heeey ,ben en jonge van 15 .ben 1,70 lang en weeg 55,kG mijn vetpecentage is 14,9.ik doe al 2maanden fitness ik zie wel wat verschil,maar heb geen veel kennis op het vlak van voedsel wat goed is voor het traine ,wat eeten na de training enzovrt....en buiten het fitnessen doe ik cardio loopen en buikspier oefeingen voor het vetpercentage te verlaagen om dat ik mijn blokjes naar buiten wil drijven .MIJN doel is en gespierde lichaam hebben met blokjes ,en wil ook wat goe bij komen met mn gewicht ! wiee kan mij erbij goed HELPEN ! AUB.
Beginner! Help!
Collapse
X
-
Originally posted by bodyhealt View Postheeey ,ben en jonge van 15 .ben 1,70 lang en weeg 55,kG mijn vetpecentage is 14,9.ik doe al 2maanden fitness ik zie wel wat verschil,maar heb geen veel kennis op het vlak van voedsel wat goed is voor het traine ,wat eeten na de training enzovrt....en buiten het fitnessen doe ik cardio loopen en buikspier oefeingen voor het vetpercentage te verlaagen om dat ik mijn blokjes naar buiten wil drijven .MIJN doel is en gespierde lichaam hebben met blokjes ,en wil ook wat goe bij komen met mn gewicht ! wiee kan mij erbij goed HELPEN ! AUB."Echte mannen eten geen honing maar kauwen op een bij"
-
buikspier oefeningen helpen niet om blokjes te krijgen.
Je moet je VP naar beneden halen, dat is de enige manier om een sixpack te krijgen.
Maar, en dit is een grote maar, mager, skinny en sixpack is ook niks.
Dus ik raad je gewoon aan om veel te eten (gezond natuurlijk) en hard te trainen.lucky short-armed-spine-bending bastard
~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~
Comment
-
Originally posted by axel1994 View Postbuikspier oefeningen helpen niet om blokjes te krijgen.
Je moet je VP naar beneden halen, dat is de enige manier om een sixpack te krijgen.
Maar, en dit is een grote maar, mager, skinny en sixpack is ook niks.
Dus ik raad je gewoon aan om veel te eten (gezond natuurlijk) en hard te trainen.
Als je een hoog vetpercentage hebt maar je traint je buikspieren wel goed dan heb je wel een sickpack maar is die niet zichtbaar door het laagje vet wat er overheen zit. En als je dan je vetpercentage naar beneden brengt is je sixpack wel zichtbaar
Comment
-
Originally posted by FitCH View PostDat is dus onzin . Het is niet waar dat buikspieroefeningen geen zin hebben en dat je een sixpack hebt als je een laag vetpercentage hebt. Je wordt toch ook niet geboren met een sixpack.
Als je een hoog vetpercentage hebt maar je traint je buikspieren wel goed dan heb je wel een sickpack maar is die niet zichtbaar door het laagje vet wat er overheen zit. En als je dan je vetpercentage naar beneden brengt is je sixpack wel zichtbaar
Je hebt hem wel maar je ziet hem niet.
Maar ik bedoel maar dat 3000 sit-ups per dag geen nut heeft als je VP te laag is.
En dan bedoel ik geen nu om hem zichtbaar te maken. Je traint je buikspieren dan wel (op uithouding) maar hij zal niet zichtbaar worden.lucky short-armed-spine-bending bastard
~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~
Comment
-
Hee ik ben don sucre ik heb een vraag ik lees. V
Veel op internet over ontvruchtbaarheid. Als je annabole
Gebruikt is dat bij extreme annabole. Gebruikers
Nou is mijn vraag ik heb in hee mijn leven 2 kuren gebruikt en ben
Nou met mijn derde bezig. Is leidt dat ook naar ontvruchtbaarheid. Of. Niet
Als je maar 3 kuren in heel je leven heb gebruikt ?????
Ciao Donsucre
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 hour ago -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 day ago
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 80kg 10x
Mentaal kon ik niet verder / chicken. Volgende keer naar minimaal 15x.
One legged...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
door flotillaiotXML data may be considered one of the advances or innovations emanating from advancements in GPS tracking software. GPS tracking software presented its...4 dagen geleden
-
door datarecoveeNeed to access BIOS :
- Change Boot Order – Boot from a USB or CD/DVD for OS installation or recovery.
- Enable Virtualization – Activate technologies
-
6 dagen geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment