Okee dan ga ik daar ff kijken
Even voorstellen !
Collapse
X
-
Originally posted by keffa94 View PostBedankt me planning is nu vooral brood eten met kipfilet en veel magere kwark en dan kan ik altijd nog shakes toepassen!
Ik weet niet wat je doel is,(spiermassa)aankomen of afvallen maar in beide gevallen ga je dat niet redden met brood met kipfilet en magere kwark.
Zoals hierboven al eerder vermeld is,kan je beter eerst de stickies goed doorlezen en aan de hand daarvan een schema maken.
Op termijn kan je dan altijd nog dingen weglaten of toevoegen(bv shakes) maar een goed schema is wel je 1e prioriteit nu.
Succes!DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Comment
-
Je maakt het jezelf wel erg lastig.... Massa aanzetten bij hetzelfde lichaamsgewicht gaat een moelijke opgave worden. Je voeding goed op orde brengen, dmv een schema. Op het forum staat een mooi excel bestandje, waar je een schema mee kan opstellen. Maar "bodybuilding" gaat ten koste van je huidige gewicht.
Welkom BTW...- Get out of your comfort zone ! -
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
Kanaal: Trainingslogjes
20 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
5 dagen geleden -
-
door ellengreen8160Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
-
Kanaal: Lichaamsverzorging
1 week geleden -
-
door JellyhardBeste Builders,
Ben al ruim 10 jaar in de fitness zaal te bekennen en was altijd super fit en breed.
Nu heb ik vorig jaar een ongeluk...-
Kanaal: Kuren & resultaten
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWeer wat grieperig / ziekjes afgelopen dagen, dus wat minder sets gedaan bij aantal oefeningen én hier en daar lager gewicht / RPE.
Training...-
1 week geleden -
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-