Originally posted by Hooligan
View Post
Terug van weggeweest.
Collapse
X
-
Originally posted by Hooligan View PostNee
vooral bicep en kuiten blijven erg achter... schouders ook wel wat door mn "smalle" bouw
Ben vanaf Januari al aan t testen of ik nu beter ontwikkel door biceps meer of minder te trainen en vooral hoe vaak ik ze per week aanspreek... lijkt nu dat ik ze gewoon na rug moet doen 1 x pw en dan maar 2 oefeningen en een superset oid
Maar jij kent het probleem dus ook ?Im not fat!! - Im big boned!!
Comment
-
Originally posted by NickP View PostDit is je huidige schema:
ma: rug triceps
wo: Benen Schouders.
vr: Borst biceps.
Bij benen neem ik aan dat je kuiten daar ook bij zitten? want dan is het verder prima natuurlijk.
Ik zou ipv borst biceps: borst triceps gaan doen met eventueel schouders erbij, rug en triceps veranderen naar rug en biceps en benen (inclusief kuiten dus) en buik (stond er ook nog niet tussen, misschien heb je al een sterke core of doe je al oefeningen voor een sterke core etc.)
Komt dus neer op:
ma: rug biceps
wo: Benen kuiten buik.
vr: Borst triceps schouders.
Deze opzet lijkt me meer logisch, Welkom terug trouwens! Zit hier nog niet zo lang dus ken je verder niet maar dat doet er verder niet toe
De opbouw van rug triceps bevalt me prima, vooral omdat ik na mijn rug meestal niet voldoende kracht over heb om mijn biceps optimaal te pakken. Zou je misschien kunnen onderbouwen waarom ik het borst triceps zou doen in plaatst van borst biceps bijvoorbeeld?Im not fat!! - Im big boned!!
Comment
-
Originally posted by -HnK View PostJa daar heb ik ook last van kuiten pak ik met benen mee, maar groeien niet echt. En armen blijven idd ook achter. Laatst stukje gelezen over dat mensen met lange armen een langere ROM hebben en dat dan 4-6 herhalingen beter is voor massa opbouw..LINK Denk dat ik dat eens ga proberen.
ik heb het een tijdje geprobeerd in het 5x5 principe alleen deden we dat op hoge snelheid , ik ga dat na de vakantie weer doen maar dan in de langzame variant, dus langzame herhalingen maar ook veel rust tussen de sets.
Het is niet alleen doen wat een ander zegt he, het is vooral zelf aanvoelen hoe en wat het best voor je werkt
BTW : Borst biceps etc word gepakt omdat je deze groep al aanpakt, waardoor je deze dus met minder oefeningen even effectief kunt trainen
Armen groeien niet van veel trainen, ze groeien van goed trainen eten en slapen
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment