten (langere afgifte) bevat voor de nachtrust. En ik wil ook weer BCAA's gaan nemen, mochten jullie dit niet adviseren of juist wel (welke dan? Het liefst pillen want dat werk ik makkelijker weg ) hoor ik dit ook graag!
Ik zou me naar een tijdje mee lezen maar eens voorstellen
Ik ben Dick 22jr ongeveer 1.97m en per 1 februari was ik 93.3kg met 15% vet (huidplooimeter), dit wil ik per 1 maart weer opmeten om de vooruitgang bij te kunnen houden
Ben sinds eind november weer aan het trainen, daarvoor een 5 maanden niet gesport en heel slecht gegeten ( soms maar 1 of 2x per dag een broodje ). Dit door een onterecht ontslag en veel stress. Daar voor ben ik wel bijna een jaar heel fanatiek geweest met 4x per week trainen en een voedingsschema dit werkte want zat zo op de 99.8kg met 14% vet en begon toen met 92kg en 22%vet.
Afgelopen november voordat ik begon woog ik 86.5kg met 18% vet en ben al aardig tevreden met mijn resultaten tot nu toe!
Doelstelling: deze zomer voor het eerst in mijn leven een fatsoenlijke sixpack, denk dat mijn vet percentage rond de 9 a 10% moet komen daarvoor? en zou het mooi vinden als ik nog wel tussen de 95kg en 100kg zou wegen.
Voeding :
Ontbijt: 70gr brinta, 2scoops whey perfection B&F in 400ml magere melk
1uur later: 2 volkoren broodjes met kipfilet
Pre-workout: NO-xplode 2.0 2 scoops op 300ml water
Trainen
1 banaan direct na het sporten
20min later 250ml magere melk OF water met 2 scoops Whey perfection
tijdens het drinken van de shake warm ik vaak een bord pasta met kip en stukjes paprika op of rijst met kip en paprika, mocht warm eten niet mogelijk zijn dan eet ik minimaal 4 sneden volkoren brood met kipfilet.
2uur later: 2 sneden volkoren brood met kipfilet + whey perfection
2 uur daarna avondeten ( gewoon met de familie mee eten )
rond 8 uur nog een Whey shake met een stuk fruit
en voor het slapen gaan 350gr/400gr magere kwark met een scheutje rosivice.
Op dit moment neem ik ook voor het ontbijt en direct na het trainen 1scoop Cellmass in 250ml water. Dit doe ik nu de 3e week en wil ik 6 tot 8 week vol houden.
Trainen doe ik ma t/m vrijdag
maandag: Borst biceps en als warming up 35min hardlopen
dinsdag: 35min hardlopen Benen en 15 min uitfietsen
woensdag: Rug en 35 min hardlopen
Donderdag: 60min Hardlopen + 5 oefeningen buik
Vrijdag: 35min lopen gevolgd door Schouders, triceps
Ik ben benieuwd naar jullie reacties!
Wat denken jullie er van als ik BSN syntha-6 zou bestellen en die zou nemen voor het slapen gaan? heb gelezen dat deze shake goeie eiwitten (langere afgifte) bevat voor de nachtrust. En ik wil ook weer BCAA's gaan nemen, mochten jullie dit niet adviseren of juist wel (welke dan? Het liefst pillen want dat werk ik makkelijker weg ) hoor ik dit ook graag!
Comment