Ik weet niet precies hoeveel mijn vet % nu is Haci... maar over de 20 sws niet. want laatst in de gym vroeg ik aan die mensen of ik het daar kon opmeten. het kon echter niet omdat Fit for Free dat niet kan doen(wat ik onzin vind). maar volgen die instructeur daar zit ik sws niet over de 20%. Maar ik zal bij David LLoyd even gaat meten en ik zal mijn Stats wat nauwkeuriger plaatsen. Vette SSJ3 pic btw!
Masenko stelt zich voor
Collapse
X
-
Wakke, ik zit tussen de 3200-3700. Ik probeer zoveel mogelijk rekening te houden met wat ik eet. dus geen vetten enzo. en probeer voldoende eiwitten, koolhydraten en etc. binnen te krijgen. het is echter allemaal nog heel slordig en ik moet er een lijn in zien te krijgen. maar een typische dag voor mij is: ontbijt: -Brinta+2 bruine boterhammen met (pinda)kaas -2 uur later: een omlet met 3/4 eieren+1 banaan. 2uur later Weightgainer van Celltech(700cal). paar uur later: Ongezouten pinda's 100/150 gram+paar boterhammen. voordat ik ga trainen is meestal het avondeten al klaar dus eet ik een bord ''avond-eten'' voor het trainen. Na training: Weightgainer(46 gr proteïnen+700 cal per serving)+Creatine Mono. 20/30 min later eet ik nog een bord avond-eten weg(rijst,kip,groentemix, wat de pot schaft). 2 uur later paar bruin brood met tonijn+100 gr ongezouten pindas. En voordat ik naar bed ga een pot kwark van 500 gr(vol). Zoals je ziet, zit er geen lijn in. ik probeer gewoon aan voldoende eiwitten en koolhydraten en calorieën te komen. Ik moet een schema opstellen waarmee ik groei zonder dat mijn vet% uit de hand loopt. thanx voor de comment en sorry voor de lettertype en geen alinea's enz. maar de site doet vreemd bij mij. groet
Comment
-
Originally posted by haci View PostNice bulk.
Je ziet wel een paar aderen op voorarm, niet over 20% dan iig?I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Hahah, Inferno pikt het niet!
26 kg in 3 maanden, bench van 35 naar 80.... Ik weet niet wie je in de maling wilt nemen. Wees eerlijk tegenover jezelf. En ga idd eerst maar eens cutten, ik vond zelf je beginfoto er een stuk beter uitzien. Succes!Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Pescatore, ik heb totaal geen reden om hier te komen liegen. Ik ben inderdaad met weightgainer erbij natuurlijk in 3,5 maand zoveel aangekomen. Spijtig dat je mij niet gelooft. Bij die beginpic vond ik mezelf te mager voor mijn lengte. Verder thanx voor het advies!
Comment
-
Inferno, wat raad je dan aan ipv van die gainer? gewoon proteïnen shake? De reden dat ik die Gainer gebruik nu, is niet meer om aan te komen. maar om aan calorieën te komen. Ik kan het laatste tijd niet uit mn voeding halen(boodschappen worden duur zo) dus met zo een gainer kom ik makkelijker aan mn cals. Of praat ik nou onzin? groet
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment