[Voorstellen] - Ulux

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by beca View Post
    en een danone potje of 2 zal ook nog wel luken eh.
    Hangt ervan af, bedankt voor je antwoord.

Comment

Pindakaas, appelstroop, kipfilet op je brood. Verder gewoon lekker buiten sporten met je vrienden of op een sport gaan. Voetbal, Judo, Rugby whatever. Beetje met gewichten rommelen kan geen kwaad, maar ga lekker pas vanaf je 16e-18e volle bak.

Maar je bent iig sportief bezig en je leert gezond en goed eten.
      "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Woensdag ga ik weer trainen, voor ik naar school ga morgen ga ik een paar rondjes rennen

Comment

Originally posted by Faabjan View Post
          maar ga lekker pas vanaf je 16e-18e volle bak.
          Hmm, een kennis van mij is ook op zijn 15e begonnen, en die is in de tijd dat hij trainde (op zijn 15e) erg goed vooruit gegaan. Sterker nog, hij wou al lang beginnen, maar gezien zijn leeftijd mocht het niet. Daarom ben ik ook van mening dat zolang je het goed doet, je rustig op je 14e mag beginnen. 12 is inderdaad nogal jong om volle bak te gaan bodybuilden/powerliften, maar alvast je voeding wat gaan aanpassen icm lichte krachttraining kan natuurlijk nooit kwaad.
          Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Ik ben zelf ooit begonnen in een club waar ze powerliften, hier trainden ook kids van u leeftijd, hier werd zelfs beweert dat trainen vanaf jonge leeftijd. Je zag de kids daar natuurlijk niet zoveel als de rest, 1 max 2x/week. Doe dit ook want eens je begint kan je toch niet stoppen hoeveel negatieve commentaar ook, maar hou het wijs en zeker niet te zot gaan doen! Voor de rest veel eten en probeer wat kennis op te doen met wat juist en wanneer op de site!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X